Toon posts:

Chello zelf installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je Chello nu ook zelf kan installeren?
Vorige week telefonisch aangemeld, zegt die vent: als je het zelf installeerd krijg je er een gratis webcam bij (naast de aanbieding van 3 maanden voor de halve prijs).
Hij zou meteen een formuliertje opsturen waar we onze gegevens op konden zetten. Niks meer van vernomen....

Afgelopen vrijdag maar eens via internet dat zaakje ingevuld, volgende dag automatisch briefje met: we bellen voor een afspraak, samen met een voorwaardenboekje waarin staat dat je met toestemming van upc self-install kan doen en dat dan de wachttijd van 4 weken niet geldt.

Zit vandaag een monteur van upc priority te installeren (hadden we ons eerder voor aangemeld, dat kastje hangt er dus al), die wist er niks van.
Komt er toevallig zo'n babe aan de deur die huis aan huis upc-abo's verkoopt. Daar maar formuliertje mee ingevuld, maar die wist ook niks van zelf installeren met gratis webcam: "nee, dat installeren, dat is allemaal heel technisch, ze moeten dan ook een kaartje in de pc zetten".
Nu moeten ze nog bellen voor een installatieafspraak...sjezus zeg...

Heeft iemand hier chello zelf mogen installeren?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17

Halfkakkende

Vandring

Nope wij niet en een webcam heb ik nooit meer wat van gehoord.

MUZIEK!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik heb hier mn kabelmodem wel zelf kunnen/mogen installeren.
Gelrevision (nu Chello) had toen een mogelijkheid voor een doe-het-zelf pakket..
die heb ik dus hier zelf aangesloten (en t werkt al ruim een jaar prima!)

Webcam heb ik nog nooit wat van gehoord trouwens....

Enne, ben ik blij dat ik t zelf mocht doen :) wil echt niet zo'n chello dombo in mn kast hebben wroeten naast mn g400 en geheugenchippies :)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

zelf doen bij chello NL mag niet, in tegenstelling tot chello in t buitenland :r

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 21:27
Natuurlijk wel. gewoon zelf doen waar de monteur sip bij staat te kijken. Ze kunnen je toch niet dwingen ? Ik heb het zelf gedaan. Wat ik mee heb gemaakt aan kl#$%te installateurs bij een vriend van me : de ide kabels losgetrokken (*) omdat hij te lui was de pc ff los te koppelen en op tafel te zetten. Dat zijn gewoon installateurs van een kabeltrek firma (hier in ehv iig) die nope verstand van compu's hebben, de modale dan.

Het is toch begrijpelijk dat je niemand anders aan je compu laat prutsen als je er zelf verstadn van hebt ?

(*) en dat wil zeggen : hij kon er niet goed bij, toch kaartje erin gepropt, pc dichtgeschroeft, toen bleek nadat hij weg was dat de ide kabel losgetrokken was. Dat het systeem niet meer werkte werd afgedaan met "gewoon ff win98 opnieuw installeren, dat komt wel vaker voor. wij moeten nu naar de volgende klant"

en dit is _echt_ gebeurd en _niet_ overdreven.

Verwijderd

Topicstarter
Dan vind ik het toch vreemd dat bij de aanmelding die gast aan de telefoon er zelf mee aan kwam!
Het was genoteerd en alles. Het kon omdat dat kastje aan de muur er dan al zat (vanwege priority). Alleen hebben ze het formulier dus nooit opgestuurd :(
Misschien is het nieuw, omdat ze het zo druk hebben. En bij de voorwaarden staat er toch ook iets van self-install.
Die griet die aan de deur kwam wist ook niet meer dan haar verteld was...

We zullen het nog wel eens vragen als ze (ooit) voor een installatie-afspraak bellen. en anders bellen we zelf wel weer een keer :(

Wordt vervolgd...

Verwijderd

Die webcam is te verkrijgen bij verschillende pjoeterwinkels die chello abbo's verkopen..........

DAT STAAT OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook veel aan als ik me al 3 keer heb aangemeld en steeds iets anders te horen krijg :(
Die gasten bellen ook maar niet terug :(

Verwijderd

die vent van Chello kreeg het niet voor elkaar de kaart te installeren in "onze studentenhuis PC". Met een knipoog liet hij een isa kaart achter voor een PC zonder vrije isa sloten met 3 vrije pci sloten..... toevallig had onze huis 486 gelukkig nog vrije isa sloten.
Pagina: 1