Verandering Rate Surfingprizes

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Nou, na de dramatische terugval in juli hebben ze nu besloten dat je 65 dollarcent per 1000 impressions gaat krijgen. Geen idee hoe lang je bezig bent om 1000 ads te zien, maar ik neem aan dat net zoals bij adframe de gratis ads niet meetellen. Ik heb nog geen mail van ze gehad met uitleg dus het is nog niet helemaal duidelijk. In ieder geval heb ik weer wat meer hoop. Alhoewel, 1000 ads is best veel. Iemand een idee hoe lang je daarover zou doen? Kwestie van uitproberen denk ik....

In ieder geval, het is nou eenmaal een superhandig bannertje, dus als je'm een kans wilt geven kun je wel een ref ID vinden op m'n site, of in een ketting hier ergens. Henny was aan de beurt geloof ik :)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik heb ook geen id hoelang je er over doet..
ik krijg nu constant een "Bad Request" te zien..
maar volgens mij telt hij wel..

Verwijderd

Normaal krijg je een punt:

- om de 6 seconden als er 2 banners verschijnen
- om de 9 seconden als er 1 banner wordt getoond

theoretisch krijg je dus maximaal 600 punten per uur, maar dat haal je meestal niet.

• elessar
Dus zeg dat je er 400 in een uur ziet, ervanuitgaand dat je steeds maar 1 banner te zien krijgt, dan heb je na 2.5 uur 1000 banners gezien. Dat is 26 dollarcent per uur. In dat geval is de payrate ruim verdubbeld t.o.v. juli!

En als je maar 200 ads per uur zou zien dan verdien je wat er in juli verdiend werd. Dat is op zich gunstig. Tenzij opeens de banners op zijn zoals bij andere bedrijven nog al eens gebeurt.... Maar ik heb iig hoop.

Verwijderd

Ze houden het net zo lekker vaag als bij DesktopDollars...

Waarom zouden die bedrijven dat doen? Ze kunnen toch gewoon zeggen "Vorige maand werd er $ .xx per uur uitgekeerd" Het zal wel aan mij liggen...

• elessar
Hm, en als je die 600 ads per uur haalt dan zit je al op bijna 40 dollarcent.

Maar idd het is vaag dat ze niet gewoon per uur kunnen betalen, maar je ziet aan AA dat dat kennelijk niet goed gaat. Te duur. Nou ja, dan maar zo, het is iig mooi meegenomen.

• elessar
ik krijg nu constant een "Bad Request" te zien..
Ik ben 'm nu (ff tussendoor op een windows bak) aan het testen maar ik zie iig een ad. Wel steeds dezelfde geloof ik maar hij staat net aan en ik ben nou eenmaal een beetje ongeduldig. Iets met "America's Promise".

Verwijderd

Bij mij doet hij het gelukkig wel goed.
Ik heb hem al vanaf 9 uur vanmorgen aan staan, en op mijn status staat nu dat ik $ 0,58 heb verdient, 901 impressions.
komt pakweg neer op een duppie per uur.

Verwijderd

Sorry, sorry, sorry ...

Die rates van 6 sec enzo die ik heb gepost zijn van CASHFIESTA !!! Ik zat één topic te hoog.

Excuse me

• elessar
:'(

Dat valt tegen.....

Verwijderd

Naar het schijnt gaat het wel beteren met surfingprizes, als je eens rondhangt op het refmaker forum heb je wel kans de baas van surfingprizes tegen te komen die zelf ook een geldsurfer is geweest en er is beterschap op komst :)

Verwijderd

Eerst zien, dan geloven.
Tot nu toe beloven ze veel, en maken ze het bij nader inzien niet waar.

Verwijderd

Ehh Heren en Dame. er staat op de SP page dat er 180 ads per uur worden geshowed.
Dat betekent dus 1000/180=5,5555 uur voor f 1,508 (0.65*2.32($koers))=1,508) = weer 1,508/5,55 = f 0,27 per uur doe dit delen door de dollar koers van 2.32 en je komt weer precies op de $0.12 van deze maand uit...kortom er is geen f**k veranderd :(

• elessar
Ehh Heren en Dame. er staat op de SP page dat er 180 ads per uur worden geshowed.
Dat betekent dus 1000/180=5,5555 uur voor f 1,508 (0.65*2.32($koers))=1,508) = weer 1,508/5,55 = f 0,27 per uur doe dit delen door de dollar koers van 2.32 en je komt weer precies op de $0.12 van deze maand uit...kortom er is geen f**k veranderd
Eh twee dame's, Henny is ook een dame als ik het goed heb :)
Maar idd dat had ik hier boven ook al berekend: als je rond de 200 ads/uur zit dan verdien je ongeveer wat er in juli verdiend werd. (LOL waarom reken je eerst dollars naar guldens en dan weer naar dollars om)
Nou ja als je wat refs hebt gaat het wel, maar het is wel erg weinig.

• elessar
aar het schijnt gaat het wel beteren met surfingprizes, als je eens rondhangt op het refmaker forum heb je wel kans de baas van
surfingprizes tegen te komen die zelf ook een geldsurfer is geweest en er is beterschap op komst
hmmm dat haal ik er niet echt uit. Hij wil het wel maar hij kan het niet volgens mij. Zo is het met veel van die progjes, ze kunnen gewoon geen groot bedrag per uur betalen en ook nog eens veel uren laten surfen. Het komt toch op hetzelfde neer. En als je dan alleen naar het progje zelf kijkt dan is SP wel een lekker progje, klein en stabiel, je hoeft niet actief te surfen etc.

offtopic:
Ben trouwens benieuwd hoe het met BearCat zal gaan wat de payrate voor juli betreft. Geloof nooit dat het 0.50 $ wordt!

Verwijderd

Klopt helemaal. Ik ben ook een dame. :)
Helaas heb ik maar 3 referrals die in de vorige maand het kolosale bedrag van $ 0,07 voor me hebben verdient.
Dus ik kan best nog wat referrals gebruiken :)
http://www.surfingprizes.com/go/?151236
Pagina: 1