Toon posts:

Chiplezer/schrijver wat kun je er mee?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ding al ik weet niet hoe lang. Weten jullie wat je ermee kunt. Kopen ?!? :P Als iemand meer info heeft...graag. Op het net vind ik nix, niet dat het me interesseerd. Maar vorrdat ik het weg gooi of voor 1 Euro te koop zet wil ik toch wel zeker zijn van mijn zaak.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/voor.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/achter.jpg

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
Aan het gebruikte PCB + design + componenten ervan durf'k wel zeggen dat het niet veel waard is en waarschijnlijk hobbywerk is :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Over het algemeen kun je er data van een chipcard mee lezen/schrijven :) Zoals bijvoorbeeld de schoolpas van Fontys (zie NTSM), of de kaart van je decoder voor satelliet-tv. Volgens mij kun je met die jij hebt ook eeprom-etjes (heet dat zo?) schrijven

Mother, will they like this song?

Verwijderd

sjah als je er handig mee bent kun je canal+ ermee naaien...
koop een decoder neem een gratis abbonement..(dwz gewoon kabelpakket ongeveer) ga vervolgens met dat die kaart die je krijgt aan de slag... en jij kijkt gratis het betaalde pakket van canal+ ... scheelt je 50 piek in de maand $$$ :)

Verwijderd

Topicstarter
Alleen jammer dat ik er geen software bij heb... :(

Verwijderd

9 volt erop zetten, en dan hier beetje 'orieenteren'

zoek maar eens bij google op mediaguard en Seca

en vooral, met een philips dsx 7071 + 60 cm schotel kun je veel europesche televisie ontvangen.

www.sat4all.com

het kastje wordt inderdaad vooral gemaakt om ic's te programmeren, voornamelijk goldcard's

Verwijderd

Onze schoolpasjes 'opwaarderen'.
Dat wil zeggen schrijven dat je een ander nummer hebt en dan ermee gaan betalen.
Okee je steelt dan wel van je mede studenten, maar ja tis wel goedkoop (oh ja ik doe dit niet)

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
Bij ons verneuk je je kaart als je erop gaat schrijven. Dat is wel minder, tja een beetje knutselaar probeert alles om aan meer geld te komen. Student zijn is niet goedkoop. Tussen haakjes ik zit op de HvA.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op maandag 11 februari 2002 21:01 schreef mumzel het volgende:

en vooral, met een philips dsx 7071 + 60 cm schotel kun je veel europesche televisie ontvangen.
De set die jij noemt zullen maar weinig sattende tweakers aanbevelen denk ik.

Sowieso is niet eens duidelijk wat voor programmer het is, maar meer dan enkele tientjes is het niet waard. Voor chipkaarten is ie niet eens geschikt denk ik trouwens.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 09:30 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

De set die jij noemt zullen maar weinig sattende tweakers aanbevelen denk ik.

Sowieso is niet eens duidelijk wat voor programmer het is, maar meer dan enkele tientjes is het niet waard. Voor chipkaarten is ie niet eens geschikt denk ik trouwens.
hmmm sorry voor de late reply, maar de philips is een redelijk goede receiver, er zijn betere, akkoord, maar met de huidige ontwikkelingen van de firmware kun je een eind komen.
en die betere receivers krijgen 'straks' een duur geintje voor de kiezen, zodra canal+ zijn fameuze SECA-2 gaat invoeren.
en daar zijn deze philipsjes dan weer wel gewoon geschikt voor
Pagina: 1