[Trainz] Wie heeft dit?

Pagina: 1
Acties:

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi,

Wie heeft dit spel/simulatie gemaakt door Auran? Zelf heb ik nu Microsoft Train Simulator, maar dat vind ik enorm beperkt en vind het ook niet meer dan een bewegende camera door een mooi landschap. De route editor moet je op 1024x768 draaien en dan werkt niet zo geweldig dus op een 15" monitor.

Met Trainz schijn je eenvoudig routes in elkaar te kunnen zetten en kun je steeds meer uitbreiden met modules, zoals YardMaster straks, waarmee je nog meer kan dan nu al mogelijk is.

Mijn vraag is dus of iemand hier Trainz heeft, en wat vind je daarvan?

Sander

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Demo zit bij de laatste PCgameplay, dus moet je die ff zoeken?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Hier kan je de demo downloaden.

There is no magic.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb hem net weer ff geprobeerd, maar het is toch behoorlijk saai. Ik zoek een spel waarbij je een baan kan maken, en dan meerdere treinen kan laten rijden. Met trainz kan je maar 1 trein laten rijden. Je kan wel leuk heen en weer rijden en rangeren en zo. Maar ik ga denk ik toch maar weer railroad tycoon installeren of zo. Das toch leuker...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• SanderTje!
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 17:06 schreef ViNcE het volgende:
Ik heb hem net weer ff geprobeerd, maar het is toch behoorlijk saai. Ik zoek een spel waarbij je een baan kan maken, en dan meerdere treinen kan laten rijden. Met trainz kan je maar 1 trein laten rijden. Je kan wel leuk heen en weer rijden en rangeren en zo. Maar ik ga denk ik toch maar weer railroad tycoon installeren of zo. Das toch leuker...
Dus als jij met Trainz gewoon meerdere treinen kon laten rijden, bij voorkeur dan op schema denk ik.. dan was Trainz voor jou wel goed?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55
Op zondag 10 februari 2002 17:06 schreef ViNcE het volgende:
Meerdere treinen laten rijden is mogelijk ... :) het is juist een leuk spel .. omdat je nu wel meer dingen tegen kom ..

Almoet ik zeggen dat nu MS trainsim ook veel beter wordt met die updates.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Heb het spel al een tijdje in huis en moet zeggen...
Het is tig keer beter dan T.S.
Er beginnen zolangzamerhand leuke downloadjes uit te komen en het maken van een baan is kinderspel als je het een beetje onder de knie hebt.
Met meerdere treinen rijden is ook geen probleem. Mits je je baan maar goed bouwt.
Het enige nadeel is een goed overzicht van je tafel.
Ga es kijken op www.trainz.cjb.net. Daar zijn leuke dingen te halen.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
WAT een SAAI bagger spel... gatver... had er wel wat meer van verw8. Ziet er verder wel leuk uit

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• SanderTje!
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 17:37 schreef neggix het volgende:
WAT een SAAI bagger spel... gatver... had er wel wat meer van verw8. Ziet er verder wel leuk uit
Ben je een 'treinliefhebber' of niet? Heb je alleen de demo gespeeld of niet?

• neggix
  • Laatst online: 18-12-2025
nee.. ik heb een tyfus hekel aan de NS :r en ik ben geen liefhebber maar vin het ook niet kut ofzo.. en NEE.. ik heb de hele versie gehad maar von er echt geen donder aan
btje treintje besturen, wisseltjes omzetten en stoppen :?
leuk... dan liever zo'n trein tafel :P .. dat is beter en leuker

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Het ziet er i.d.d. leuk uit... maar de gameplay is nix ! :r
Het is eigenluk een beetje eentonig !! |:(

Ga weer snel verder met TTDLX !! :)

• Mottebelke
  • Laatst online: 27-01 13:59
Tja, ik heb het spel sinds gisteren ook, en het ziet er best vet uit. Het aanleggen van eigen banen is idd kinderspel met de zeer krachtige route-editor.
Maar, weet iemand waar ik de service packs kan downloaden (behalve bij Auran)??

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leonvoss/train.jpg
Busje van the a-team >:)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• SanderTje!
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 19:02 schreef C}{@0$ het volgende:
afbeelding
Busje van the a-team >:)
Hehe, zelf eringezet? Maar ja, met 3 locs rijden is ook wel veel he? :P

Nou ik hou het denk ik maar bij de demo. Ben bang dat ik het net zo saai ga vinden als MSTS na verloop van tijd.

Verwijderd

Uhmmm... vraagje, wat is er leuk aan om een trein te besturen, da's toch vet simpel ???

• ravw
Op donderdag 21 februari 2002 13:54 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Nou ik hou het denk ik maar bij de demo. Ben bang dat ik het net zo saai ga vinden als MSTS na verloop van tijd.
Nee dat heeft hij niet dat zit zo in het spel ..

play de demo maar eens je zal hem daar ook altegen komen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ravw
Op donderdag 21 februari 2002 21:58 schreef SlaX het volgende:
Uhmmm... vraagje, wat is er leuk aan om een trein te besturen, da's toch vet simpel ???
OKe ga maar eens een mission doen in MS trainsim.

kjken of je er dan nog zo over denkt.
En dan wel op tijd rijden ..

IK denk juist dat trein rijden heel erg onder schat wordt .

Probeer zelf maar eens zou ik zeggen en kom dan maar eens terug .

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 13:54 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Hij stond er toch echt hoor, ik kan nie fotosoepen, dus dan was het wel opgevallen als ie nep was.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Heren even serieus

Er is de vraag gesteld waar je de service-packs kunt downloaden. Die dingen wil ik ook graag hebben. :P
Tevens zijn er zo langzamerhand wat sites waar echt leuke dingen te halen zijn. http://trainz.luvr.net/index.php is zo'n website. Hier kun je al Nederlandse wagons en loks krijgen. Veel plezier :)

Verwijderd

Waar ik me in Trainz enorm over erger is dat die treinen in een seconde ofzo tot volledige stilstand kan worden gebracht :? en als je die rem-toets niet binnen een paar secondes loslaat bij het remmen dan schiet die trein ook nog eens met een razende vaart in de achteruit.

Dat was in iedergeval in de demo zo. Das zo irritant en onrealistisch. Ze trekken ook in een paar seconde weer op naar de honderd. Zo'n trein moet langzaam accelereren en vertragen, maar bij Trainz was dat zeker niet nodig.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb ook de Demo gespeeld. Idd, het remmen is erg onrealistisch. Verder boeide het me niet zoveel.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 09:39 schreef PWM het volgende:
Heb ook de Demo gespeeld. Idd, het remmen is erg onrealistisch. Verder boeide het me niet zoveel.
Dan heb je de verkeerde bestuurs-modus gekozen. Je moet bij settings de Control Method op Cabin setten, dan is het stukken beter!!

[edit] Oei, beetje oud topic |:(

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1