Förbjuden väg är ofta hårt sliten
ow dan hoef ik daar ook geen moeite voor te doen
Damn. Wat zijn dan de voordelen van A+ member zijn?
Verwijderd
Wees blij dat je niet in Ierland of Portugal woont. Die mogen nog maar 5 uur surfen. Duurt met 5 uur zonder referrals bijna twee jaar voor je je eerste cheque hebt...
Waar ik echter het meest van baal is dat her op lijkt dat AA deze "flexibele rates" standaard maakt. Dat betekent dat er elke maand weer van alles en nog wat verandert.
Wat AA groot gemaakt heeft zijn stabiliteit en betrouwbaarheid. Door alles en iedereen continu in het ongewisse te storten hebben ze dat op meesterlijke wijze om zeep geholpen. Alleen AA kan dat...
Zoals altijd zullen de grote jongens wel doorgaan. Maar hoe zit het met nieuwelingen, en mensen met een kleine downline? AA is behoorlijk ontmoedigend bezig.
Ik kan het merken aan mijn downline. Mijn AA downline is zo langzamerhand (naar verhouding) de minst actieve die er bestaat.
Gemiddeld verdien ik aan een AA referral 13 cent per maand.
Vergelijk dat met de 50 cent die ik aan een SurfingPrizes referral verdien!
Waar ik echter het meest van baal is dat her op lijkt dat AA deze "flexibele rates" standaard maakt. Dat betekent dat er elke maand weer van alles en nog wat verandert.
Wat AA groot gemaakt heeft zijn stabiliteit en betrouwbaarheid. Door alles en iedereen continu in het ongewisse te storten hebben ze dat op meesterlijke wijze om zeep geholpen. Alleen AA kan dat...
Zoals altijd zullen de grote jongens wel doorgaan. Maar hoe zit het met nieuwelingen, en mensen met een kleine downline? AA is behoorlijk ontmoedigend bezig.
Ik kan het merken aan mijn downline. Mijn AA downline is zo langzamerhand (naar verhouding) de minst actieve die er bestaat.
Gemiddeld verdien ik aan een AA referral 13 cent per maand.
Vergelijk dat met de 50 cent die ik aan een SurfingPrizes referral verdien!
Ja precies, terwijl je bij aa een gulden per uur verdient en bij sp maar 12 dollarcent.
ik ga aa maar van m'n site halen denk ik kan de ruimte goed gebruiken om een ander progje te promoten.
Maar iemand moet het weten, hoe zit het nou met A+ members,wat zijn hun voorrechten?
ik ga aa maar van m'n site halen denk ik kan de ruimte goed gebruiken om een ander progje te promoten.
Maar iemand moet het weten, hoe zit het nou met A+ members,wat zijn hun voorrechten?
Verwijderd
Ik ben (was) A+ member maar veel merk ik daar niet van. Je hebt toegang tot een speciale A+ website waar wat messageboards staan, wat standaard referral tips, je kan suggesties doorsturen ivm hun bar, ... Kortom, niets om echt naartoe te streven vin ik zo.
Verwijderd
Ik sta ook ingeschreven bij alladvantage.com
en las van ochtend ook dat ze naar 12 uur gingen.
Gadverdamme

BTW: Heb 28 juni in mijn box op de site het
bericht gekregen dat het betreffende bedrag
d.m.v. van check zou krijgen.
Waanneer krijg je deze check binnen?
Heeft iemand al wat ontvangen?
en las van ochtend ook dat ze naar 12 uur gingen.
Gadverdamme
BTW: Heb 28 juni in mijn box op de site het
bericht gekregen dat het betreffende bedrag
d.m.v. van check zou krijgen.
Waanneer krijg je deze check binnen?
Heeft iemand al wat ontvangen?
Verwijderd
Die cheque is bij mij 6 weken onderweg geweest, staat op mijn page (huisje) onder geld verdienen.
Ik ga denk ik ook maar op zoek naar een ander... 
12 uur dat doe ik in 1 dag!
Ik heb bijna een check binnen, daarna kappen!
12 uur dat doe ik in 1 dag!
Ik heb bijna een check binnen, daarna kappen!
- NAC Breda -
Verwijderd
En binnen enkele maanden is alladvantage.com heel het bedrijf weg, want het gaat heel slecht er aan toe...
Iedere maand worden er weer werknemers ontslagen.
...Nee, dit is niet meer de nummer 1!

Ja, Ik ben ook al andere aan uitproberen.
Iedere maand worden er weer werknemers ontslagen.
...Nee, dit is niet meer de nummer 1!
Ja, Ik ben ook al andere aan uitproberen.
Verwijderd
Moeten ze flikken, wanneer ze opdoeken als ik nog geen cent ontvangen, naar zoveel inspanning.
sheesh het nodigt zo wel uit om te cheaten, er valt toch niets meer te verliezen 
Het zou wel jammer zijn als het bedrijf wat ermee is begonnen er aan onderdoor gaat....
Het zou wel jammer zijn als het bedrijf wat ermee is begonnen er aan onderdoor gaat....
Pagina: 1