weet iemand misschien waar ik een server voor tactical ops voor linux kan downloaden...ik hoef niet het complete spel voor linux..maar alleen een servertje...k d8 dat dat ongeveer 100mb was ofzo...en plz geef me geen url van lokigames
en...als ik een TO server wil opzetten...moet ik dan eerst een UT server opzetten ofzo? en dan de TO server eroverheen ofzo?
Hier.weet iemand misschien waar ik een server voor tactical ops voor linux kan downloaden
Dat kan niet, als je TO hebt kun je daarmee een dedicated game hosten of ook gewoon meedoen...ik hoef niet het complete spel voor linux..maar alleen een servertje
Zie linkk d8 dat dat ongeveer 100mb was ofzo
Je installeert UT, dan die download eroverheen installeren, en je bent klaar.en...als ik een TO server wil opzetten...moet ik dan eerst een UT server opzetten ofzo? en dan de TO server eroverheen ofzo?
Suc6
moet ik dan UT voor linux instaleren? staat die op de CD ofzow? of moet ik die ergens downloaden? zo ja...waar?
UT werkt gewoon met Linux hoor 
Niks speciaals voor te doen, behalve patch 436 te downloaden.
Niks speciaals voor te doen, behalve patch 436 te downloaden.
maar ik heb geen X windows ge-instaleerd (geen grafische modus dus) dus kan je ut kan ook installen in text mode?
Sorry, ik heb geen Linux, en ik heb er geen verstand vanOp zondag 10 februari 2002 17:33 schreef Joosie het volgende:
maar ik heb geen X windows ge-instaleerd (geen grafische modus dus) dus kan je ut kan ook installen in text mode?
Daarvoor moet je in Non-Windows Operating Systems zijn.
Pagina: 1