Ik heb een iso backupje gemaakt van m,n serious sam 2 omdat ik de originele cd,s altijd veilig opberg
maar als ik de iso uitpak en wil spelen krijg ik wel het play scherm ervoor maar ik kan niks aanklikken dus geen install/play of wat dan ook hoe kan dit komen door een cd beveiling ofzo?
Zijn ze weer in de aanbieding?Op zondag 10 februari 2002 17:13 schreef bajo4life het volgende:
weet je wat jij moet doen?
naar de winkel lopen en dat spel kopen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens knap dat jij alles weet.
Verwijderd
En weet je wat jij moet doen, naar groep 3 gaan en leren lezen.Op zondag 10 februari 2002 17:13 schreef bajo4life het volgende:
weet je wat jij moet doen?
naar de winkel lopen en dat spel kopen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 10 februari 2002 17:18 schreef mr.oncreatief het volgende:
hehe no flaming!
geef elkaar een hand en zeg:"ik houd van je"
Zeg, nu ophouden met flamen graag, be nice
... ontopic graag.
doe je vanavond maar als je van het carnaval thuiskomt
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Mag ik jullie even op het volgende wijzen: [topic=396113/1/250]
Als je het niet met een topic eens bent, post het dan in SU of geef het door aan een Modje via ICQ/MSN/Weet ik veel wat, maar ga niet het topic zitten verneuken.
Edit: Jotti was eerder.
Als je het niet met een topic eens bent, post het dan in SU of geef het door aan een Modje via ICQ/MSN/Weet ik veel wat, maar ga niet het topic zitten verneuken.
Edit: Jotti was eerder.
There is no magic.
Verwijderd
Ik snap niet waarom al die mensen een 'backup' willen maken. Hoeveel spellen zijn tegenwoordig nog waard die je na een jaar opnieuw wilt spelen? En dan nog, ik heb maar 2 keer een kapoote cd meegemaakt en die waren door mij niet goed behandeld. Ze waren maandenlang los, werden steeds ergens neergepleurd, enz. Dus een cdtje gaat echt niet zomaar kapot.
Verwijderd
Ik doe het omdat ik dan gewoon die cd's in de doos kan laten liggen. Staat toch veel mooier.Op zondag 10 februari 2002 17:23 schreef spoooky het volgende:
Ik snap niet waarom al die mensen een 'backup' willen maken. Hoeveel spellen zijn tegenwoordig nog waard die je na een jaar opnieuw wilt spelen? En dan nog, ik heb maar 2 keer een kapoote cd meegemaakt en die waren door mij niet goed behandeld. Ze waren maandenlang los, werden steeds ergens neergepleurd, enz. Dus een cdtje gaat echt niet zomaar kapot.
Okee... jij hebt een officiële waarschuwing. Take it easy. Moet het per sé the hard way...Op zondag 10 februari 2002 17:23 schreef bajo4life het volgende:
ok Meneer JETTI
Verwijderd
Ik omdat ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden mijn pc format c: doetOp zondag 10 februari 2002 17:27 schreef The Will het volgende:
Waarom gebruik je dan niet gewoon een no-cd crack
Ik lees vaak genoeg over cd spelers waarin cd's gewoon exploderen in tientalle stukken. Bovendien moet je niet zien hoe mijn buro er soms uitziet en waar ik cd's terugvind.Op zondag 10 februari 2002 17:23 schreef spoooky het volgende:
Beetje zonde van een spel van 50 euro terwijl je een kopietje voor een halve euro per lege cd kan maken.
Ja en dan ligt het dus toch weer aan jezelf dat je cd's kapot gaan, dan behandel je ze gewoon klote. Ik bedoel als jij je cd's overal laat slingeren dan is het te verwachten.
Niet dat ik het zelf nooit doe hoor, maar als ik een cd echt wil houden omdat het ruled - denk aan Torment en BG2 dan bewaar ik hem gewoon in het doosje.
En dat zouden meer mensen moeten doen
Niet dat ik het zelf nooit doe hoor, maar als ik een cd echt wil houden omdat het ruled - denk aan Torment en BG2 dan bewaar ik hem gewoon in het doosje.
There is no magic.
Bajo dit is dus niet de manier waarop het hier gaat. Ik denk dat je de uitdrukking "Eens gezegd blijft gezegd" wel kent? Eerst denken dan posten!
Edit: Verder zou ik geen modjes gaan commanderen, ik denk dat ze zijn aangesteld omdat men van ze denkt dat ze juist handelen. Dus dan moet jij niet aankomen met: Doe dit doe dat, alleen omdat jou dat goed uitkomt.
Edit: Verder zou ik geen modjes gaan commanderen, ik denk dat ze zijn aangesteld omdat men van ze denkt dat ze juist handelen. Dus dan moet jij niet aankomen met: Doe dit doe dat, alleen omdat jou dat goed uitkomt.
There is no magic.
precies een originele staat veel mooier als die als nieuw is verder moet bajo4lifeje niet drammen van koop een originele in de winkel want die heb ik ,ik snap alleen niet dat ik hem niet installeren kan vanaf de hd ik krijg het opstartscherm ervoor en dan kan ik niks aanklikken de nocd crack heb ik wel maar die kun je pas gebruiken na de install zit niks anders op om de originele maar te installeren
Verwijderd
Woef.Op zondag 10 februari 2002 17:31 schreef bajo4life het volgende:
hey meneer jotti ik heb me bericht gewijzigd , dus draai die OW terug
bajo4life: dit soort dingen graag via de mail/icq/whatever, maar niet in de draad, anders wordt het zo'n IRC achtige bezigheid
m.tiehuis 1 keer installeren maakt toch niet zo veel uit. Je installed um, bergt daarna de cd goed op in het doosje en zet de cd-crack er op. Niks aan de hand en de cd gaat niet kapot - tenzij iemand op het doosje gaat staan, of je huis affikt ofzo
There is no magic.
Helpt clonecd niet? die kan goed kopieren, ik heb er goede ervaringen mee. Alleen was dat niet bij het maken van backups
Verwijderd
yeah right backup geloof je het zelf je bedoeld kaZaa
als je goed met je spullen omgaat dan hoef je niet te backuppen en het si mooier als de cd in de doos zit je ziet de cd niet eens als hij in de doos zit
kijk als je nou een programa zoalz maya backups ok
dat kost 40000 dollar light version
maar serieus sam nee
als je goed met je spullen omgaat dan hoef je niet te backuppen en het si mooier als de cd in de doos zit je ziet de cd niet eens als hij in de doos zit
kijk als je nou een programa zoalz maya backups ok
dat kost 40000 dollar light version
maar serieus sam nee
Zolang ik geen post open met wat illegaals erin is er toch niks aan de hand hoe ik eraan kom is m,n eigen zaak als ik maar geen illegale dingen post ,als ik een backup je wil maken mag dat toch
Sure, no problem.Op zondag 10 februari 2002 18:12 schreef m.tiehuis het volgende:
Zolang ik geen post open met wat illegaals erin is er toch niks aan de hand hoe ik eraan kom is m,n eigen zaak als ik maar geen illegale dingen post ,als ik een backup je wil maken mag dat toch
Alleen kunnen sommige mensen niet lezen en moeten dan ff enorm offtopic hun frustraties kwijt
omdat ze niet weten waar ze het kunnen krijgenOp zondag 10 februari 2002 18:17 schreef sjuk het volgende:
[..]
Sure, no problem.
Alleen kunnen sommige mensen niet lezen en moeten dan ff enorm offtopic hun frustraties kwijt![]()
Ja maar hij kan dus niet met cd's omgaan dus zorg ie voor een andere manier,Op zondag 10 februari 2002 17:30 schreef The Will het volgende:
Ja en dan ligt het dus toch weer aan jezelf dat je cd's kapot gaan, dan behandel je ze gewoon klote. Ik bedoel als jij je cd's overal laat slingeren dan is het te verwachten.
ik bedoel je zegt wat (waar je wel gelijk in hebt) wat niet van toepassing is op die persoon, dus zoekt ie een alternatief omdat ie niet ze cd's netjes kan krijgen, mij lukt het trouwens redelijk, maar omdat ik te lui ben om een fatsoenlijk cdrack te kopen liggen er ook weleens wat op me bureau
Bij mij is het ook een godvergeten klote zooi op mijn bureau maar ik heb in 3 jaar pas 1 kapotte cd gehad. Dus blijkbaar hebbik dan geluk gehad
There is no magic.
Hardstikke fijn juist een isotje . Kan je meerder iso's mounten en dus meerdere cd's tegelijk klaar hebben staan,
zonder cd's op te zoeken.
zonder cd's op te zoeken.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Fireburner was het goede antwoordt omdat je branden moet op mode2
maar hij doet het
kan ik m,n origineel opbergen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()