Hebben jullie nog tips of foto's wat je allemaal met je monitor kan doen (spuiten of zo).
Ik ben het saaie wit een beetje zat.
Ik ben het saaie wit een beetje zat.
Dat heb ik ook gedaan (is echt zeer mooi om te zien)Op zondag 10 februari 2002 15:32 schreef Mihoen het volgende:
Ik heb die van mij aangesloten op een vga-kaart en dan geeft 't scherm allemaal leuke kleurtjes als je de computer aan zet
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Pssst, een hint. hier is een knopje 'quote dit bericht in een nieuwe reactie' voor! Dan kan je Quoten!Op zondag 10 februari 2002 15:37 schreef era.b het volgende:
Ik heb die van mij aangesloten op een vga-kaart en dan geeft 't scherm allemaal leuke kleurtjes als je de computer aan zet
Is ook cool zeg!
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Kijk dit is nog eens een goeie tip.Op zondag 10 februari 2002 15:39 schreef jonggoud.nl het volgende:
[..]
Pssst, een hint. hier is een knopje 'quote dit bericht in een nieuwe reactie' voor! Dan kan je Quoten!
heb ik ook gedaan cool dan implodeert ieOp zondag 10 februari 2002 15:40 schreef IDtenT het volgende:
ik heb gehoord dat als je hem uit het raam gooit je een heel leuk effect krijgt!!
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
misschien ja, maar ik heb wel wat leuke mod-dingen voor je!!!Op zondag 10 februari 2002 15:48 schreef era.b het volgende:
Serieuze reacties zijn ver te zoeken merk ik.(misschien is het de leeftijd).
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
als ie het nou niet weet...Op zondag 10 februari 2002 15:56 schreef Malebolgia het volgende:
serieuze poging:
- schroef de behuizing eraf en ga hem dan sptuietn/verven (zwart/silver metallic etc)en schroef hem er daarna weer op.
- Je kunt ook de behuizing eraf laten en er allemaal coolers opzetten.
- maak er een aluminium behuizing voor
- Maak er een touch-screen van
- bouw hem in een kartonnen doos (degene waar die in geleverd werd.
- ga op het CM forum zoeken naar leuke ideeen.
- als je er iets leuks mee gedaan hebt, post dan ff wat pics, zodat we kunnen zien wat het geworden is (zo'n kartonnen doos mod lijkt me best origineel eigenlijk)
Ik denk dat het een beetje gaat fikken dan.Op zondag 10 februari 2002 15:56 schreef Malebolgia het volgende:
serieuze poging:
- schroef de behuizing eraf en ga hem dan sptuietn/verven (zwart/silver metallic etc)en schroef hem er daarna weer op.
- Je kunt ook de behuizing eraf laten en er allemaal coolers opzetten.
- maak er een aluminium behuizing voor
- bouw hem in een kartonnen doos (degene waar die in geleverd werd.
- ga op het CM forum zoeken naar leuke ideeen.
- als je er iets leuks mee gedaan hebt, post dan ff wat pics, zodat we kunnen zien wat het geworden is (zo'n kartonnen doos mod lijkt me best origineel eigenlijk)
I reject your reality, and substitute my own.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
Woow! Dat is echt wel een tof idee!Op zondag 10 februari 2002 16:02 schreef ReseTTim het volgende:
er een PC inbouwen heb ik ook gezien op DRoME9 erg leuk![]()
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Dat heet toch een I-Mac?Op zondag 10 februari 2002 16:02 schreef ReseTTim het volgende:
jah kan ook..Op zondag 10 februari 2002 16:09 schreef SLC-Axe het volgende:
[..]
Dat heet toch een I-Mac?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Op zondag 10 februari 2002 16:28 schreef Allanzoet het volgende:
spuit er parfum op!
ruikt ie lekker!
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wooow!!!! heb je dat heleeeemaaal in je eentje bedacht, slim hoor!!!Op zondag 10 februari 2002 16:52 schreef Niek1616 het volgende:
Aan en uit zetten
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
als je je monitor koelt, heb je dan ook geen haperingen meer in je beeld? Dus is dat schokken dan weg?Op zondag 10 februari 2002 17:05 schreef RoadKill21 het volgende:
BTW over fan's op je monitor: het geeft anders wel een flinke fps winst!; 30 gemiddeld gemeten bij meerdere mensen.
Op zondag 10 februari 2002 17:11 schreef Phreak het volgende:
Onzin replies zullen worden weggehaald.
Goed zo, kippiej!Op zondag 10 februari 2002 17:13 schreef kippiej het volgende:
Dubbelglas erin?
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Op zondag 10 februari 2002 17:28 schreef kippiej het volgende:
Misschien je monitor aansluiten op je hometrainer? Hoe harder je trapt, des te beter beeld krijg je. Zeer gezond als je uuuurenlang achter de pc zit!
Als je de titel van dit topic leest en dan niet eens in O&C plaatst dan is het logisch dat je dat soort reacties krijgt.Op zondag 10 februari 2002 17:02 schreef Reptile-X het volgende:
[..]
Jongens dit topic is diep en diep triest moet ik zeggen, vooral eerste 8 reacties
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ok, maar hoeft nog steeds niet zo, topic starter is maar 4 dagen geregistreerd mensen kunnen hem ook hier heen toewijzenOp zondag 10 februari 2002 18:15 schreef thedolf het volgende:
[..]
Als je de titel van dit topic leest en dan niet eens in O&C plaatst dan is het logisch dat je dat soort reacties krijgt.
Verwijderd
Op zondag 10 februari 2002 15:40 schreef era.b het volgende:
[..]
Kijk dit is nog eens een goeie tip.
offtopicOp zondag 10 februari 2002 17:05 schreef RoadKill21 het volgende:
BTW over fan's op je monitor: het geeft anders wel een flinke fps winst!; 30 gemiddeld gemeten bij meerdere mensen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hoe? Zou het graag willen weten! Vertel!Op zondag 10 februari 2002 15:56 schreef Malebolgia het volgende:
blaat....
...blaat
Verwijderd
Hmm je als je je beeldbuis vervangt door een TFT monitor, heb je een shitload aan ruimte over (bij een beetje monitor van formaat natuurlijk). Dus met een beetje handigheid moet dat wel kunnenOp zondag 10 februari 2002 16:02 schreef ReseTTim het volgende:
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Verwijderd
- optillenWat kan je allemaal met je monitor doen?
Dit lijkt zo slecht nog niet, misschien ga ik daar wel ens mee bezigOp zondag 10 februari 2002 17:31 schreef AMDtje het volgende:
Je baybus schakelaartjes en lcd in je monitor bouwen. USB aansluitingen erin, ontvanger van je draadloze muis/toetsenbord erin bouwen(scheelt draadjes op je bureau). En natuurlijk een bekerhouder eraan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
hij wil z'n monitor modden niet z'n caseOp vrijdag 01 maart 2002 12:10 schreef Markaroni het volgende:
Kijk hier een op:
http://www.pcmods.com
Isse wel coole site om stuff te bestellen.
Zeker voor ons zelf-case-bouwers zijn er gave dingen te zien.
(Ook goed voor inspiratie)
En kijk voor de lol ook een op een site van intel voor ideeen voor eigen cases.
http://www.intel.com/technology/easeofuse/conceptpc.htm
groetjes!
Verwijderd
Verwijderd
Getuige jouw vraag bevindt jij jezelf in dezelfde leeftijdsgroep (GET A LIFE !!!!)Op zondag 10 februari 2002 15:48 schreef era.b het volgende:
Serieuze reacties zijn ver te zoeken merk ik.(misschien is het de leeftijd).
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Verwijderd
why should i ?Op vrijdag 01 maart 2002 17:54 schreef djspot het volgende:
[off-topic]
BTW mede tweakers!! zet je CRT monitor (as ie aan is uiteraard) eens op de zijkant of op de kop
![]()
![]()
![]()
[/off-topic]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Op vrijdag 01 maart 2002 16:03 schreef -Dissection- het volgende:
![]()
Ik vond deze wel leuk !!
![]()