netwerk via adsl

Pagina: 1
Acties:

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 09:50
Is het mogelijk om een netwerk tussen 3 computers te maken via een ADSL verbinding, zonder RAS via een server ofzo?

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zoek eens op Virtual Private Network (VPN) dat is volgens mij precies wat je zoekt: je maakt een eigen netwerkje waarbij je gebruik maakt van een veel groter netwerk, een virtueel eigen netwerk dus ;)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

dat is best mogelijk door een VPN (virtual Privit Network) tussen de pc's op te zetten.
Dit kan software matig of met bijv. een Vigor 2200 router. die ondersteunt dat volledig.

• _janlugt_
Bedankt, welke software raden jullie hiervoor aan, gewoon de windows-software?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 10 februari 2002 15:02 schreef _janlugt_ het volgende:
Bedankt, welke software raden jullie hiervoor aan, gewoon de windows-software?
unix/linux of win2k advanced server :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• _janlugt_
Ik heb zelf windows XP, die kan als het goed is een vpn-netwerk hosten, maar hoe? de andere 2 computers hebben windows 98. Is het mogelijk die met mijn comp te koppelen?

Wederom bedankt.

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
misschien heb je hier wat aan

Verwijderd

Ik heb nu adsl via Babyxl.
We hebben dat gewoon een straight kabel vanaf de adslmodem op onze switch aangesloten en onze compu's op de switch.
En alles werkt prima.
We trekken het hele internet leeg.
Laatst wou ik op het internet toen mijn huisgenoot aan het pompen was geweest. Zegt de I.E. dat het internet leeg is en dat ik het over 1 uurtje nog een keer moet proberen. *D
Pagina: 1