Toon posts:

Wanadoo HomeTime vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis IDSN (quatrvox 4 poorts centrale).
Kan ik nu als ik wanadoo hometime neem internetten met een analoge lijn via de vox?

Wil namelijk op me dreamcast online gamen via een 56k is dit dan mogelijk?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:12

me1299

$ondertitel

Ja moet kunnen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
en wat kan ik dan beter nemen wanadoo of dat friaco?

ik vind dat friaco nogal raar met die telefoontikken en die 45 euro beltegoed ofzo wat houd dat in?

Vraag/Onderwerp: Wat staat er op een faktuur ?
Antwoord/Oplossing: Op de faktuur welke u ontvangt staan de sessies die buiten uw abonnement hebben plaatsgevonden. MOET JE DIE AAN HUN BETALEN OF GEWOON AAN DE KPN?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 10 februari 2002 14:22 schreef x-boxer het volgende:
en wat kan ik dan beter nemen wanadoo of dat friaco?

ik vind dat friaco nogal raar met die telefoontikken en die 45 euro beltegoed ofzo wat houd dat in?

Vraag/Onderwerp: Wat staat er op een faktuur ?
Antwoord/Oplossing: Op de faktuur welke u ontvangt staan de sessies die buiten uw abonnement hebben plaatsgevonden. MOET JE DIE AAN HUN BETALEN OF GEWOON AAN DE KPN?
aan hun

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

gheh ik d8 eerst ook naar friaco te omdat die geen om de 2 uur disconnectie heeft..en nu bij friaco die was 24 uur offline, password verandering..enz
bij wanadoo helemaal nie :)
dus ik hou et op wanadoo :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:12

me1299

$ondertitel

Ik heb m'n wanadoo al opgezegd... 1 maart is het over..

Kan heel vaan niet inbellen met de meest vage fouten. Andere providers wel.

Plus dat ik een x een hele zooi gezeik heb gehad met de helpdesk ($$$). Omdat ze geen nieuwe leden toelieten met ISDN. Ik was allang aangemeld en ik kon ook opeens niet meer inbellen. Had dagen geduurd voordat ze het weer snapten.

En dan nog iets. De eerste maand moest ik zonder duidelijke reden abbonement betalen voor 2 aanmeldingen.

Triest zooitje daar dus. :r

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Das vreemd, ik heb een enkele keer ook wel eens problemen met inbellen bij Wanadoo, maar dat is over het algemeen rond 22.00uur als het blijkbaar op zijn drukst is.
Dan moet je soms enkel keren proberen om on-line te komen.
Een maand geleden was het 1 dag extreem, toen moest ik zeker 40 (!!) keer inbellen, maar dit is daarna gelukkig niet meer voorgekomen.
De helpdesk is niet echt veel soeps nee want deze reageren niet op mailtjes en telefonisch krijg je de standaard antwoorden.
Maf is van de helpdesk is wel dat als je lid bent en dus daarmee op de site van Wanadoo inlogt, je een 020 telefoonummet voor de helpdesk kan bellen i.p.v. een duur 0900 nummer,toch opzich netjes dat je een normaal tarief voor het bellen betaalt als er problemen zijn.
Ik gebruik Hometime nu 2 maanden en over het geheel genomen ben ik best tevreden over het gebodene en reken maar dat ik nu veel on-line zit nu KPN niet meer door mij wordt gespekt!! >:)
Waar we als zielige modemmers natuurlijk nog op wachten is in kunnen bellen op de Hometimemanier de gehele dag zonder de gehate tikken!! :(
Pagina: 1