Verwijderd
Met arctic silver thermal adhesiveOp zondag 10 februari 2002 16:38 schreef benjaminben het volgende:
Ik wil graag ff weten hoe ja ramsinks moet monteren
http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_adhesives.htm
men kope/make ramsinkjes
met kope artic silver thermal adhesive
met smere een dun laagje ASTA op de ramsink, en een heel klein beetje op het chipje, men slim zijn en zorgen dat het echt heel weinig is dus als je het sinkje op het chipje drukt, er geen ASTA naast komt. Met drukke de sinkje dus op de chipjes, men late drogen et voilla
met kope artic silver thermal adhesive
met smere een dun laagje ASTA op de ramsink, en een heel klein beetje op het chipje, men slim zijn en zorgen dat het echt heel weinig is dus als je het sinkje op het chipje drukt, er geen ASTA naast komt. Met drukke de sinkje dus op de chipjes, men late drogen et voilla
Helemaal met je eens, deze methode werkt veel beter dan AS Adhesive.Op zondag 10 februari 2002 18:18 schreef BlizzarD het volgende:
superlijm op de hoeken, AS2 in het midden
het best is om AS3 te gebruiken, dat geleid namelijk niet.
Ik had ergens gelezen dat als je langs de randen van je ram's iets van vaseline ofzo moet doen, zodat als bv arctic silver uitloopt het iig niet op onderdelen van je videokaart komt en dus ook geen stroom gaat geleiden. (als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag)
Verwijderd
Dat zou ik als ik jouw was voor de veiligheid maar eens op hun site nakijken, ik denk dat je je kostelijk vergist.Op zondag 10 februari 2002 18:20 schreef FMS het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, deze methode werkt veel beter dan AS Adhesive.
het best is om AS3 te gebruiken, dat geleid namelijk niet.
Heb je daar ervaring mee of niet? Anders wil ik dat ook wel proberenOp zondag 10 februari 2002 18:18 schreef BlizzarD het volgende:
superlijm op de hoeken, AS2 in het midden
ja had op mijn voodoo banshee een heatsink + fan zo zitten, en die bleef ook zittenOp zondag 10 februari 2002 18:24 schreef StarTAC het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee of niet? Anders wil ik dat ook wel proberen
Je had het zo op je GPU zitten?Op zondag 10 februari 2002 18:26 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
ja had op mijn voodoo banshee een heatsink + fan zo zitten, en die bleef ook zittenJe moet trouwens wel een beetje goede/sterke lijm gebruiken, alhoewel als je ramsinks op het geheugen wilt plakken zal supersterke lijm denk ik niet nodig zijn
Pagina: 1