Toon posts:

CashFiesta op het netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thuisnetwerkje, en nu wil ik CashFiesta ook op de andere pc's op het netwerk laten draaien.
Mag dit? Kan het niet vinden op de site van CashFiesta... wordt dit niet gezien als cheaten (Ik weet dat bv. AdFrame niet op een netwerk kan draaien).

Iemand hier ervaringen mee?? (& met andere 'Paybar'-providers?)

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hmm ik neem aan dat je niet meer dan 1 bar tegelijk op 1 account mag draaien ..

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat als m'n pa (die op het netwerkje zit) zich afzonderlijk inschrijft voor CashFiesta, dan is daar toch nix illegaals aan?

Wie heeft het weleens geprobeerd?? Lijkt me wel lucratief - wil alleen niet het gevaar lopen eruitgekickt te worden door de Fiesta-boys!

Iemand hier ervaring mee?

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Volgens mij moet dat wel kunnen. Heb thuis ook een netwerkje (gebruik dat wel alleen voor mezelf, want de rest van gezin vindt die reclames irritant :() en heb nog nooit (in de 3 maanden dat ik ongeveer bezig ben met gpts) problemen gehad, terwijl ik bijna alle viewbars op beide pc's heb staan.
Als je er twee tegelijk draait, wordt er maar voor één geteld, dus dat maakt heeft geen zin.
En volgens mij moet het wel kunnen dat je pa op de ene pc draait en jij op de andere.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info :)

Ik probeer de banners een beetje te verdelen over 2 pc's, maar wel voor elke banner 1 account te houden.
Omdat sommige banners elkaar niet lusten (windows-crashes), draai ik de banners die moeilijk doen op de andere pc.

Moet goed gaan, toch??

• nikao
lijkt me wel jah..
cashfiesta gaat trouwens super lekker moet ik zeggenb ... alweer 8825 punten :)

Verwijderd

Topicstarter
CashFiesta gaat zeker lekker (al heb ik maar 5015 pnt voor augustus).

Wat me niet helemaal duidelijk is: je verdient 0,00075 dollar per punt, maar over juli is er 0,00033 $/pnt uitbetaald.
Wanneer binnenkort de rate voor augustus nu weer op 0,00075 $/pnt wordt vastgesteld, krijg je dat dan ook over de punten die je in juli hebt vergaard?

• nikao
nee.. de rates van juli zijn nog gewoon .00075 per punt.. mits je pas na 1 september om betaling vraagt..
dus ff wachten met een cheque laten sturen en je hebt gewoon de hoge rate te pakken :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Nikao!

Kwou het even zeker weten... lekker doorsparen dus maar ;)

• nikao
inderdaad..
gaat erg lekker :) :)
alleen kut dat ik geen actieve referals heb :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Referrals kan ik je helaas niet aan helpen...
Kwil er zelf ook wel een paar.

Ideetje: zet een link met je ref-id op je homepage, en brij er een verhaaltje omheen.

Mooie site trouwens! :P
Pagina: 1