Zeg dat het niet waar is!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:48
Ik zit al een jaar of 2, 3 op inet via de kabel te wachten.

Er zat niet echt vooruitgang in maar sinds de gemeente de kabel heeft verkocht aan Palet, en die weer overgenomen is door Essent leek het nu wel heel dichtbij te komen.

Uiterlijk 1-8-2000 werd altijd als datum genoemd waneer de kabel hier beschikbaar zou zijn.

Dus ik ga vandaag (1-8-2000(!)) ff de beschikbaarheids test van Essent@home doen, komt er te staan:
Essent@Home kan u op dit moment geen uitsluitsel geven over de beschikbaarheid van de dienst Essent@Home op uw adres. Indien u zich aanmeldt als abonnee zal Essent de beschikbaarheid op uw adres onderzoeken en u zo spoedig mogelijk uitsluitsel geven over het resultaat
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHH

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ach ik wacht hier al 3 jaar op kabel. Hier zijn ze zelfs nog niet ermee bezig dus voor mij het komende jaar (of langer) geen kabel.

Joepie.

:(

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
dat het niet waar is!!!!!

:9 :9

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

jongens..waarom wachten op iets dat toch nooit komt...

Ik heb genoeg van het wachten...Satteliet heeft wat mij betreft de toekomst...ik ga zelf wat doen en niet meer wachten op die kankerkabel :)

cya in satteliteland yehaaw :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Satelietenland zuigt nog meer als kabelland man

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Voor sateliet internet heb je net zo goed een telefoonlijn openhangen. Anders kun je niet uploaden (dus geen URL's opvragen enz.).

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
ach jongen, ik w8 al zooo lang... wat d8 je hoe dat hier in NO-Groningen gaat dan....

Wees gerust je bent niet de enige!

Verwijderd

ok ...Het is niet waar ;)

Verwijderd

waar woon je ergens indigo?

Verwijderd

Ja in welk gat van NL?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het hoeft niet perse een gat te zijn waar hij woont.

Het kan ook zo zijn dat hij net bijten het district van het grote geld ligt!

te weinig mensjes op een klein stukje grond,dus dat betekent minder mensen die Internet nemen dus meer kosten om die kabels(????????) te leggen en aantesluiten(???) dus minder winst. :(
Maar ik heb internet :) via de kabel :)

maar ik begrijp het wel als je zolang al zit te wachten dat je de kriebels krijgt om te gaan schelden enz, hiero hebben we ruim al 4,5 jaar kabel internet. :)

39

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Asmodai: Satelietenland zuigt nog meer als kabelland man
Ik draai zelf nu 2 maanden op de sataliet via europeonline.net, en t heeft voor en nadelen. Tijdens gewoon surfen merk je niet echt het verschil (even snel als isdn), maar als je een fanatieke downloader ben zou ik het zeker aanraden. Ik haal gemiddelde snelheden van 150 a 200 kBYTE :) per seconde... Ik moet er wel bijzeggen dat je wel van een accellerator gebruik moet maken (zoals mass downloader ofzo).

Sat heeft idd de toekomst :)

Like this yall...

• Robert

Robert

You have your answer..

daarbij komt dat ik dan eindelijk ook andere kanalen dan Ned.1 2 en 3 kan ontvangen :) :) :) :) :)

maar idd voor spelletjes is het onmogelijk en voor surfen zal het niet zoveel uitmaken. maar ik ben idd fanatiek downloader en ik heb superweb dus gratiz en voor niets kan ik de hele dag supersnel downloaden JOEPIE :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• -=Indigo=-
Ik woon in Venlo, niet echt een gat dus (nu ca 64.000 inwoners, binnenkort waarschijnlijk net geen 100.000).

Maar er zijn hier 200 meter verderop zelf huizen zonder TV-kabel, hun wordt ook al iets van 5 jaar belooft dat ze kabel krijgen.

Maar ik ben die monopolie van de KPN zo zat!!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

eeeehhhhhmmmmmm, wat heeft knp in godsnaam hiermee te maken???

Verwijderd

Sat heeft idd de toekomst
Nee ik denk het niet. Ik denk dat het kabel blijft alleen dan een snellere soort zoals UltraBand:
"UltraBand is een supersnelle manier van internet via de kabel, met een gegarandeerde snelheid van 40 Mbps (= 5 MB per seconde). Deze snelheid is constant, aangezien er per gebruiker een vaste hoeveelheid bandbreedte beschikbaar is. Je hoeft het dus niet met anderen te delen, waardoor je altijd evenveel bandbreedte hebt. Met de constante 5 MB per seconde zal het mogelijk zijn om goede kwaliteit streamed video te kijken, of bijvoorbeeld in één seconde een MP3’tje te downloaden."

En 150/200 kB kan je ook wel halen met kabel....wel met DAP ofzo maar toch

KAbel is trouwens ook wel goedkoper denk ik. Het uploaden gaat toch via de tel lijn? kost nog veel geld.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45

Animal_X

Rodin

mrFreeZe wat betaal je daar voor?????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• -=Indigo=-
eeeehhhhhmmmmmm, wat heeft knp in godsnaam hiermee te maken???
Misschien het feit dat ik nu 4 cent per minuut moet betalen om online te zijn??

Ik heb ze net ff gebeld, ze hadden nog geen goedkeuring van de "testers"(?), maar die kon vandaag, morgen of volgende week komen.

Verwijderd

He Indigo! Ik kom uit Gr'vorst hier duurt het ook nog tering lang vor dat die verotte kabel komt. Inderdaad zelfs Venlo heeft nog geen kabel dus duurt het bij ons nog wel een jaar of twee.
Alleen dat gat Venray heeft kabel en is kleiner dan Venlo. Dit slaat nergens op.

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

aaaaah zo...

Verwijderd

Kooop zelf de kabel op en start een isp :)
Wachten bakt man

• Bazyx
  • Laatst online: 11-03-2025
He Indigo! Ik kom uit Gr'vorst hier duurt het ook nog tering lang vor dat die verotte kabel komt. Inderdaad zelfs Venlo heeft nog geen kabel dus duurt het bij ons nog wel een jaar of twee.
Alleen dat gat Venray heeft kabel en is kleiner dan Venlo. Dit slaat nergens op.
Venray een gat? Valt reuze mee, zelfs de kermis is groter dan die van Venlo :)
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het klopt wat je zegt, een maand geleden moesten we nog via Venlo inloggen. Nu heeft Venray een eigen server/router/whatever :) :)
@home roels

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Animal_X: mrFreeZe wat betaal je daar voor?????
->55 piek in de maand, en telefoonkosten
maar ik ben idd fanatiek downloader en ik heb superweb dus gratiz en voor niets kan ik de hele dag supersnel downloaden JOEPIE
->Heh, was dat maar zo :(, sataliet 'inbeller' is niet compatible met andere providers :(

Like this yall...

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
ehm.. dat uiterlijk die en die datum gelul:

ik heb nog geen kabel, want het is er pas in het 4e kwartaal van 1999.

hmm

ik woon in oosterbeek, ligt tegen arnhem aan.

Verwijderd

staat er nergens op inet een kaartje van nederland met daarop gearceerd de gebieden met kabel??

typo

Verwijderd

He Bazyx

Okee Venray is niet echt een gat maar je weet wat ik bedoel. Het is gewoon vreemd dat Venray eerder kabel heeft dan Venlo. Misschien dat ze maar gewoon een willekeurige plaats hebben gekozen om essent@home te testen. Maar laatst was ik bij het ac restaurant in Venray en daar staat ook zo'n Essent@home computer waarop je kunt surfen. En dat ging echt vet snel.

• Bazyx
  • Laatst online: 11-03-2025
Goed, helemaal logisch is het niet. Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ze in Venlo begonnen zijn.
Hier was het volgens mij ruim een jaar geleden, maart '99 geloof ik. We konden toen aanmelden voor een soort testgroep, je hoefde dan geen aansluitkosten te betalen en ze konden nog wat uitproberen. Het heeft toen iets langer geduurd dan beloofd was, maar we kregen toen wel een paar maanden gratis.
Sindsdien ben ik hartstikke tevreden, eigenlijk jammer dat ik volgend jaar op kamers ga wat dat betreft...

• sebas
  • Laatst online: 16-12-2025
Het hoeft niet perse een gat te zijn waar hij woont.
Het kan ook zo zijn dat hij net bijten het district van het grote geld ligt!

te weinig mensjes op een klein stukje grond,dus dat betekent
maaruh HomeDisc, noem je dat dan niet eigenlijk gat? :)
sorry, indigo, kvoel met je mee.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

Lol :)
Ik woon wel in een gat (300 inw.), lekker buiten :), maar kabel is er hier dus wel!!! Zit er al zo'n 6 mnd op naar alle tevredenheid.

Enne niks aan de rand van het grote geld ofzow hoor, dichstbijzijnde stad is 30 km verderop ....

• -=Indigo=-
Een vriend van mij uit blerick(das Venlo aan de westkant v.d. Maas) heeft al een afspraak voor de aanleg kunnen maken op 31 aug.

Er is nog hoop..

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat daht je van wijchen dan ? (tegen nijmgegen aan) een van de grootste (kwa inwoners) dorpen van Nederland, en wacht al 1,5 jaar op Kabel. Terwijl een gat als Winssen al lang Chello heeft.

En bij UPC zeggen ze alleen maar: "kweenie wanneer kabel in wijchen komt, u kunt alleen maar afwachten".

Lekker zeg :(

• Robert

Robert

You have your answer..

Mr Freeze:
->Heh, was dat maar zo , sataliet 'inbeller' is niet compatible met andere providers

huh ? op de site van europeonline staat dit:

Met een modem belt u in naar een lokale provider. Bijvoorbeeld een gratis provider als Freeler of Zonnet.
Dan meldt u zich aan bij de satelliet provider EUROPE ONLINE NETWORK (EON), een kwestie van
software opstarten en aanmelden.
Vanaf dat moment bent u ingelogd, en kunt u surfen over het internet.

:)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Men bedoelt volges mij als je satteliet neemt dat je met je huidige modemverbinding kunt surfen naar de sateliet-internetpagina en je daar aanmelden waarna je kunt inbellen op die ISP...

toch ?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Men bedoelt volges mij als je satteliet neemt dat je met je huidige modemverbinding kunt surfen naar de sateliet-internetpagina en je daar aanmelden waarna je kunt inbellen op die ISP...

toch ?

• CAP-Team
  • Laatst online: 17-08 22:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik haal gemiddelde snelheden van 150 a 200 kBYTE :) per seconde... Ik moet er wel bijzeggen dat je wel van een accellerator gebruik moet maken (zoals mass downloader ofzo).
Ja hallo, dat haal ik ook met kabel (@home). Ook nog wel sneller.. Ook ZONDER accelerator. Wel afhankelijk van WAAR je het weghaalt.

CAP-Team

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Robert

Robert

You have your answer..

da's naar mijn weten niet waar...je kan ook superweb gebruiken om requests up te loaden. Ik heb ffe flink alles bestudeerd wat er over satteliet is geschreven en dan kom ik op die conclusie uit.

Weet iemand het beter ?

Verwijderd

Satteliet?
Wie wil er 1000 piek aansluitkosten betalen, abokosten en ook nog eens telefoonkosten???
Dan maar liever 5 k/s met superweb..
Ik ga me niet arm internetten.
Pagina: 1