IK heb altijd meerdere gratis inbelverbindingen op mij pc gehad,waaronder zonnet,en nou kan ik wel inbellen maar hij kan nooit meer de webserver vinden,dus hij opent geen startpagina en ook geen andere pagina's.Het gratis Worldonline wolmail werkt wel. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Verwijderd
Kijk bij je TCP/IP instellingen of er nameservers bij je DNS instellingen zijn ingevoerd. Probeer ze ook een te pingen (type ping [ip adres nameserver] in een dosbox in terwijl je connected bent) om te kijken of ze bestaan en bereikbaar zijn.
Bij mijn verbinding zonnet staan geen DNS instellingen,hebben er nooit gestaan.
Als ik probeer te pingen zoals jij omschrijft
geeft ie (onbekende host [ip.) aan.
Sinds gisteravond gaat het een stuk beter.
Maar toch doet ie nog regelmatig verbinding maken en geen pagina laten zien.Dan moet echter de verbinding eerst verbreken en weer opnieuw inbellen.En dit wel 4,5 keer achter elkaar.De andere verbindingen hebben daar nauwlijks last van.Het wordt onderhand tijd dat ze hier ook is kabelinternet invoeren.
Dan ben ik zeer gelukkiig.
Als ik probeer te pingen zoals jij omschrijft
geeft ie (onbekende host [ip.) aan.
Sinds gisteravond gaat het een stuk beter.
Maar toch doet ie nog regelmatig verbinding maken en geen pagina laten zien.Dan moet echter de verbinding eerst verbreken en weer opnieuw inbellen.En dit wel 4,5 keer achter elkaar.De andere verbindingen hebben daar nauwlijks last van.Het wordt onderhand tijd dat ze hier ook is kabelinternet invoeren.
Dan ben ik zeer gelukkiig.