Verwijderd
Ff zoeken op "hack" sites, daar staan wel van die manuals. Of ze echt werken is wat anders
Ja, waarom wil je die nu hacken?
Verwijderd
Das echt subtiel, dan lees je haar mail en dan logt ze in en dan zijn de rode 'new mail' pijltjes weg...
Cliche advies is om ff met haar te gaan praten
Cliche advies is om ff met haar te gaan praten
of je installeert ff een keylogger op je eigen pc...
komt ze langs, ga jij ff internetten, en zij wil ook vast wel ff haar hotmail checken.
als ze weg is snel ff je log file openen et voila. inlognaam + password.
komt ze langs, ga jij ff internetten, en zij wil ook vast wel ff haar hotmail checken.
als ze weg is snel ff je log file openen et voila. inlognaam + password.
Ik heb ook wel eens een password van hotmail in mijn handen gehad. Heb ook dagelijks die meel (was niet echt een vriend van mij) gelezen. 
Als er een nieuwe meel tussen zat, las ik die gewoon en daarna delete ik hem
Nogmaals ik kon echt niet met die kerel opschieten en het waws zijn verdiende loon (nu ben ik ouder en wijzer en zal het nooit meer doen)
Als er een nieuwe meel tussen zat, las ik die gewoon en daarna delete ik hem
Nogmaals ik kon echt niet met die kerel opschieten en het waws zijn verdiende loon (nu ben ik ouder en wijzer en zal het nooit meer doen)
Verwijderd
"mijn wijffie gaat vermoedelijk vreemd en ik wil weten met wie!"
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaa

Misschien moet je eens afvragen waarom ze vreemd zou kunnen gaan
)
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaa
Misschien moet je eens afvragen waarom ze vreemd zou kunnen gaan
Verwijderd
http://www.geocities.com/way_2_chunky Ha hahaa Ja die is sterk !!!
Dan moet je naar een of ander admin hotmail adres jouw pass opsturen met het adres van wie je de pass wilt weten. Dat krijg je volautomatisch bericht.
Goh van wie zou dat pass_ huppeldepup@hotmail.com adres zijn ??
He he ja lijkt me het proberen waard
zeker doen
Die andere twee links maar niet eens uitgeprobeerd, zal wel dezelfde ellende zijn.
Maar als jij je vriendin een beetje kent kun je toch wel een beetje gokken wat ze als passwoord gebruikt ?? Voornaam van jou, van het ''andere'' vriendje ? , naam van een huisdier , haar naam met geboorte datum, etc. etc.
Piel er eens een uurtje mee, op die manier geef ik je meer kans
Dan moet je naar een of ander admin hotmail adres jouw pass opsturen met het adres van wie je de pass wilt weten. Dat krijg je volautomatisch bericht.
Goh van wie zou dat pass_ huppeldepup@hotmail.com adres zijn ??
He he ja lijkt me het proberen waard
zeker doen
Die andere twee links maar niet eens uitgeprobeerd, zal wel dezelfde ellende zijn.
Maar als jij je vriendin een beetje kent kun je toch wel een beetje gokken wat ze als passwoord gebruikt ?? Voornaam van jou, van het ''andere'' vriendje ? , naam van een huisdier , haar naam met geboorte datum, etc. etc.
Piel er eens een uurtje mee, op die manier geef ik je meer kans
wat ook kan helpen is net doen alsof jij degene bent die wilt inloggen .. en password niet meer weet. dan kun je die vraag zien die ze als hint heeft ingevuld..
sommige mensen vullen daar echt iets in van "hoe heet ik" of "naam van mijn moeder"
dat soort dingn ..
dan weet je het gelijk
sommige mensen vullen daar echt iets in van "hoe heet ik" of "naam van mijn moeder"
dat soort dingn ..
dan weet je het gelijk
Verwijderd
R@B, ik had die site ook eerst gepost (voor jou), maar leek me niet betrouwbaar. Wat als dat email adres nu eens niet tot de hotmail staff behoort maar aan iemand anders? Dan stuur je gewoon je eigen paswoord door en wordt jouw account gehackt
Verwijderd
MATRIX2001> wat is haar hotmail post het effe of mail mij op hotmail <A HREF="mailto:boytoymaster@hotmail.com">boytoymaster@hotmail.com</A>
Dat is ook precies de bekendste hotmail hack....R@B, ik had die site ook eerst gepost (voor jou), maar leek me niet
betrouwbaar. Wat als dat email adres nu eens niet tot de hotmail staff behoort
maar aan iemand anders? Dan stuur je gewoon je eigen paswoord door en wordt
jouw account gehackt
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Pagina: 1