Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Of zou CD 1 het dan ook niet doen???
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
But I thought YOU did the backups...
Ik mag aannemen dat als ik die iso's van de ftp van Red Hat haal, dat ik ze dan zo in een keer op cd kan fikken en compleet kan gebruiken, of zie ik dat verkeerd????Op zondag 10 februari 2002 15:42 schreef Insanergy het volgende:
md5 checksum gedaan van die 2e cd?
Bleek dat de iso's niet goed waren... (andere checksum)
Nu check ik altijd ff de checksum als ik een iso download, kan een hoop tijd schelen..
But I thought YOU did the backups...
ftp://ftp.nluug.nl/site/ftp.redhat.com
Hey, it compiles . . . . Ship it !
Maar hoe doe ik zo'n md5 controle, heb ik namelijk nog geen ervaring mee. Daarin ben ik nog een n
U is gemeenOp zondag 10 februari 2002 23:56 schreef beelzebubu het volgende:
Onder unix:
code:
1 md5sum <file>
Provision : Hier staat de uitleg die je zoekt..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
OT: Provision, je javascript voor 'niet te kopieren' is _veel_ te makkelijk te omzeilen
Verwijderd
Trouwens, als je een netwerk verbinding hebt, kan je gerust alles installeren via FTP zonder om enige CD to gebruiken (je hebt dan alleen je bootdisk nodig).
VERTEL!!! VERTEL!!!!Op maandag 11 februari 2002 14:43 schreef MissJo het volgende:
Kan ook zijn dat het CD een beetje vuil is. (vaak mijn probleem... eten en installeren tegelijkertijd = niet een goed idee) Die wat ouderer CD-Roms zijn er heel gevoelig hiervoor (ik draai een 486 als firewall en Suse 6.1 oop een i386 naast mijn meer modern AMD Athlon Thunderbird/ASUS Moederbord/256Mb bak met Suse 7.2 daarop geinstalleerd).
Trouwens, als je een netwerk verbinding hebt, kan je gerust alles installeren via FTP zonder om enige CD to gebruiken (je hebt dan alleen je bootdisk nodig).
Ik had gehoord dat dat alleen met debian kon, maar als het met Red Hat ook kan zou ik graag willen weten hoe ik dat doe!!!!
BVD
PS: Ik weet ook wel dat mn scriptjes makkelijk te omzeilen zijn. Tis voor beginners gemaakt.