Toon posts:

Hoeveel heb jij al verdient met "krijg betaald om te internetten"

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel heb jij al verdient met "krijg betaald om te internetten"

Vertel hier wel bij welke adverteerder je zit.

Ik heb reeds nog niks ontvangen, van alladvantage.com heb ik wel het bericht gekregen dat er check deze kant op komt.

Verwijderd

F 125,- Adframe.

Van Alladvantage, Spedia en GetPaid4 verwacht ik ieder moment een cheque.

Ik ben in maart dit jaar begonnen met betaald internetten.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
36 piek van Adframe (link zie site) en verder nog niets, maar binnenkort komt er een cheque van zo'n 30 dollar van Surfingprizes denk ik. Het duurt wel een tijdje voordat je, als je al genoeg verdiend hebt, een cheque krijgt. Dat is het mooie aan Nederlandse bedrijven zoals Adframe, die maken het geld meteen over op je rekening :)

Er zijn mensen die veel meer verdienen, sommigen een paar duizend piek elke maand, maar die zijn al een tijd bezig en hebben veel refs.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

AllAdvantage:
- 82$ ontvangen
- 125$ tegoed
DesktopDollars
- 125$ tegoed
CashSurfers
- 45$ tegoed
PaidForSurf
- Rond de 60$ denk ik
CashFiesta
- 150.000 punten, weet niet in $$$, iemand een idee?
SurfingPrizes
- 11$ tegoed :(
Verder heb ik hier en daar wel een sommetje staan...

Verwijderd

Ik denk dat Steffab bedoelt of je er ook daadwerkelijk een cheque van hebt gekregen. Ik heb ook nog heel veel punten, clix, ads en dergelijke staan, maar daar heb ik nog geen echt geld van gezien.
Bij Cashfiesta staat in totaal nu 71621 punten op me te wachten.

Edit:
1 cashfiestapunt is $ 0,00033 waard, en als het goed is na 15 augustus $ 0,00075.
De punten die je in juni heb behaald zijn in iedergeval $ 0,00033 waard. Is naar beneden gegaan. Ik heb nu nog maar $ 5,67 staan, terwijl daar gisteren nog $ 12,90 stond. :(

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

AllAdvantage:
$ 49.71 (al van gedronken ;))
$ 70.72 (al van gegeten ;))
Fl. 133,30 (onderweg)
Fl. 177,52 (eind stand van afgelopen maand, dus bijna onderweg).

AdFrame:
Fl, 92,58 (Ook al iets voor gekocht)

Heb ik ook nog EuroClix (760 Clix), maar daar doe ik verder weining aan ...

Ik heb overigens steeds de cheques van AllAdvantage op mijn homepage geplaatst voor de liefhebbers ;)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Ok, komt ie:

AllCommunity: $107
AllCommunity: $153
PaysU: 88 Euro
Spedia $69
AllAdvantage: $413
AllAdvantage: $981

Op dit moment heb ik nog twee cheques van rond de $1000 tegoed van AllAdvantage.

Bij EuroClix ga ik langzaam naar de 10.000 clix, maar het gaat wel langzamer en langzamer.

Alle cheques staan op mijn site.
Net als mijn statistieken voor een aantal programma's. Die worden twee maal per week ververst. Statistieken over mijn verdiensten, aantal referrals, hoeveel uur ik surf en hoeveel betaalde emailtjes ik ontvangen heb.

Verwijderd

Mijn cheques: Zie die van Catman + een paar dollar meer bij Alladvantage. Ben namelijk bij een aantal programma's zijn directe referral.
Verder: Themail, 1 cheque van $31,= Paidforsurf 2 cheques van $27 en $54, Desktopdollars, 2xGetpaid4, 1xEuroclix, 8xJackpot, 2xCashsurfers en nog ongeveer 10 cheques tegoed met bedragen tussen de $30,= en $1000,=.
Ik houd het niet meer zo bij en heb een deel van mijn verzameling gepubliceerd op http://www.casema.net/~neptunes/money/payments
Wat irritant is dat je steeds zo lang moet wachten en de kosten voor het inwisselen nog zo hoog zijn, maar aan beide punten wordt gewerkt door de programma's.
Bij verdiensten: Trek er per cheque maar FL25,= af en dan weet je de verdiensten. Uiteraard komen daar ook nog kosten van internetverbinding en nog een aantal zaken overheen.
Hierbij moet ik wel bekennen dat ik ongeveer 30.000 referrals heb, dus die bedragen zijn niet voor iedereen haalbaar.
Succes met jullie verdiensten.

Verwijderd

Nou, als ik een cheque van $ 1000 zou krijgen, zou je mij echt NIET horen zeuren over het feit dat ik 25 gulden moet betalen voor het inwisselen.

(Is er ook een smiley waar z'n kin van op de grond valt?....$ 1000,-....ik was al blij met m'n f 125,- van Adframe :))

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb alleen maar 65 piek van adframe gehad..
Ga ik toch maar weer eens installen :)

Verwijderd

3500 in een jaar. reken zelf de rest maar uit
waarbij???...ehh waar niet bij :) kga er over een maand heerlijk van op vakantie

Verwijderd

Nou, als ik een cheque van $ 1000 zou krijgen, zou je mij echt NIET horen zeuren over het feit dat ik 25 gulden moet betalen voor het inwisselen.
Bekijk het van deze kant, vroeg of laat bereik je een niveau waar je 30 sjekkies per jaar krijgt, of zo.

30 * 25 = 750 piek die je aan de bank kwijt bent...

Verwijderd

Tot nu toe verdiend: NIETS.

Ik ben dan ook nog maar net begonnen, maar ik word afgeschrikt door al dat negatieve nieuws over bedrijven die te laat, heel weinig of zelfs niet betalen.

Ook heb ik problemen om referrals te krijgen. Het is zo dat weinig mensen er nog in geloven.

Ik maakte zelfs een website (http://i.am/earning, moet je maar eens bezoeken), maar zelfs dat helpt niet.

Ik denk dat ik er gewoon te laat aan begonnen ben; mensen die belangstelling hebben zijn waarschijnlijk al lang lid...

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hmm.. met de snelle opkomst van kabel overal in het land zijn er nog veel referals te halen hoor..

Verwijderd

Inderdaad, kabel komt op, maar zullen die reclamebedrijven zo'n grote doelgroep wel aankunnen? Surfingprizes heeft onlangs nog zijn tarieven verlaagd omdat er teveel reclameboodschappen werden verstuurd.

---------------------------------------
Het proberen waard: Mijn website voor "Get paid to surf"-beginners: http://i.am/earning

"You're already surfing, why not get paid for it?"

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
nee.. want als ze meer leden hebben .. is het weer aantrekkelijker voor bedrijven om reclame te maken .. en krijgen ze meer advertenties..
in mijn ogen is het gewoon super dom om (net als surfingprizes) meer ads te laten zien dan je kan betalen...

doe het net als cashfiesta.. laat dan af en toe nix zien .. blijft de rate tenminste hoog..

Verwijderd

sorry, ik had 2x gepost

Verwijderd

McBain, er zijn hele horden mensen die nog van niets weten en elke dag komen er bergen nieuwe mensen bij die voor het eerst in hun leven online gaan.
De hype is er vanaf, dat wel, dus je zult meer je best moeten doen om iets voor elkaar te krijgen. Erg snel zal het ook wel niet gaan, maar het gaat wel!

Wat jouw homepage betreft: het helpt ook een beetje als je je banners goed zet. Onderaan zie ik twee rode kruizen.
Als je je plaatjes zoekt, hier staan ze:
C:/WINDOWS/Desktop/Website/dd_lg_banner.gif
C:/WINDOWS/Desktop/Website/large3.gif

Succes!

Verwijderd

Thanx Catman, heb het probleempje opgelost. Had het anders nooit gezien...

Verwijderd

Bij mij gaat het ook niet zo snel, maar er zijn inderdaad nogsteeds mensen die het niet willen geloven. Aan de ene kant vindt ik dat wel logisch, want ze zijn dood gegooit met termen als "slapend rijk worden". En helaas wordt je niet slapend rijk.

Dus mocht je kennissen ook gek willen krijgen dat ze jou referral worden, wees dan gewoon eerlijk, en zeg dat je niet binnen een maand slapend rijk wordt, dat het langzaam gaat, maar dat het WEL werkt. Zie maar aan de reakties op deze website. Zet, als je een cheque heb gekregen, ook een print van die cheque op je website. Niet van iemand anders, want volgens mij werkt dat niet. Ik denk dan ook meestal "Ja ja. Er staat nieteens z'n eigen naam op."

Catman: Over die 750 gulden....zie het zo: Hoeveel hou je er totaal per jaar aan over? Volgens mij vallen die 750 gulden daar toch helemaal bij in het niets. :)

Verwijderd

Misschien dat het jullie wat vertrouwen geeft als ik zeg dat ik zelfs bij Alladvantage, het meest bekende en ook beroerste programma van dit moment nog 40-60 nieuwe referrals in Nederland krijg.
Er zijn nog 10.000 mensen te werven en ook velen die nog lang niet alle interessante programma's hebben. Dagelijks komen ook enkele duizenden nieuwe Nederlanders online.
En als het in Nederland niet zo lukt, het buitenland ligt open, vooral China.
Succes.

Verwijderd

Henny, die 750 piek vallen inderdaad "in het niets", maar het blijft op den duur wel enorm veel geld die je weggeeft.
Vergeet ook niet dat volgend jaar de belastingdienst bij mij een plukfeestje komt geven. Zoals de zaken er nu voor staan kan ik straks duizenden guldens belasting betalen. Had ik dan die 750 piek nog maar...

Verwijderd

Tja, dat heb je nu eenmaal als je geld krijgt :)
Je wilt altijd alles houden wat je krijgt, maar zo werkt dat helaas niet.

Over geld krijgen gesproken....IK HEB NET EEN CHEQUE VAN ALLADVANTAGE ONTVANGEN!!!!!!!
Sorry voor het schreeuwen. Maar ik ben een beetje blij! :D :D :D :D :D :D
Zie http://www.crosswinds.net/hennym/money-ned.htm voor het plaatje.

Enig idee hoe het werkt als je die cheque weer naar iemand in Amerika wilt sturen? Ik sponser met AA namelijk Iritis.org, dus die cheque moet weer naar Kevin in Amerika. Ach, ik vraag het wel effe bij het postkantoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vandaag mijn check ontvangen. :)

Verwijderd

Adframe: 55,30
Pagina: 1