Ik zit al een jaar of 2, 3 op inet via de kabel te wachten.
Er zat niet echt vooruitgang in maar sinds de gemeente de kabel heeft verkocht aan Palet, en die weer overgenomen is door Essent leek het nu wel heel dichtbij te komen.
Uiterlijk 1-8-2000 werd altijd als datum genoemd waneer de kabel hier beschikbaar zou zijn.
Dus ik ga vandaag (1-8-2000(!)) ff de beschikbaarheids test van Essent@home doen, komt er te staan:
Er zat niet echt vooruitgang in maar sinds de gemeente de kabel heeft verkocht aan Palet, en die weer overgenomen is door Essent leek het nu wel heel dichtbij te komen.
Uiterlijk 1-8-2000 werd altijd als datum genoemd waneer de kabel hier beschikbaar zou zijn.
Dus ik ga vandaag (1-8-2000(!)) ff de beschikbaarheids test van Essent@home doen, komt er te staan:
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHEssent@Home kan u op dit moment geen uitsluitsel geven over de beschikbaarheid van de dienst Essent@Home op uw adres. Indien u zich aanmeldt als abonnee zal Essent de beschikbaarheid op uw adres onderzoeken en u zo spoedig mogelijk uitsluitsel geven over het resultaat