Hoe heet dit, en wat kost het?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik zoek een dingetje waarmee je twee UTP netkwerkkabels aan elkaar kan zetten om er een kabel van te maken, hoe heet zo'n apparaatje, en hoeveel moet zo'n dingetje ongeveer kosten?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
volgens mij heet dat een splitter, weet niet zeker.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Soldeerbout?

Verwijderd

kijk eens bij mycom zal ongeveer rond de 10 piek dus iets van 4,50 euro misschien zelfs minder

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
(Inline) coupler noemen ze't.
Kost paar maximaal paar euro.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 16:32 schreef Sjord het volgende:
Soldeerbout?
HAHAHA!!! LOL @ Sjord...

• G1itch
  • Laatst online: 05-08 01:18

Verwijderd

Woei .. zoeen moet ik ook hebben. Nou heb ik een prijsindicatie :)

Btw: wat is Eynstein toch #$$^^# duur met alles :{

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
utp verbindings stuk

8 gulden dus ongeveer 4 euro
memo systems hebben ze hem

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• witchdoc

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Je zal het niet geloven, maar het is een RJ45 kabelverlenger, en ze kosten een paar euro. Bij de meeste computerzaken in het kabelrek wel ergens te vinden. Let wel op dat er een twist in moet zitten, zodat de kabels netjes 1-op-1 kontakt maken.

Verwijderd

gewoon een nieuwe langere kabel maken met rj45 aan de uiteinden minder kans op storingen dan met allemaal stukjes kabet en conectertjes.

Verwijderd

Dit soort rj45 koppelstukken zijn bij elke betere electrozaken ook al te halen, daar zijn ze zelfs nog een stuk goedkoper is mijn id. ze zijn als het echt niet anders kan ook nog bij de primafoon te halen, ik kom er liever helemaal nie want primafoon :r

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op zondag 10 februari 2002 17:47 schreef blup22 het volgende:
gewoon een nieuwe langere kabel maken met rj45 aan de uiteinden minder kans op storingen dan met allemaal stukjes kabet en conectertjes.
Het gaat mij erom dat ik van een paar kabels die hier door de muur heen liggen ook evt als crosslink te gebruiken zijn, dan kan ik een gewone kabel verlengen met een crosslink, en heb ik een crosslink kabel door het huis liggen...

• witchdoc
Op zondag 10 februari 2002 18:02 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat ik van een paar kabels die hier door de muur heen liggen ook evt als crosslink te gebruiken zijn, dan kan ik een gewone kabel verlengen met een crosslink, en heb ik een crosslink kabel door het huis liggen...
Je hebt die inline couplers ook in crossed versie trouwens.. maarja, dan zit je nog met female uitgang en moet je alsnog kabeltje gebruiken dus lost niks op.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

De GAMMA zeg ik!! Gewoon een ISDN koppelstukje volstaat...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1