dust2, aztec, prodigy, nuke, cobble
eigenlijk alle bom maps
en tactieken ga je natuurlijk niet zegge tegen andere clans
eigenlijk alle bom maps
en tactieken ga je natuurlijk niet zegge tegen andere clans
Aztec, Nuke, Prodigy, Dust2, Dust
In die volgorde
Tactics moet je zélf bedenken, is echt best leuk om te doen!
In die volgorde
Tactics moet je zélf bedenken, is echt best leuk om te doen!
Geef mij maar een Warsteiner.
nou kijk, bijvoorbeeld bij de_aztec. 5 vs 5 jij bent de T's
dan rent de 1 daar heen en dekt dat ding daar, 2 andere mensen rennen de andere kant op om daar te vechten en dan later door te gaan naar dat ding daar. een andere gozer loopt wat rond om mensen te helpen die hulp nodig hebben, dus stel je voor de eerste heeft hulp nodig om dat ding te dekken dan gaat 4e persoon daarheen om hem te helpen dat ding te dekken. en persoon nummer 5 die gaat naar het andere ding om daar te wachten totdat de rest van de groep voorbij komt en dan gaan ze samen daarheen. begrepen?
dan rent de 1 daar heen en dekt dat ding daar, 2 andere mensen rennen de andere kant op om daar te vechten en dan later door te gaan naar dat ding daar. een andere gozer loopt wat rond om mensen te helpen die hulp nodig hebben, dus stel je voor de eerste heeft hulp nodig om dat ding te dekken dan gaat 4e persoon daarheen om hem te helpen dat ding te dekken. en persoon nummer 5 die gaat naar het andere ding om daar te wachten totdat de rest van de groep voorbij komt en dan gaan ze samen daarheen. begrepen?
Dust is zo saai geworden man, das voor newbie clans. 
Als je die nu nog als warmap neemt... SAAAAAAAAIII..
HeHe
HeHe
Ja die tactiek onthoud ikOp zondag 10 februari 2002 18:23 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
nou kijk, bijvoorbeeld bij de_aztec. 5 vs 5 jij bent de T's
Ah daar hebben we sander de dust haterOp zondag 10 februari 2002 18:32 schreef SandeR het volgende:
Dust is zo saai geworden man, das voor newbie clans.
HeHe
ja dat zijn echte warmapsOp zondag 10 februari 2002 21:20 schreef powerpulse het volgende:
Ik speel vooral op estate assault assault2k prodigy office en aztec.
op prodigy en aztec na.. volgens mij heb je de vraag nie goed gelezen
Verwijderd
ja inderdaad, daar war ik op met bv vrienden.
clanwars, nee die speel ik niet op die maps nee.
oh wacht, een warmap moet volgens jou altijd een de_ zijn of niet
bovendien, met bevriende clans kun je best cs_ maps spelen, want die gaan niet lamen enzo.
clanwars, nee die speel ik niet op die maps nee.
oh wacht, een warmap moet volgens jou altijd een de_ zijn of niet
bovendien, met bevriende clans kun je best cs_ maps spelen, want die gaan niet lamen enzo.
Verwijderd
Hmm ik vind het vreemd dat wars alleen worden gespeeld op bommaps, CS is begonnen met het hostage rescue concept.. Verder hebben sommige clans de essentie niet door van CS en van het team, ben je CT bij Dust moet je gewoon zorgen dat de T's niet bij de bombspots komen, klaar.
hmm warmaps, speel niet zo veel wars en bepaal de maps niet, vooral dust eigenlijk maar die is zooo saai geworden, wel 2x Militia geward, dat is best wel leuk..
hmm warmaps, speel niet zo veel wars en bepaal de maps niet, vooral dust eigenlijk maar die is zooo saai geworden, wel 2x Militia geward, dat is best wel leuk..
warren met hostages redden... dat moet een ramp zijn 
van beide clans nog 1 speler over, heb je als CT bijna alle hostages gered, blijft zo'n kuthostage weer kleven tussen een deur.. en terwijl je die hostage probeert mee te krijgen komt de terror er aan en knalt je neer
van beide clans nog 1 speler over, heb je als CT bijna alle hostages gered, blijft zo'n kuthostage weer kleven tussen een deur.. en terwijl je die hostage probeert mee te krijgen komt de terror er aan en knalt je neer
Verwijderd
Jah, man, waarom maken ze die beesten niet beter,Op zondag 10 februari 2002 21:31 schreef Frank128 het volgende:
warren met hostages redden... dat moet een ramp zijn
Verwijderd
met de clan waar ik in zit spelen we eigenlijk nooit wars. komt omdat niemand....... durft!
hoe zou dat nou komenOp zondag 10 februari 2002 21:55 schreef illem het volgende:
met de clan waar ik in zit spelen we eigenlijk nooit wars. komt omdat niemand....... durft!
nah, dan heb je geen tactics nodigOp zondag 10 februari 2002 21:55 schreef Stoel het volgende:
[..]
Jah, man, waarom maken ze die beesten niet beter,? ik vind ze zwaar irri, als je er mee loopt dan flitsen ze de hele tijd voor je , grr, irritant. . . je kan toch ook waren zonder bom, hostages?? das fijner vind ik, het gaat toch om de actie niet om die stomme C4 of hostages.. . vind ik bij een war dan he .. .
dan is het net kweek of ut
ik heb nooit begrepen waarom de_dust zo populair is, want het is een van de meest ongebalanceerde maps 
eerst was het heel makkelijk als T, want je kon als je vol rushte makkelijk met zn allen als eerste op BS A zijn. bommetje planten en campen maar.
nu is het meer richting CT, want CT kan benedenlangs vrij simpel dekken, ze kunnen net iets eerder op BS A zijn, en de andere 2 uitgangen van het gebouw ook onder schot houden. De ongelijkheid is minder als eerst, maar toch blijft het ruk.
Aztec vind ik zelf best goed, maar met TMP kom je niet ver op die lange afstanden
nuke is ook best gaaf en redelijk gebalanceerd (nouja, 1 goeie CT kan de bovenste bomb spot zowat in zn eentje dekken, maar de overall gameplay is vrij goed)
ik wil nog steeds een keer warren op as_oilrig, kijken hoe dat gaat
ook prodigy is koel.
dust2 is goed gebalanceerd, site B is alleen een beetje moeilijk aan te vallen als de bom daar geplaatst is. (en de mapper is zo slim geweest de CT spawn bomb spot 'site A' te noemen, terwijl al sinds beta 1 de CT spawn site 'B' is, en de mid-map site 'A'
cs_italy heeft denk ik ook wel potentieel als warmap, maar daar zou het wel een beetje voordeel voor de Ts kunnen zijn
eerst was het heel makkelijk als T, want je kon als je vol rushte makkelijk met zn allen als eerste op BS A zijn. bommetje planten en campen maar.
nu is het meer richting CT, want CT kan benedenlangs vrij simpel dekken, ze kunnen net iets eerder op BS A zijn, en de andere 2 uitgangen van het gebouw ook onder schot houden. De ongelijkheid is minder als eerst, maar toch blijft het ruk.
Aztec vind ik zelf best goed, maar met TMP kom je niet ver op die lange afstanden
nuke is ook best gaaf en redelijk gebalanceerd (nouja, 1 goeie CT kan de bovenste bomb spot zowat in zn eentje dekken, maar de overall gameplay is vrij goed)
ik wil nog steeds een keer warren op as_oilrig, kijken hoe dat gaat
ook prodigy is koel.
dust2 is goed gebalanceerd, site B is alleen een beetje moeilijk aan te vallen als de bom daar geplaatst is. (en de mapper is zo slim geweest de CT spawn bomb spot 'site A' te noemen, terwijl al sinds beta 1 de CT spawn site 'B' is, en de mid-map site 'A'
cs_italy heeft denk ik ook wel potentieel als warmap, maar daar zou het wel een beetje voordeel voor de Ts kunnen zijn
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
CS Maps spelen wij iig geen wars meer...
hebben 1x gedaan, die clan was echt lame... steeds 1 hostage pakken en ergens verstoppen, zijn bv alle T's dood, kan jij die hostage niet meer vinden... en winnen ze omdat ze niet op tijd gered zijn...
hebben 1x gedaan, die clan was echt lame... steeds 1 hostage pakken en ergens verstoppen, zijn bv alle T's dood, kan jij die hostage niet meer vinden... en winnen ze omdat ze niet op tijd gered zijn...
de_aztec & de_dust zijn onze warmaps omdat dat de meest gebruikte zijn. daar zijn we dus helemaal op ingesteld, alhoewel we ook op Prodigy en Nuke kunnen warren.
tja en wat die persoon zij over dust ongelijkheid, kwestie van tactics. CT is eerder op BSA. maar euh, daar moet je dus tactics voor ontwikkelen, wat mijn team dus ook gedaan heeft.
tja en wat die persoon zij over dust ongelijkheid, kwestie van tactics. CT is eerder op BSA. maar euh, daar moet je dus tactics voor ontwikkelen, wat mijn team dus ook gedaan heeft.
ja, maar daarbij vergeet je dat CT dan ook tax kan ontwikkelen. Je kunt ervan uitgaan dat je allebei even sterk bent, en dat allebei je tacs even goed werken. Als T team veel betere tacs heeft dan CTs op dust dan winnen ze ja, maar dat is ook vrij logisch he?
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Rotterdam is in ieder geval geen "war" map! 
(misschien leuk voor 1-on-1?)
cobble , dust2 , nuke , aztec , prodigy
hallo
wij spelen:
dust
aztec
nuke
prodigy
dust2
En onze tactics krijg je lekker niet!
dust
aztec
nuke
prodigy
dust2
En onze tactics krijg je lekker niet!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dan ga ik ook voor Dust, Dust2 en Aztec.
Voor de mensen die net een clan hebben en voortdurend op taktiek geklopt worden, kan ik aanraden een keer wat demo's te bekijken van topclans.
Demo's kun je downen van http://www.xsreality.com en http://www.clanbase.com
Om de demo's te kijken moet je ff geekplay downen.
Voor de mensen die net een clan hebben en voortdurend op taktiek geklopt worden, kan ik aanraden een keer wat demo's te bekijken van topclans.
yupz, hebben wij ook gedaan, maar we hebben ook goeie contacten met [-iFc-]Black.Adder die ons het e.e.a. heeft geleerd, dus vandaar dat we nu ook 27e staan op cb, nie slecht!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hij is toch wel vaak als warmap gespeeld hoorOp maandag 11 februari 2002 13:31 schreef Kazanjian het volgende:
Rotterdam is in ieder geval geen "war" map!
Meestal zijn die demo's van goede clan ge-geekstripped (teamsay regels zijn weggehaald) of worden de tactieken doorgegeven via Roger Wilco. dus of je er veel aan hebt...Op maandag 11 februari 2002 15:33 schreef Oakley het volgende:
Dan ga ik ook voor Dust, Dust2 en Aztec.
misschien alleen om je eigen skills te verbeteren
dust ( na 2.5 jaar is het nog steeds een zwaar koele map)
en prodigy
en prodigy
Aap!
Ik ken maar 1 clan waar dat het geval is, Regeneration, is dat het geval?Op zondag 10 februari 2002 21:55 schreef illem het volgende:
Pagina: 1