Dude...denk nou ff na.
Is hij al uit in Nederland
Ik denk niet dat bv Gamepoint er dan een server voor opzet.
Is hij al uit in Nederland
Ik denk niet dat bv Gamepoint er dan een server voor opzet.
Is er al een linux server voor verkrijgbaar
Verwijderd
wat lul je nou, nog niet uit in nederland.....
hij is al een maand uit in nederland,
ik speel hem al een maand online
hij is al een maand uit in nederland,
ik speel hem al een maand online
Zo maar jij bent een stoere leecher!!
There is no magic.
De 14de komt hij uit 
En dan komt er een patch voor zodat je Gamespy niet meer hoeft te gebruiken.
Of dat zit er al in
Of dat zit er al in
Verwijderd
ik zag dus net dattie aankomende DINSDAG al uit komt in de winkel (bij discovery ofzo) dat is dus de 12e, hehe nog eerder dan de 14e
Die patch is voor de US versie en die houdt nix anders in als dat je een gamespy venster in het spel krijgt in plaats van buiten het spel, dus nog steeds gamespy! Maar ik heb absoluut geen problemen met gamespy hoor en van lag bij een ping boven de 100 heb ik ook geen last! Ligt vast aan mijn @home account...online gamen gaat heerlijk!Op zondag 10 februari 2002 21:31 schreef M@NIC het volgende:
De 14de komt hij uit
Of dat zit er al in
May the force be with you!!
Die patch is niet alleen voor een ingame browser.
Het verbeterd de game ook in laggy condities.
Verder zie vaak een aantal NL servers online met een ping van onder de 100. Gister nog op gespeeld.
Verder zie vaak een aantal NL servers online met een ping van onder de 100. Gister nog op gespeeld.
Post dan hier die NL servers AUBOp maandag 11 februari 2002 09:28 schreef KillerAce_NL het volgende:
Die patch is niet alleen voor een ingame browser.
Ik kan ze toch niet allemaal gaan posten?
's avonds staan er altijd verschillende, onder andere van mijn squad @NL.
De meeste servers uit NL hebben ping van 30 -90.
Er draaien ook nog verschillende 1.0 servers, daar speel ik dus niet op. Zit er ook 1 bij van 32 man en die zit bijna altijd vol.
's avonds staan er altijd verschillende, onder andere van mijn squad @NL.
De meeste servers uit NL hebben ping van 30 -90.
Er draaien ook nog verschillende 1.0 servers, daar speel ik dus niet op. Zit er ook 1 bij van 32 man en die zit bijna altijd vol.
Verwijderd
Volgens mij kun je niet zien welke versie een server draait, tenzij het in de servernaam staat. Da's toch wel errug lastig, helemaal omdat het spel je naar het Main menu terugschopt als je op een verkeerde serverversie probeert in te loggen. Of vergis ik me? Kan je het wel ergens zien?
Er moet toch nog wel heftig aan die mp interface gesleuteld worden... Die is zwaar knudde en da's erg jammer want Mohaa mp is the best.
Bijvoorbeeld: je kunt geen favorieten bewaren. Ik heb een paar keer op een leuke server gespeeld, maar volgens mij veranderen die hun naam elke keer: regelmatig kan ik die niet meer terugvinden. Ook heel lastig is, dat de server lijst ELKE keer automatisch ge-refreshed' wordt... Soms zie je een paar leuke servers, log je in op één, blijkt toch vol te zitten en wat wil je dan? Juist, die andere servers proberen. Maar die staan dan alweer op een compleet andere plek omdat die hele rotlijst weer geladen wordt... Daarnaast lukt het mij niet om de weergave te veranderen: het staat altijd op volgorde van ping. En da's leuk maar niet handig. k hou het meest van team-match, dus zou ik graag een filter willen hebben.
Al met al: genoeg werk voor de boeg, willen ze CS verslaan. Het spel is tig keer beter, maar die interface...
Hoe weet je trouwens of een server nederlands is...?
Er moet toch nog wel heftig aan die mp interface gesleuteld worden... Die is zwaar knudde en da's erg jammer want Mohaa mp is the best.
Bijvoorbeeld: je kunt geen favorieten bewaren. Ik heb een paar keer op een leuke server gespeeld, maar volgens mij veranderen die hun naam elke keer: regelmatig kan ik die niet meer terugvinden. Ook heel lastig is, dat de server lijst ELKE keer automatisch ge-refreshed' wordt... Soms zie je een paar leuke servers, log je in op één, blijkt toch vol te zitten en wat wil je dan? Juist, die andere servers proberen. Maar die staan dan alweer op een compleet andere plek omdat die hele rotlijst weer geladen wordt... Daarnaast lukt het mij niet om de weergave te veranderen: het staat altijd op volgorde van ping. En da's leuk maar niet handig. k hou het meest van team-match, dus zou ik graag een filter willen hebben.
Al met al: genoeg werk voor de boeg, willen ze CS verslaan. Het spel is tig keer beter, maar die interface...
Hoe weet je trouwens of een server nederlands is...?
Mee eens, enne dat weet je NIET tenzij het in de naam staat, of dat je er al vaker hebt gespeeld.
Gamepoint heeft wel 2 servers draaien. Uit mn hoofd dacht ik sorrow.gamepoint.net:12203 en nog eentje met een andere port.
Echter deze draait op versie 1.0 en ik heb hem al gepatched naar 1.1
Verwijderd
En het zijn nog demo servers ook , de hele tijd hetzelfde level begint je ook wel is te vervelen.Op maandag 11 februari 2002 13:47 schreef Edwin Broeken het volgende:
Gamepoint heeft wel 2 servers draaien. Uit mn hoofd dacht ik sorrow.gamepoint.net:12203 en nog eentje met een andere port.
Verwijderd
En dat demo level is ook nog een van de minst leuke...!Op maandag 11 februari 2002 14:23 schreef Shaggy het volgende:
[..]
En het zijn nog demo servers ook , de hele tijd hetzelfde level begint je ook wel is te vervelen.
Verwijderd
Waarom nietOp maandag 11 februari 2002 12:45 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik kan ze toch niet allemaal gaan posten?
Hehe ja als het full versions waren had EA GamePoint aan kunnen klagen wegens software piraterijOp maandag 11 februari 2002 14:23 schreef Shaggy het volgende:
[..]
En het zijn nog demo servers ook , de hele tijd hetzelfde level begint je ook wel is te vervelen.
Nou dan hoop ik dus dat er voor de Nederlandse MOHAA heel snel die 1.1 patch uitkomt zodat ik lekker met een lage ping op de NL servers kan gaan spelen...
Jaja ik weet het reinstall is een optie, maar MOHAA gooit de volle 2 cd's op je HDD. Dus dat duurt te lang. Kan ik beter nog ff goed oefenen op een 1.1 server tot alles op 1.1 zit
Jaja ik weet het reinstall is een optie, maar MOHAA gooit de volle 2 cd's op je HDD. Dus dat duurt te lang. Kan ik beter nog ff goed oefenen op een 1.1 server tot alles op 1.1 zit
Ja precies, ik verwacht wel dat ik voor die 103 gulden die ik vandaag of morgen voor MOHAA neer tel, dat ik daar ook technische ondersteuning voor krijg in de vorm van een patch, want dat hoerige GameSpy moet ik nietOp maandag 11 februari 2002 21:24 schreef Edwin Broeken het volgende:
Nou dan hoop ik dus dat er voor de Nederlandse MOHAA heel snel die 1.1 patch uitkomt zodat ik lekker met een lage ping op de NL servers kan gaan spelen...
Het zou best wel eens zo kunnen zijn, dat de Europese versie al meteen 1.1 is. Direct uit de doos, dus geen aparte patch.
Pagina: 1