Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

E-mail adres werkt niet :((

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:33
Ha Adjes,

Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Ik heb namelijk mijn eigen domein (http://www.large.nu), en ik heb mezelf al een tijd geleden er prima mee kunnen registreren maar sommige vrienden van me krijgen deze melding
Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.
O.a als een vriend van me jip@large.nu invult. Ik vind dit vreemd, en hoop ook dat mensen die een e-mail adres van me gekregen hebben zich inhet vervolg gewoon kunnen registreren hier :)

in afwachting op jullie reactie :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hoeveel mensen hebben zo'n "gratis" account van je gekregen dan?

Verwijderd

alles op .nu is toch ook een gratis domein of niet dan?

Maar goed, daar ga ik niet over ;)

• cue
er zijn denk ik in totaal 10 mensen met zo'n e-mail adres, het is ook neit dat er een service zoals hotmail aan hangt dat mensen zichzelf kunnen registreren.
Ik kan alleen de acocunts aanmaken, en dat is alleen voor wat familie en vrienden.

en een .nu domein daar meot je gewoon voor betalen, iets van fl 250,- voor 4 jaar heb ik betaald geloof ik. er zit dus helemaal niets wat gratis is aan, en daaorm vind ik het ook redelijk vreemd dat jullie hier een foutmelding op geven

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In een grijs verleden zal die door iemand als gratis domein zijn opgegeven.

Ik zal hem nu verwijderen, er vanuit gaande dat er geen misbruik van komt ;)

Verwijderd

Ik zie nu ook op www.nunames.nu dat het inderdaad geen gratis domeinen betreft :)

• cue
ik dank u :)

• cue
hehe verbaasd me eerlijk gezged da tik de eerste ben die er over ebgint dat niemand anders ooit tegen de lamp is gelopen, maar bedankt voor de snelle reactie :)

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 14:47 schreef Cue het volgende:
hehe verbaasd me eerlijk gezged da tik de eerste ben die er over ebgint dat niemand anders ooit tegen de lamp is gelopen, maar bedankt voor de snelle reactie :)
Er staat ook geen wildcard op .nu adressen in de adres-banlijst ;)
Dat zijn gewoon enkele .nu adressen.

Waarom jouw adres daar tussen stond? Nobody knows (I think).
Pagina: 1