Ik ben reeds enkele maanden lid bij de button exchange van kliks.nl en heb per dag een 2500 a 3000 buttonviews. Dat levert me toch enkel bezoekertjes op maar de laatste tijd worden geen buttons meer getoond op mijn site, rooie kruiskes in ie5 als ge begrijpt wat ik bedoel. Dan maar eens een mailtje gestuurd naar kliks.nl maar die worden gereturned, onbereikbaar! Is er nog enig leven aan die kant?
Ik wacht nou al twee weken tot ze m'n account eens activeren
Volgens mij zijn ze gewoon op vakantie en hebben ze vergeten dat de wereld intussen doordraait.
Volgens mij zijn ze gewoon op vakantie en hebben ze vergeten dat de wereld intussen doordraait.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Egoisten, ze zijn enkel uit op geld, service? Kennen ze niet! Na 5 mails vorige maand nog altijd geen antwoord. Die popupmoney.com is ook weer zo'n project van ze vermoed ik, dat is zwaar kl*te! Als die kleine persoonlijke homepages hebben nu van die mega vervelende popups omdat ze zo denken het grote geld te verdienen! Ik zou wel eens willen weten wie ooit al eens een link in zo'n popup heeft aangeklikt, als adverteerder zou ik mijn link daar zeker niet willen hebben.
Kent iemand een goed alternatief voor hun banner-exchange gebeuren?
Volgens mij loopt de website van HPC wel lekker goed. (Ik haal een CTR van 2.8%) De bannerexchange van websitepromotie.net. De 468x60 heeft al redelijk wat leden, de 120x60 gaat wat langzamer. Binnenkort plant hij zelfs een systeem uit te werken waarbij je zelf leden kan aanbrengen en zo extra credits verzamelen. Cool
Ah, heb je ook een URL van HPC? Ik ga eerst die andere eens proberen.
Wel, die staat hier toch! www.websitepromotie.net (da's de website van HPC, da's ne gast die hier ook wel eens rondhangt op GOT)
Ow sorry ik had niet door dat je met HPC hetzelfde bedoelde als met websitepromotie.net
Pagina: 1