Toon posts:

Een lied op de achtergrond en tekst...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je kent het wel, op de TV bijvoorbeeld. Dat je een liedje hoort en de tekst in beeld is te zien en je de tekst kan volgen met een bepaald teken. Bijvoorbeeld een balletje dat over de letters heen gaat. Of een kleurverandering bij het woord waar ze zijn.

Maar nou vraag ik me af, hoe kan ik dat het best bij mijn site doen. Met flash? Of met iets anders? Want er kunnen veel nadelen zijn bij de manieren die je kunt gebruiken. Iemand tips?

Verwijderd

zo'n karaoke ding maken?

Flash denk ik het beste...

Verwijderd

Topicstarter
Karaoke? Ik zou niet weten wat je bedoeld. Maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan met Flash ja, meest makkelijke manier. Hoe Flash werkt kun je zelf uitzoeken d.m.v. tutorials of er gewoon aan te beginnen.

Of je moet wat specifieker zijn nog, anders gaat deze zo op slot.. het kan iig met Flash ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 15:36 schreef Tom het volgende:
Kan met Flash ja, meest makkelijke manier. Hoe Flash werkt kun je zelf uitzoeken d.m.v. tutorials of er gewoon aan te beginnen.

Of je moet wat specifieker zijn nog, anders gaat deze zo op slot.. het kan iig met Flash ja.
Nou ok, dan maar met Flash. :) En ik weet wel hoe flash werkt. Maar misschien dat iemand in zijn achterhoofd een veel makkelijkere manier had.

Anders gooi je hem maar op slot. :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Flash is wel de makkelijkste manier ja..
www.flashkit.com
www.google.com/search?q=flash+tutorials
enz.
naja, succes.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.