hallo, heb net mijn insp 8100 gekregen, 933mhz.. is het normaal dat ie aan de onderkant heel heet wordt? het doet geen pijn bij het aanraken, maar ik vind het toch een beetje raar.. het is mijn eerste notebook, dus misschien is dat ook altijd zo.. de fans draaien eigenlijk maar heel wijnig, ik vroeg me dus af of het niet beter voor de cpu was als zij meer zouden draaien..
ik heb sisoft sandra op geinstalleerd maar vind geen monitor voor de temperatuur (niet bij cpu & ook niet bij motherboard.. ) misschien ben ik blind, maar kan me anders iemand zeggen hoe ik de cpu temp kan zien?
in het bios staat ie ook niet.,,.
bios vind ik zowieso een beetje raar, ik dacht ook (omdat ik memory van crucial ga kopen) dat je daar het ram op cas2 kan instellen, maar niks.. of herkent ie dat automatisch? zit wel de nieuwste bios in..
ik heb sisoft sandra op geinstalleerd maar vind geen monitor voor de temperatuur (niet bij cpu & ook niet bij motherboard.. ) misschien ben ik blind, maar kan me anders iemand zeggen hoe ik de cpu temp kan zien?
in het bios staat ie ook niet.,,.
bios vind ik zowieso een beetje raar, ik dacht ook (omdat ik memory van crucial ga kopen) dat je daar het ram op cas2 kan instellen, maar niks.. of herkent ie dat automatisch? zit wel de nieuwste bios in..