Toon posts:

Fortuyn weg bij Leefbaar Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leefbaar Nederland heeft Pim Foruyn afgezet als lijsttrekker van Leefbaar Nederland. En terecht!

Bron:
Volkskrant

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Lekkere bron :+

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-01 23:12
Wat moet dit nu in Wetenschap en levensbeschouwing temeer omdat er al een topic over loopt in NSTM.

Een discussie hier die interessant is het spanningsveld tussen artikel 1 en artikel 7 van de grondwet. Misschien kunnen we die hier nog even gaan voeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 15:45 schreef Sick Nick het volgende:
Lekkere bron :+
ff foutje in copy pasten ;). Nu staat ie er wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 15:47 schreef nadd het volgende:
Wat moet dit nu in Wetenschap en levensbeschouwing temeer omdat er al een topic over loopt in NSTM.

Een discussie hier die interessant is het spanningsveld tussen artikel 1 en artikel 7 van de grondwet. Misschien kunnen we die hier nog even gaan voeren.
Je bedoelt zeker 't recht op vrijheid van meningsuiting en 't recht niet gediscrimineerd te worden?

Daar zit zeker een spanningsveld tussen, maar ik wou 't hier gewoon even over 't aftreden van Fortuyn hebben en aangezien er al meerdere topics over Fortuyn in w&l stonden, leek me dat wel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik zie dat er al meerdere topics over Fortuyn gesloten zijn, omdat ze in NSTM thuishoren, nouja, gooi deze dan ook maar dicht.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-01 23:12
Op zondag 10 februari 2002 15:56 schreef Sandalf het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker 't recht op vrijheid van meningsuiting en 't recht niet gediscrimineerd te worden?

Daar zit zeker een spanningsveld tussen, maar ik wou 't hier gewoon even over 't aftreden van Fortuyn hebben en aangezien er al meerdere topics over Fortuyn in w&l stonden, leek me dat wel kunnen.
Yupz alleen moeten we wel rekening houden met het feit dat beiden grondrechten zijn die burgers hebben versus de overheid deze grondrechten werken niet tussen de burgers onderling. In Nederland kan je je bijvoorbeeld ook niet beroepen op de grondwet alleen op internationale verdragen.

Zelf dacht ik altijd dat W&L er was voor de diepere wetenschappelijke discussies.

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik denk dat het erger wordt als Pim zijn eigen partij begint.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Er lopen hier inderdaad al topics over in NST&M. Deze gaat dan ook dicht...

Een topic over het spanningsveld tussen artikel 1 en artikel 7 lijkt me een goed idee, maar laten we daar dan een nieuwe thread over beginnen..

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.