Toon posts:

Webmaster paid to surf sites !!! WARNING

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel altijd volgens de regels wat betreft refs zoeken voor pts bedrijven, maar onlangs kreeg ik een mail van alladvantage dat mijn account was verwijderd. Ik heb nooit iets misdaan, alhoewel ze beweerden van wel. Tot ik zonet deze mail kreeg, van een vermoedelijk gefrustreerd ventje dat het niet pikt dat wij een centje willen bijvedienen:

"Zo, ben je mooi al je referrals kwijt bij AllAdvantage! Goed voor je! Ik irriteerde me al heel lang aan dat GET PAID TO SURF!!! WORD SNEL RIJK!!! GVD!!!!!! Vertel maar aan al je GP2S vriendjes (http://tox.unimaas.nl/ce/ http://www.geldweb.net http://www.casema.net/~bruindav / http://www.geldsurf.nl en nog veel te veel andere!) dat ik al hun accounts ga laten deleten! Hoe? Vraag op het computertotaal.nl forum maar is naar RijkRijkerRijkst!"

Vermoedelijk heeft hij hier iets mee te maken. Aangezien - door de schorsing van mijn account - ik toch 250 gulden en 130 refs kwijt ben, wil ik hier toch wel verder op in gaan. Het kan van belang zijn voor andere webmasters, deze kl**tz*k te pakken. Mijn vraag is dus, wat kan ik hieraan doen, en wie weet wat meer over die RijkRijkerRijkst?

(Mijn tegenmail en het adres van de afzender zijn bij mij te verkrijgen! Kan ik evt het IP opsporen uit de mail? De mail komt van ...@n2.com])

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wat een enorme lul zeg ...
geef zijn mailadres eens, en als het kan zijn icq nummer ook ...

die vraagt om wraakacties

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
Met zijn email te verspreiden wacht ik nog even tot ik verder bericht heb van mijn provider en wat andere mensen die ik hieromtrent gemaild heb. Ik zou het apprecieren moest iemand te weten komen hoe hij - zoals hij beweert - andere accounts zal verwijderen. Dit staat ergens bij computertotaal.nl alleen weet ik niet waar.
Volgens mij spamt hij gewoon zelf een of andere msgboard met valse id's en mailt dan naar alladvantage dat die bepaalde id's spammen.

Verwijderd

Volgens mij spamt hij gewoon zelf een of andere msgboard met valse id's en mailt dan naar alladvantage dat die bepaalde id's spammen.
Dat zou heel goed kunnen. Ik wist me deze topic op het C!T te herinnen: http://www.computertotaal.nl/forum/Forum27/HTML/002471.html

Verwijderd

Pussher, mail me alles wat je hebt over die knakker, mailtjes, URL's, de hele ratteplan.
Zowel ik als Neptunes zijn waarschijnlijk al een tijdje op zoek naar deze knakker. Meerdere accounts zijn al de klos geweest dankzij spam, terwijl de eigenaars van die accounts van niets weten. Mijn account is nog niet de klos, maar ik heb al wel een paar keer liggen bakkeleien met AllAdvantage over accounts van anderen. Probleem is dat het nauwelijks te bewijzen is dat iemand anders forums en nieuwsgroepen spamt met "valse" id's. We hebben AA al vertelt van dit soort pesterijen. Maar hoe meer we weten over dit soort praktijken, hoe beter.
Zo'n eikel is serieus genoeg om alles te vergriepen voor iedereen.

Mail dus alles wat je weet.
Forward ook alle mailtjes die je hebt gekregen van AA over jouw eigen account, en jouw reply's. Misschien kunnen we er alsnog iets aan doen, en ook aan de accounts van anderen die ook al de lul zijn.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
wat kinderachtig zeg.... dat iemand de tijd neemt om zoiets te doen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Pussher: Waardeloos, zeg! :( :( :(

RijkRijkerRijkst heeft ieder forum van C!T gespammed met z'n Alladvantage Ref-ID. En dat dus onder verschillende topics. Voorbeelden:
"Computertotaal forum zuigt!!!!!!!!!!!11"
"CABLE MODEM TWEAK!"
"Gratis kabelmodems!"
En dergelijke onzin. In zo'n topic stond dan dus gewoon z'n link naar Alladvantage met z'n Ref-ID. Ik zou hier ook z'n Ref-ID bij willen zetten, maar die lol gun ik hem niet.
Hij is na een paar dagen van het forum gebannen door dit gedoe.

Verder weet ik niks van hem af, behalve dat hij met dit gedrag heelveel mensen op C!T kwaad heeft gemaakt.

Als je meer van hem wil weten, moet je misschien eens informeren bij de moderator op C!T.

Verwijderd

Topicstarter
Henny, het gaat hem niet om rijkrijkerrijkst in het bijzonder, die gast intereseert me niet, maar wel om een kerelke dat zich daar aan irriteert en zoveel mogelijk andere leden wil beschuldigen van spammen, en die kerel heet "Merwin Vink" !!! Dat was toch de naam die in de mail stond. Dus als iemand die loser kent, contact me!!!

Verwijderd

Mijn antwoord was eigenlijk op jou vraag "...wie weet wat meer over die RijkRijkerRijkst" in de eerste post in deze threat.

Merwin Vink ken ik (gelukkig) niet. Waardeloos figuur. Waarom zou je in hemelsnaam zomaar iedereen aangeven als spammer! Slaat echt helemaal nergens op.

Verwijderd

Topicstarter
Juist, RijkRijkerRijkst is dus een spammer zoals ik hoor, dat die Merwin hem daar voor irriteert en hem evt report als spammer, totdaar: OK!

Maar als hij nu echt niet kan tegen het overaanbod aan get paid sites die op een eerlijke manier (het overgrote deel toch) de mens wil aanzetten zich in te schrijven bij een of ander bedrijf, en dan besluit om op zijn eentje maar wat webmaster te kloten zodat ze er aan zijn voor hun vele werk en moeite, dat is erg laaaaaaaggggg !!!

Het is natuurlijk erg moeilijk om alladvantage ervan te overtuigen dat niet JIJ ergens hebt gespamd, maar iemand anders in jouw plaats! Gelukkig dat hij nog niet op GOT is gekomen, of al die downlines die hier gestart zijn, zou hij ook wel gebruikt hebben om ergens als spam rond te zaaien en dan aan te geven...

Blij dat ik op GOT ben terechtgekomen, niet op C!T of één of ander saai msgboard, hier wordt tenminste nog gereageerd en vallen de mods erg goed mee. Great :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja zoiets had ik ok es een keer.
Maar heb direct na de ontdekking allad een mail gestuurd van waarom etc. En dat ik nooit wat misdaan had enzo.

En een week later kon ik weer inloggen.
Dus, je weet wat je te doen staat.

En: Er zou gewoon een wet moeten komen tegen dit soort acties. Ik bedoel, het is niet eens te bewijzen.
En allad delete je dan ook nog op een sneaky manier.
Namelijk: Ze zetten je account op hold ipv helemaal deleten. Dit omdat ze dan kunnen zeggen tegen de adverteerders dat ze nog zoveel leden hebben.
Dus met dit sneaky gedoen van allad vind allad het niet zo heel erg om accounts te deleten.

Verwijderd

Ik kreeg ook bij AA de melding dat mij nog niets uitbetaald wordt voordat mijn account onderzocht wordt!
Stelletje hufters!
Ik gebruik dat KUTAlladvantage dus NOOIT meer!
Is trouwens toch een WAARDELOOS GptS progje met zijn 18 gulden per maand!

Verwijderd

Pussher stuur AA iig een mailtje met jou bevindingen zodat ze zelf ook die gast in de gaten kunnen houden.

Als de Dader dit zelf leest stuur mij dan ff een mailtje. gaarne met je n2 account >:)

Verwijderd

Topicstarter
Mrs blaileen, of je AA niet kut vind of niet, ik verdiende wel redelijk veel aan mijn referrals, maar het kon evengoed een ander bedrijf geweest zijn.

Ik heb AllAdvantage reeds verscheidenen mails gestuurd dat ik NOOIT heb gespamd en vroeg hen naar de reden van de DEFINITIEVE (zo stond in de mail) verwijdering van mijn account, en als antwoord kreeg ik een URL waar ik heb zogezegd heb gespamd, bleek de URL niet te werken :) Echt een waterdicht bewijs om leden te kicken hé :(

Wolfman: Volgens mij komt de "dader" hier niet, die zit nu al te beven in zijn bedje ... Gewoon een gefrustreerde puber die het lef niet heeft deftig te reageren op mijn emails. Hij heeft zijn plezier gehad en dat was het, nu wil ik me nog eens plezieren :) :) :)

Verwijderd

Pussher, stuur me even email-adres van die gast via ICQ. Ik weet dat er veel mensen al bezig zijn, maar ik ken nog een aantal 'undergrounders' die de hoekjes van internet kennen.
Overigens is definitief niet definitief. AA staat op dit moment onder enorme druk om diverse accounts in Nederland opnieuw te onderzoeken, omdat je niet de enige bent die hieronder te lijden heeft.
AA weet inmiddels van deze praktijken, maar onderneemt nog steeds geen aktie.
Deze week zullen we ze nog eens bellen als ze nog niets van zich hebben laten horen.
Overigens hoor ik dergelijke beschuldiging ook al bij Surfingprizes.
Die gast moet gestopt worden!
Succes.
Pagina: 1