Ja, gewoon een andere ordening van de objecten, maar het klopt wel! (Het object blijft dezelfde oppervlakte behouden)
Deze is erg leuk
Ik ga 'm niet uitleggen, het is leuker om er zelf achter te komen...
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Je zit in de goede richting!
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Tja, dit is al een paar keer eerder langs geweest, de grap zit em gewoon in de schuine zijde van de driehoek, bij beide driehoeken is dat geen rechte lijn. De groene gaat twee omlaag bij vijf naar links, en de rooie drie omlaag bij acht naar links, dus ze lopen niet even schuin. Bij de eerste driehoek gaat de zijde een beetje naar binnen en bij de tweede gaat ie naar buiten, daardoor onstaat de extra ruimte.
Iedereen is speciaal, behalve ik.
het lijkt er dus op dat het bovenste plaatje
HOL staat en het onderste BOL, hetgeen minuscule
verschillen opleverd, en dus het extra vakje
creeerd.
creeerd.
Hehe, net toen ik je post las, stond er nog bij dat ik het fout had, maar dit is dus inderdaad precies wat ik wilde vertellen.Op zondag 10 februari 2002 14:38 schreef Creation25 het volgende:
het lijkt er dus op dat het bovenste plaatje
creeerd.
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Verwijderd
Wel leuk gedaan opzich, je moet toch nog goed kijken voordat je door hebt dat die schuine lijn niet zo recht is als hij lijkt.
Dan klopt het dus niet wat ze schrijven. De 4 stukken zijn niet verschoven want het zijn niet dezelfde figuren. Flauw zeg.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Zijn wel dezelfde figuren die verschoven zijn!Op zondag 10 februari 2002 15:34 schreef -Stef- het volgende:
Dan klopt het dus niet wat ze schrijven. De 4 stukken zijn niet verschoven want het zijn niet dezelfde figuren. Flauw zeg.
Dit plaatje was eerst ook al in zo'n topic.
Uitleg:
De schuine zijde is niet helemaal recht. Zo dus (een beetje overdreven maarja):
Nu hebben ze die driehoek die in het grote geheel naar binnen loopt boven neer gezet en zo krijg je meer ruimte. En daar komt dus die hole vandaan.
Uitleg:
De schuine zijde is niet helemaal recht. Zo dus (een beetje overdreven maarja):
code:
1
2
3
4
| _/| / | / | /____| |
Nu hebben ze die driehoek die in het grote geheel naar binnen loopt boven neer gezet en zo krijg je meer ruimte. En daar komt dus die hole vandaan.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Pagina: 1