Toon posts:

Euroclix grrrr

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op 28 april heb ik 2 mensen aangebracht en daar heb ik nog steeds geen clix voor ontvangen aanvankelijk werd mij verteld dat i.v.m fraude je pas na 2 maanden de clix krijgt, na 3 maanden ben ik eens gaan mailen waar me clix bleven maar mij werd verteld dat door een fout dit nog niet gebeurd was, nog 2 weken later weer gemailt en nu kreeg ik te horen dat de medewerker die de clix overzet met vakantie is :) dit geloof je toch niet ik werk zelf in de it en werk met vrij grote databases, ik kan me haast niet voor stellen dat dit soort handelingen niet automatisch plaatsvinden, zijn er nog meer mensen die dit meemaken met euroclix?

Verwijderd

ze zijn niet de eerste :(
moet nog een paar ref's krijgen bij EuroClix, CashWars, Epilot.
EuroClix is helemaal *ut met m'n ref's toevoegen, nu al DIK 2 maanden geleden. Op email reageerden ze wel (traag), ik moet geduld hebben volgens hun :(
krijg de ...

Verwijderd

Refs en euroclix?
Dat heb ik al opgegeven...

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook, hebben op het moment twee personen naar mij gerefereerd, maar tot heden staat dit nog altijd gereserveerd. :(

Euroclix het schiet niet op.

Het schijnt ook dat je clixs kan verdienen, als je een idee geeft om het aan een goed doel te schenken. (alleen het idee) Ik wil best een idee geven, zolang het maar niet ten koste van mijn clixs gaat. >:) >:)