Downloaden van java voor icq lite... waar?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik draai RedHat 7.2, en aangezien er nog niet echt een goede icq client is (die dus mijn contactlist van de icq kan downloaden) gebruik ik graag icq webbie.
Ik ga naar lite.icq.com klik op de "start knop".
Maar dan wordt mij gevraagd om de Java Enviorment van de ftp van netscape af te halen, maar die is 15MB! (en voor een 56kb/s verbinding is dat behoorlijk wat).
Er is neem ik aan toch wel een kleinere versie?
Want ik kan me herineren dat ik ooit een 3mb versie heb gedownload.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Kijk eens op http://java.sun.com/

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 17:45 schreef Moartn het volgende:
Kijk eens op http://java.sun.com/
The download size of the file j2re-1_4_0-rc-linux-i386-rpm.bin = 21,271,739 bytes.

Daar wordt ik niet echt vrolijk van.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

www.oldversion.com misschien ?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
>> KICK

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:16

Predator

Suffers from split brain

Dat valt toch nog wel mee ? Gewoon met een prog zoals wget, getright,... in een paar stukjes downloaden.
Toen ik nog mijn leuke 55k modem had heb ik ook een de java environment gedowned en eens paar files van 40mb :)
Duurt wel ff maar valt wel mee.

Maar die download van >20mb is meer dan gewoon de java interpreter. Dat is de ganse development kit.
Die heb jij niet allemaal nodig. Gewoon de interpreter is genoeg voor die java icq en zo.
Maar ik ben ff op de sun site aan het zoeken en ik vind ook geen kleinere download ;(

Wacht ff, misschien is het dit maar dit is nog altijd 14mb ;(
The JavaTM 2 Runtime Environment, Standard Edition (JRE) consists of the Java virtual machine, the Java platform core classes, and supporting files. It is the runtime part of the Java 2 SDK, but without the development tools such as compilers and debuggers.
Dat is het volgens mij toch wat je moet hebben, tis toch al een paar mb kleiner :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 13:02 schreef Predator het volgende:
Dat valt toch nog wel mee ? Gewoon met een prog zoals wget, getright,... in een paar stukjes downloaden.
Toen ik nog mijn leuke 55k modem had heb ik ook een de java environment gedowned en eens paar files van 40mb :)
Duurt wel ff maar valt wel mee.

Maar die download van >20mb is meer dan gewoon de java interpreter. Dat is de ganse development kit.
Die heb jij niet allemaal nodig. Gewoon de interpreter is genoeg voor die java icq en zo.
Maar ik ben ff op de sun site aan het zoeken en ik vind ook geen kleinere download ;(

Wacht ff, misschien is het
dit maar dit is nog altijd 14mb ;(
[..]

Dat is het volgens mij toch wat je moet hebben, tis toch al een paar mb kleiner :)
Eigenlijk heb ik twee problemen:
Ik heb wanadoo hometime (moet je om de twee uur inbellen).
En ik draai RedHat en ik heb nog geen goede downloader (like getright, dap etc) aan de praat gekregen.
En in die twee uur, krijg ik nooit die 15mb binnen.

Pagina: 1