Toon posts:

creative audigy en creative inspire 5.1 5300 deeII

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Poging 2 hopelijk nu geen slotje

heb inmiddels alles goed aangeloten
OOK WINDOWS GOED GECONFIGUREED WAS NET OOK ALS ZO HOOR JVS
DUS NU GEEN SLOT HOOP IK

Er komt echter alleen geluid uit me front speakers me center en me rear speakers doen niets als ik ze aansluit op me front me geluids kaart doen ze het wel, dus ik denk dat me geluidskaart kapot is
delen jullie deze mening of zou er nog wat anders aan de hand kunnen zijn

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik denk dat je instellingen fout staan, windows weet niet uit zichzelf dat hij geluid uit de rears moet laten komen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Nee je geluidskaart is niet kapot, je moet gewoon windows erop attent maken dat er ook nog rear boxen zijn. Dit kun je met een proggie doen die je op dde cd heb staan, maar aangezien je dat al goed hebt gecofigureerd moet je gewoon naar de surround mixer toe gaan en daar de juiste boxen set kiezen .

Verwijderd

Topicstarter
de setup voor me speakers van cd heb ik gedraaid me speaker instellingen ook in windows gecontroleerd en al me kabels zitten goed
heb alleen geluid uit me front

heb alleen geen idee hoe ik dit oplos
zit toch aaan een kapote geluidskaart te denken

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als ik je topic op slot doe, kan je dat best bediscuseren, maar dit is niet the way.

[forum=15] is er om erover te klagen. En je center en surround enzo, doen het alleen als je dat ook zo instelt. Op movie mode enzo. Lees de sticky bovenaan anders eens, want deze problemen zijn allemaal gewoon op te lossen. Alle oplossingen zijn een keer aangedragen. Helpen ze bij jou niet, ga dan naar de winkel.

PS: je opende dat eerste topic al voordat je je handleiding gelezen had, volgens mij en na 10 minuten had je het al door. ALs je geen zin hebt om dat zelf uit te vogelen (hoe je wat op wat anders aanslaat) is dat jouw probleem en geen reden om een kansloos topic over PCspeakers op een geluidskaart aansluiten te starten..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.