ik heb sinds 2 maanden een LG 52* CD-rom speler. Het valt me op dat deze speler nadat hij op spint continue toeren blijft draaien, ook als dat niet nodig is. Bijvoorbeeld als hij een CD-rom alleen maar even hoefde te herkennen voor de Verkenner. Daarnaast slaat hij (en vervolgens m'n systeem) vaak vast bij het lezen van gecopieerde cd-rommetjes (DWZ hij herkent de CD niet en blijft maar zoeken). Kennen jullie dit probleem, of heb ik toevallig een gare speler?
't zou hier toch van die LG's moeten sterven! Maar ja, misschien ook niet...
Kan iemand zijn ervaringen delen?
Kan iemand zijn ervaringen delen?
Verwijderd
Heb hiet percies de zelfde, en moet zeggen een perfect ding.
En leest echt alles denk dat jij een gare hebt.
En leest echt alles denk dat jij een gare hebt.
/me heeft geen problemen met cd-roms van LG
Ik zou zeggen, test dat ding onder dos, werkt het daar niet lekker zou ik dat ding vervangen.
heb 'm geruild. Probleem blijft echter. Lijkt erop dat hij onder W98 wel goed functioneert, en onder XP niet. Kent iemand dit? (en hoe los je het op!)
Verwijderd
heb die lg 52x cdrom en ik kan alleen maar zeggen dat hij inderdaad veel draaid,maar ik heb xp en ik heb niks hoeven te doen en hij werkt.
hoewel hij wel na een jaartje toch wel wat slijtage gaat vertonen(je moest eens weten wat er allemaal mee is gebeurt)
maar hij doet het nog steeds
hoewel hij wel na een jaartje toch wel wat slijtage gaat vertonen(je moest eens weten wat er allemaal mee is gebeurt)
maar hij doet het nog steeds
Andere ASPI drivers ?Op maandag 11 februari 2002 18:25 schreef kleine_beer het volgende:
heb 'm geruild. Probleem blijft echter. Lijkt erop dat hij onder W98 wel goed functioneert, en onder XP niet. Kent iemand dit? (en hoe los je het op!)
staat ie op PIO 4 of op UDMA ?
VIA 4 in 1 geinstalled indien nodig ?
Primairy/Secundairy master/slave?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
*Staat op Multi word dma 2Op maandag 11 februari 2002 20:57 schreef dreeke het volgende:
[..]
Andere ASPI drivers ?]
staat ie op PIO 4 of op UDMA ?
VIA 4 in 1 geinstalled indien nodig ?
Primairy/Secundairy master/slave?
*in XP laatste 4 in 1 geinstalleerd
*secundaire master, met een lite-on 32-10-12 als slave.
*Aspi driver, zegt me niks.
Kun je me uitleggen hoe dat zit met die ASPI drivers?
Overigens, na hem een aantal malen in apparaatbeheer te hebben verwijderd en opnieuw geinstalleerd werkte hij nog steeds matig. Nadat ik echter het secundaire ide-kanaal heb verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, lijkt hij nu goed te werken. Kijken hoe het verder gaat.
kan iemand me uitleggen hoe het met die Aspi-driver zit. Wat is dat, wanneer moet je hier andere installeren dan er standaard (blijkbaar) in windows XP zitten én waar kun je die vinden?
Pagina: 1