happy 2023 !
Het schijnt dat compaq problemen heeft met de levering van de LCD-schermen.
Er zijn dan ook bijna geen winkels die ze in voorraad heeft, zodra een winkel een dozijntje ipaqs binnenheeft verzenden ze het gelijk weer.
Ik wacht al sinds 28 januari op m'n ipaq. Ik had besteld bij pdastunter.nl en ben NIET blij met hun
OK, als er problemen met compaq zijn, dan kan ik dat begrijpen, maar dat mogen ze wel even vertellen en niet eerst zeggen dat ze genoeg in voorraad hebben.
Er zijn dan ook bijna geen winkels die ze in voorraad heeft, zodra een winkel een dozijntje ipaqs binnenheeft verzenden ze het gelijk weer.
Ik wacht al sinds 28 januari op m'n ipaq. Ik had besteld bij pdastunter.nl en ben NIET blij met hun
OK, als er problemen met compaq zijn, dan kan ik dat begrijpen, maar dat mogen ze wel even vertellen en niet eerst zeggen dat ze genoeg in voorraad hebben.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Is onzin..Op zondag 10 februari 2002 15:01 schreef athlonkmf het volgende:
Het schijnt dat compaq problemen heeft met de levering van de LCD-schermen.
en waar haal jij je info vandaan?Op zondag 10 februari 2002 15:46 schreef cyberjoy het volgende:
[..]
Is onzin..
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
dat meen je niet!Op zondag 10 februari 2002 17:21 schreef Redleg het volgende:
De 3850 ligt gewoon bij dixons op schap zag ik dit weekend lol
Hoeveel kost het daar? en welke dixons?
Verwijderd
Vergeet het maar zie volgende staatje :
Actuele levertijd IPAQ3850 van Compaq zelf
Partnumber (SKU) Description Quantity Scheduled Delivery Date Notes
230397-021 iPAQ H3850 Pocket pc (64Mb; SD-slot) 71 20/3/2002
230397-021 iPAQ H3850 Pocket pc (64Mb; SD-slot) 29 21/3/2002
Eind maart dus !
Actuele levertijd IPAQ3850 van Compaq zelf
Partnumber (SKU) Description Quantity Scheduled Delivery Date Notes
230397-021 iPAQ H3850 Pocket pc (64Mb; SD-slot) 71 20/3/2002
230397-021 iPAQ H3850 Pocket pc (64Mb; SD-slot) 29 21/3/2002
Eind maart dus !
Verwijderd
Bij techdata liggen er nog 26 op de plank momenteel
dit is de enige distributeur die ze nog heeft liggen op dit moment ! Ze zijn erg slecht leverbaar momenteel . .
Let op : Dit is een momentopname en het kan zo zijn dat ze er over een uur niet meer zijn !
dit is de enige distributeur die ze nog heeft liggen op dit moment ! Ze zijn erg slecht leverbaar momenteel . .
Let op : Dit is een momentopname en het kan zo zijn dat ze er over een uur niet meer zijn !
Ik heb mijne bij Correct in Rotterdam gekocht. Als ik jouw was zou ik gewoon ff bellen of ze 'm op voorraad hebben en tegen welke prijs.
'k heb net mijn Casio EM-500 verkocht 
Ik vind die handhelds nog niet echt zo praktisch.
Ok, ze kunnen wel alles, maar gebruik je 'em ook echt?
Ik vind die handhelds nog niet echt zo praktisch.
Ok, ze kunnen wel alles, maar gebruik je 'em ook echt?
Verwijderd
Ik werk toevallig bij PDAShop.Op zondag 10 februari 2002 16:20 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
en waar haal jij je info vandaan?
Dan verkoopt Compaq ook schijtverhalen, want na dit stukkie tekstOp maandag 11 februari 2002 20:28 schreef cyberjoy het volgende:
[..]
Ik werk toevallig bij PDAShop.
had ik compaq klantenservice even opgebeld om te vragen waarom de leveringen zo traag verlopen, en zij zeiden hetzelfde. Displayleveringsproblemen.Opgelet: IPAQ niet leverbaar!
De Compaq 3850 en 3870 is op dit moment slecht leverbaar. Compaq heeft ons te horen gegeven dat er
problemen zijn met de toelevering van de LCD display's. Verder hebben we deze week te maken met het
chinees nieuwsjaar waardoor Compaq logistiek komt achter te liggen. Zodra we meer nieuws hebben verneemt
u dit via onze nieuwsbrief. Onze excuses voor het ongemak.
Of hebben jullie wel in voorraad dan
We hebben het wel over 3850 he.
En idd!!, pas in maart , maar dan ben ik zeker ook nog niet als eerste aan de beurtOp zondag 10 februari 2002 15:40 schreef RiCk het volgende:
Ik ga er maandag 1 bestellen, ben benieuwd wanneer deze binnen is... Ik heb besteld bij Mobistar...
jammer was voor 549 ex btw
iemand anders nog een adresje??
Pagina: 1