Wie heeft belang bij een TT Golden Orb socket 370, mag hem gratis af komen halen,of eventueel versturen maar dan zijn kosten voor de ontvanger....
mail voor meer info..
mail voor meer info..
in de buurt van groningenOp zondag 10 februari 2002 14:30 schreef Sick Nick het volgende:
Daar hebben ze hier Vraag en aanbod voor uitgevonden
Waar woon je eigenlijk? ik kan wel een leuk koelertje voor m'n Virge DX gebruiken
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Sick Nick was als eerste, ik wacht even tot hij reageert, anders mag jij hem hebben...Op zondag 10 februari 2002 14:39 schreef masternewman het volgende:
IK WIL HEM WEL... IK BETAAL KOSTEN VAN OPSTUREN WEL OKAY?
nice a niceOp zondag 10 februari 2002 14:41 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
Sick Nick was als eerste, ik wacht even tot hij reageert, anders mag jij hem hebben...
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
jij mag m hebben masternewmanOp zondag 10 februari 2002 14:42 schreef masternewman het volgende:
[..]
nice a nice
hoe gaan we het regelen enzo? ik had je trouwes dat emailtje gestuurdOp zondag 10 februari 2002 14:44 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
jij mag m hebben masternewman
ik woon in Roden, dat ligt vlak onder groningen (in drenthe)Op zondag 10 februari 2002 14:45 schreef MysteryTweaker het volgende:
waar woon je firebird ?
okeOp zondag 10 februari 2002 14:46 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ik woon in Roden, dat ligt vlak onder groningen (in drenthe)
moet ik maandag ff kijken hiero bij t postkantoorOp zondag 10 februari 2002 14:49 schreef masternewman het volgende:
rembours is goed hoevee;l wprdt dat ongeveer??? hij doet het nog wel he
vanwege nieuwe hardware, heb m pas geleden gekocht, had k nog een P3 600, zie sign. voor nieuwe HWOp zondag 10 februari 2002 14:53 schreef masternewman het volgende:
waarom doe je hem weg?
[img\]http://www.overclockers.co.nz/ocnz/cooling/gorb/1.jpg[/img]
ik heb hem zelf in een winkel gehaald, ik zal morgen ff gaan kijken wat het kost om hem op te sturenOp zondag 10 februari 2002 14:56 schreef masternewman het volgende:
ziet er leuk uit, heb jij hem bij winkel gehaald of opgestuurd gekregen want dan weet ik ongeveer hoeveel het word qua geld
doe maar ff, of contact ff @ msnOp zondag 10 februari 2002 14:58 schreef masternewman het volgende:
nou ja dat doosje ziet er klein genoed uit zal wel niet veel worden... moet ik je ff me adres emailen?