USB poortjes los te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:37
Ik heb een klein probleempje. Ik heb op mn moederbord wel ondersteuning voor 2 USB poorten, maar die klotewinkel heeft de poortjes zelf (dus waar je de stekkertjes insteekt) er niet bij gegeven. Ze waren toentertijd toen ik het ding kochten al wel meer dingen vergeten en ze hebben me tot 2 of 3 keer toe iets moeten nazenden. Het is nu 3 jaar geleden dat ik het ding daar kocht dus ze zullen die USB poortjes van mij waarschijnlijk niet meer ergens hebben liggen ;(

Dus nou vroeg ik me af of je die dingen ook los kan kopen, of dat iemand er misschien een paar over heeft?

het gaat om USB poortjes voor een pcchips m571 mobo.

Catch a smile out there!

Verwijderd

koop gwoon zon USB2 pci kaartje, daar zitten 4 externe usb poorten op dacht ik en 1 interne, ondersteunt usb 2 maar is uiteraard ook compatible met 1(.1)
ben je meteen klaar voor de toekomst :)

• Glenfiddich
Het zit zo, het is al een wat oudere pc, dus ik heb weinig zin er veel geld aan uit te geven. Ik ben van plan rond de zomervakantie een nieuwe pc te kopen en ik wil alleen tot die tijd graag een USB muis aan die pc zetten. Dus ik heb weinig zin om 20 euro uit te geven aan zo'n USB pci kaartje als ik die pc toch niet zo lang meer heb.

en mn nieuwe pc zal ongetwijfeld USB hebben dus dan heb ik ook niks meer aan dat kaartje.

Catch a smile out there!

• ralfbosz
  • Laatst online: 14-08 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 10 februari 2002 16:50 schreef Haemorrhage het volgende:
en mn nieuwe pc zal ongetwijfeld USB hebben dus dan heb ik ook niks meer aan dat kaartje.
Hij had het over een USB2-kaartje. De kans dat je nieuwe pc die heeft is een stuk kleiner (sinds er volgens mij nog maar weinig fabrikanten zijn die die standaard erop hebben). En trouwens, je hebt nooit genoeg USB-poorten B-)

rm -r *

Verwijderd

ja dat kaartje kan je dan tog eruit halen en in je nieuwe pc douwen :)
of heb je bij die muis anders niet zon dingetje gekregen die usb naar ps/2 convert ? die had ik namelijk wel bij me draadloze muis dus..

• Glenfiddich
Ik heb ook geen PS/2. PS2 poortje heeft die klotewinkel er ook niet bij gegeven.

* Glenfiddich koopt NOOIT meer iets bij check-it-out-computers in steenwijk (als het nog bestaat?)

Catch a smile out there!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:27
Op zondag 10 februari 2002 17:14 schreef Haemorrhage het volgende:
Ik heb ook geen PS/2. PS2 poortje heeft die klotewinkel er ook niet bij gegeven.
HAHAHAHAHAHAHA!!!!! :)

Ik heb nog wel een PS/2 -> serieel verloopje liggen, maar ik weet niet of dat nog gaat werken... ;)

Verwijderd

moet ie wel seriele poort hebben ;)
heb ik er nog wel een van liggen :)

haal je niet je moederbord met je soundcard door elkaar ofzo >:)

damn man je neemt toch geen moederbord aan zonder usb en ps/2 poort, dat accepteer je toch gewoon niet :)

Verwijderd

Wat is dat voor een winkel? :?
Geen USB en geen ps2-poorten... |:(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PC-Chips M571... ik heb er afgelopen week nog eentje dood verklaard ;)

Helaas had die ook geen USB bracket eraan. Dat kun je, net zo goed als de PS/2 overigens niet aan de winkel verwijten- ze zaten er gewoon uit de fabriek niet bij.

Enfin, voor €5 ofzo kun je ze bij veel PC shops halen. Er zijn 2 types: alle aansluitingen op 1 rij of aansluitingen in 2 rijen met één hoekpin eruit. Jij hebt de tweede type nodig.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 16:53 schreef ralfbosz het volgende:

[..]

Hij had het over een USB2-kaartje. De kans dat je nieuwe pc die heeft is een stuk kleiner (sinds er volgens mij nog maar weinig fabrikanten zijn die die standaard erop hebben). En trouwens, je hebt nooit genoeg USB-poorten B-)
Hoor dat nooit genoeg USB-poorten, sorry hoor maar dat USB gedoe troep vindt ik het ... ik heb hier een HP 3300C scanner USB ... ben eerst een half uur bezig voordat dat ding onder Windows 98 of 2000 daadwerkelijk gaat scannen.

En ik heb nog wel meer ervaring met USB door mijn werk ... ik vindt het tot nu toe nog maar niets ... maar ja dat is mijn mening ...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb nog wel een USBkaartje liggen, met 2 poorten erop. Dat zou een oplossing kunnen zijn.
Maar extra USB poorten zijn ook gewoon te verkrijgen.

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Op beurs ff kijken
Zo ben ik er ook aangekomen voor een asus moederbord

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
denk dat je t beste gewoon ff naar een lokale compushop kan gaan en die mensen liev aankijken

sommige borden hebben 3 van die dingen erbij zitten (!!!)
dus vragen kan altijd

* veldmuis weet uit ervaring dat er soms van die dingen weggemikt worden ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb nog een USB-->PS2 connectortje liggen hier. Ik heb een nieuwe muis gekocht omdat de linkermuisknop niet meer goed reageerde en net een maand buiten de garantie was. Die kan je zo van mij krijgen, ik gebruik er toch maar één. En als er iemand is die de Microsoft Wheel Mouse Optical denkt te kunnen maken, mag hij hem ook hebben. Ik heb dus al een nieuwe.
edit:
O ik zie nu pas dat je ook geen PS/2 hebt. Slechte zaak! Ik hoop dat je nieuwe computer wel in een keer goed is zeg.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1