Das vreemd, ik heb een enkele keer ook wel eens problemen met inbellen bij Wanadoo, maar dat is over het algemeen rond 22.00uur als het blijkbaar op zijn drukst is.
Dan moet je soms enkel keren proberen om on-line te komen.
Een maand geleden was het 1 dag extreem, toen moest ik zeker 40 (!!) keer inbellen, maar dit is daarna gelukkig niet meer voorgekomen.
De helpdesk is niet echt veel soeps nee want deze reageren niet op mailtjes en telefonisch krijg je de standaard antwoorden.
Maf is van de helpdesk is wel dat als je lid bent en dus daarmee op de site van Wanadoo inlogt, je een 020 telefoonummet voor de helpdesk kan bellen i.p.v. een duur 0900 nummer,toch opzich netjes dat je een normaal tarief voor het bellen betaalt als er problemen zijn.
Ik gebruik Hometime nu 2 maanden en over het geheel genomen ben ik best tevreden over het gebodene en reken maar dat ik nu veel on-line zit nu KPN niet meer door mij wordt gespekt!!

Waar we als zielige modemmers natuurlijk nog op wachten is in kunnen bellen op de Hometimemanier de gehele dag zonder de gehate tikken!!