Toon posts:

MS partner guide Anti Linux propaganda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit wil ik jullie toch niet onthouden :)

Als M$ partner heeft 't bedrijf waar ik werk onlangs een compleet pakket van Microsoft producten goedkoop kunnen aanschaffen (Windows 2000/XP, Exchange, Office enz enz) en er zat een interessant mapje "Competing with Linux bij" waarvan ik de inhoud heb gescanned en online gezet...

Er zitten echt amusantelijke stukjes in voorals wanneer ze besturingssytemen met auto's gaan vergelijken. Verder bevat het eigenlijk gewoon de standaard zwartmaak praktijken waar de gemiddelde manager geen zicht op heeft omdat ie er niks van begrijpt...

Op onderstaande linkjes zijn ingescande plaatjes van het mapje te zien evenals wat interessant materiaal van 1 van de bijgeleverde CD's

hier zijn de ingescande plaatjes te vinden, en hier de documentjes van de CD (is wel M$ word formaat btw)

Verwijderd

Wat me opvalt is in ieder geval de mate van up-to-date zijn van deze documenten. RedHat 6.0 en 6.2 en SuSE 6.4 ? Zouden ze die nieuwere versies nou echt niet kunnen vinden ?
Verder is het het bekende geblaat. Liegen over wat de concurrentie kan en weglaten wat MS zelf niet kan.

Ach, ze gaan hun gang maar, ik ben al lang gestopt met MS, support lever ik ook niet meer op MS systemen, en dat is naar aanleiding van gedrag zoals jij dat beschrijft. En ik kan me er ook niet druk over maken, ik draai Linux en geen MS die daar iets aan kan veranderen. :)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Hm, die index pagina ken ik ergens van ;)

• luc
  • Niet online

luc

Ik ben even zo vrij geweest de zooi om te zetten naar normaal txt :)
Nou nog ff iemand een mpegje bouwen en we zijn er helemaal :)
http://luc.hostservices.nl/msprop/

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50
Altijd lachen met microsoft :D
van glasharden leugens naar klinklare onzin zoals gewoonlijk, maar dat zijn we gewend, nietwaar :)

De mooiste quote uit de plaatjes: (nummer1 punt1)
Increased Revenue From Planning Services

Opportunies to rpovide planinng services are more extensive with Windows 2000 server, mainly due to customers' Internet-related needs. Clients will ask you for the technical skills and project planning expertise they don't have in house
Leuk, dus microsoft verteld hun retailers dat windows 2000 server te moeilijk is voor de klanten? Of snap ik het nu helemaal verkeerd :D

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 10 februari 2002 15:25 schreef nitenite het volgende:
dus microsoft verteld hun retailers dat windows 2000 server te moeilijk is voor de klanten? Of snap ik het nu helemaal verkeerd :D
Ehm, verlies je niet uit het oog dat dit documentatie is voor MS partners/resellers, en dat die met consultancy hun geld verdienen?

[edit]
Jammer dat er dan altijd weer kinderachtige reacties als hieronder komen :r

Dacht je nou echt dat het anders zou gaan als de rollen omgedraaid waren?
Kijk maar eens goed naar de wijze waarop Oracle haar producten promoot, die zeggen er ook niet bij dat Oracle9i een dedicated DBadmin vraagt...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:44

frapex

got r00t

BOEEEEEEEEEEEEE :( ( }:O )

VETTE PROPAGANDA! :o

valt wel op M$ ... dat linux jullie het moeilijk maakt... hehe.. en dan het derde plaatje (geloof ik) 35% procent sneller... (de brakke MS http server) ehheheh :7

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 15:40 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Ehm, verlies je niet uit het oog dat dit documentatie is voor MS partners/resellers, en dat die met consultancy hun geld verdienen?

[..]
Ja, maar dat maakt het complete argument overbodig :) het k geldt ook voor Linux/BSD weet ik veel wat voor systeem...
:)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50

[..]

Nee dat realiseer ik me, staat ook impliciet in mijn reactie toch :)

Met consultancy van Linux kun je ook geld verdienen, dat is waarop Suse en redhat overleven immers. Het is slechts een kwestie van tijd voordat de kosten daarvan normaliseren. Mijn verwachting is en blijft dat Linux toch lagere kosten met zich meebrengt dan Windows (zeker als Microsoft de licentie kosten blijft ophogen)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• jvreuls
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 13:13
Lekker stukje propaganda idd...

Leuke stukjes:
Less Secure
"Open source" means that anyone can get a copy of the source code. Developers can find security weaknesses very easily with Linux. The same is not true with Microsoft Windows.
Microsoft Windows has better security than Linux out of the box.
Ja idd, Windows 2000 zit standaard erg dicht met IIS 5.0 en al z'n worms...
In addition, you don't have to worry about the source code to the latest security fix being exposed to developers around the world, only for them to use the code to find new weaknesses. By protecting the source code and by working closely with customers to drive better security, Microsoft is able to provide stronger security than Linux.

Circuits Online

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

OS met auto's vergelijken? :D
Herinnert iemand zich nog de quote van General Motors nog? :D

(o.a. Als microsoft auto's maakte zou de auto elke dag een paar keer vastlopen en dat zouden we normaal vinden, je zou de auto moeten starten om uit te kunnen stappen, dat soort dingen :D :D :D )

Specs

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm, verlies je niet uit het oog dat dit documentatie is voor de managers van MS partners/resellers, en dat die met consultancy hun geld verdienen?
Zo, even mijn statement iets verduidelijkt ;)

Een goede MS systeembeheerder weet wel dat dit propaganda is, hoor :)
Op zondag 10 februari 2002 16:00 schreef Masterdam het volgende:
(o.a. Als microsoft auto's maakte zou de auto elke dag een paar keer vastlopen en dat zouden we normaal vinden, je zou de auto moeten starten om uit te kunnen stappen, dat soort dingen :D :D :D )
Vergeet je de *nix-auto niet met 20 stuurwielen, voor elke smaak? >:)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 16:00 schreef Masterdam het volgende:
OS met auto's vergelijken? :D
Herinnert iemand zich nog de quote van General Motors nog? :D

[oft]

er stonden jaren geleden(hoorde ik van mn zus) een hele zooi van dat soort quotes in de iris :D :D
[/oft]
[ont]
laat ze lekker blaten? iedereen weet toch wel beter? zo maken ze zichzelf alleen maar ongeloofwaardiger
[/ont]

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 10 februari 2002 21:44 schreef Sacrine het volgende:
iedereen weet toch wel beter? zo maken ze zichzelf alleen maar ongeloofwaardiger
Nee, deze blaat is precies wat een aantal managers willen horen en willen geloven.

• deadinspace
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Wrom is de link dood?

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Tjsa dat vroeg ik me ook af. waarom is de link dood.

gelukkig doen de TXT links he tnog wel !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• active2
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Geen van de twee links doet het bij mij!! :(

Ik wil het ook zien ;)

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Verwijderd

hier nog een! ;(

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, per ongeluk gemv'ed ipv gecp'ed :)

Documenten: http://linux.tuxed.net/msprop
Plaatjes: http://linux.tuxed.net/msprop/images

Verwijderd

LOL, wel lachen dat M$,

iig bedankt voor het on-line zetten. :)
Pagina: 1