Toon posts:

Welk dvd-speel programma werkt goed onder XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus.. welke? ik gebruik nu powerDVD, die elke 2 min een keer hakeld qua geluid, verder heb ik windvd, waarbij het geluid achterloopt (heel irritant). Ik zoek dus een goed progje, liefst freeware, maar dat zal er wel niet in zitten. Ik gebruik de SP-DIV optie, dus die moet ook aanwezig zijn. Ik weet btw niet waarom die andere zich zo gedragen.. ik heb een AMD 1400, 16 speed toshiba dvd-speler. Maar weet iemand dus een oplossing? of dus een ander progje..?
tnx

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03 12:22

Yucko

One clown to rule them all !

Op zich moet je systeem het toch kunnen trekken. Ikzelf gebruk gewoon PowerDVD 4.0 XP hier, en die werkt perfect (P2 450). Moet er wel bij zeggen dat er een hardwarematig kaartje inzit.

Maar ook op mijn Asus Barebone doet hij het goed bij het afspelen van SVCD

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
staat je DVD-speler in DMA-mode? (vaak ook al te zien in het venster bij het opstarten) of hangt er nog een ander apparaat aan dezelfde kabel die DMA-mode tegenhoud? (bijv cd-writer of Zip-drive)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik gebruik asusdvd 2000, die kreeg ik bij de dvd speler en die werkt perfect.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
eeeuh foutje ,... ikmkreeg hem niet bij de dvd speler maar bij de v7100 combokaart van asus

Verwijderd

Topicstarter
DMA mode staan aan ja, anders hakeld íe helemaal. en hij zit als enige aan de kabel, geen andere stuff erbij gehangen dus. Maar 't is zoieso raar want m'n comp hangt de laaste tijd vaak. dan hoor ik ook nog eens een scratch geluid. nadat ik m'n hd vervangen had met een gloednieuwe gebeurde weer hetzelfde. Nu vraag ik me af wat zo'n geluid kan veroorzaken als 't de hd niet is.. de dvd-speler? die kan dan toch geen hele comp laten hangen? kan 't zijn dan m'n hd verkeerd wordt aangestuurt ofzo dan? (dit onderwerp past niet meer echt bij deze forumsectie maar toch)
als iemand suggesties heeft,
post them :)
tnx

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40
Leuke... AsusDVD is gewoon powerdvd met een ander hoesje... :) :P

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Windows Media Player. En dat meen ik.

Mother, will they like this song?

Pagina: 1