klote CHELLO :r

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nu ligt weer is heel Brabant dr uit :r

via t adres:

UPC Nld
Customer Service
Postbus 8835
5605 LV Eindhoven

kun je restitutie aanvragen.. T is gewoon beroerd, zit nu weer te Internetten via TMFweb :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

GGGRRR, dat probleem heb ik de laatste tijd ook vaak, heb er net een uutje uitgelegen :( :( :( :(, had dit eerst niet.

Zou het er misschien mee te maken hebben dat ik te veel download :D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Chello SUUUUUXXXX heb er ook net een uurtje uit gelegen.

hoi

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wees blij 213.46.82.0 ligt er al sinds vanmorgen uit, gelukkig kan ik nog internetten via Gelrevision, maar de DNS van mijn webservertje kan ik niet zo snel aanpassen. De kwaliteit is wel weer zwaar waardeloos de laatste paar dagen :(.

Verwijderd

chello is idd klote
heb van 20:17 tot ongeveer 22:00 nioet kunnen internetten :(

Verwijderd

Wat zeuren jullie ik lig der soms 3 dagen uit! was laatst voorgekomen man! Mn pa was piiiised want tis niet de eerste keer.. En we hebben ook telefoon via de kabel..Een keer dee te tv het niet, de telefoon en inet.. wat zuigt upc toch

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
UPC heeft de prioriteiten een beetje verkeerd staan geloof ik, al het geld wordt uitgegeven om macht te krijgen, ze kopen alles op wat los en vast zit lijkt het wel. Geld aan service uitgeven vinden ze niet nodig omdat je als abonnee toch niet snel je abbonnement op zal zeggen.

En ja, mijn subnet is nog steeds plat :(

• twixx
  • Niet online
Klopt :-(
Van 21.00 tot 21:55 hebben we eruit gelegen. En van het lullig berichtje op de status pagina worden we ook niet veel wijzer.
(netwerk) Van 21:00 tot 22:00 was er geen verkeer van of naar Internet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.
Wat was er aan de hand? Router? Onweer? whaaat!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Le Mol
  • Niet online
Ik denk het onweer, hier in de achterhoek (chello & tebenet/cai & upc)zijn nu alle tv zenders ook weg en eerder op de avond de i.net verbinding ook een tijde kwijt geweest

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Verwijderd

Van die klachten bij Chello wordt je ook niet vrolijk. CHELLO :r :r

Ik als @Home gebruiker heb er drie keer uitgelegen in een korte periode, waarbij ik @Home heb opgebeld en de mededeling kreeg dat ze met een netwerk upgrade bezig waren. Verder bevalt @Home me prima. (Ben zeer tevreden :) )

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

afgelopen weekend in sneek een paar keer dat de ping naar 1400ms schoot voor 5 min, heel soms dat de verbinding er uit knalt.

ik heb nu een jaar kabel in sneek en ik moet zeggen het bevalt prima, alleen die newsgroups :)

Jsunnyreports

Verwijderd

Chello sucks big time... laatste tijd is de verbinding slecht, veel packetloss en hoge pings bij spelen van spelletjes

En als je belt (wat ik al zeker 100x gedaan heb) dan beloven ze je dat ze je terugbellen of dat er bijv. een servicemonteur langskomt... om vervolgens dus NIET langs te komen of uberhaupt terug te bellen... dus die hele helpdesk daar is alleen maar om voor aanpappen en nathouden.. voor de rest voeren die lui geen flikker uit...

oftewel:

<H1>CHELLO SUCKS!</H1>

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:40

gex

De gekste

Chello zuigt inderdaad flink de laatste tijd.

Regelmatig geen verbinding, en dit allemaal sinds begin juli, (ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar het is wel sinds ze zijn begonnen met het overzetten van de mailserver).

En inderdaad ook ik heb tig keer de helpdesk gebeld, dan krijg je altijd iemand aan de lijn die er de ballen verstand van heeft, en alleen wat standaard dingen naloopt.

Omdat ik het beu was, heb ik ze eens een flinke (nette) klachtenbrief gestuurd.

Nu ff (een maandje) wachten wat voor antwoord ik krijg, want zo snel zijn ze bij chello.

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/big/firemad.gif

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Op welk antwoord hoop je dan? ;)

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

sorry dudes, no probs hier met chello in E'hoven....

<center> Lucky bastard aint I? <center>

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• EnEmA
  • Laatst online: 21-05 12:56

EnEmA

Worst

Weet niet of 't aan chello ligt maar ik kan al een tijdje geen *.worldonline.nl servers meer berijken. Via een shell account ergens in de VS lukt 't wel..

Een koe is geen kangaroe

Pagina: 1