Toon posts:

90 min branden mbp plexwriter 8432A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

ik bezit al lange tijd de plexwriter 8/4/32A. Branden van cd's geen enkel probleem. Tot voor kort. Ik wilde nl. iets fikken wat groter dan 701MB was.

Firmware van de brander is 1.07. Niet de nieuwste maar volgens de release notes van plextor is er niet iets gewijzigd om mijn probleem te verhelpen.

Ik gebruik Nero 5.5.7.2 en heb de settings zo ingesteld dat overburnen wordt geaccepteerd.

Toch vindt nero dit blijkbaar niet goed, want het programma smijt telkens de CD-R d'r ui.

Wie heeft een oplossing?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Wat voor foutmelding geeft ie wanneer ie de CD eruit gooit?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03

Yucko

One clown to rule them all !

Ik heb hier eenzelfde brander, en kan gerust 706mb burnen. (dus geen overburn).Volgens mij zelfs nog ietsjes meer (Platinum CD-R). Firmware weet ik ff niet zow snel.

Dus, misschien dat het aan je cd-r ligt.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Dreeke:
De melding die Nero geeft is gewoon een melding dat de capaciteit van de CD-R niet groot genoeg is.

JaJoah:
Heb jij al wel eens iets geprobeerd te branden wat bijvoorbeeld 750MB groot was?