Aargh, K**afstandsbedieningen van NAD

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54
Ik begin nu echt helemaal gek te worden van de afstandsbedieningen van de NAD T750 en T550 (zie ook [topic=406359/1/25] )
Ze zijn beide voorzien van nieuwe batterijen maar ik moet recht voor de apparatuur staan op maximaal 2 meter afstand :( Ligt dit aan de afstandsbedieningen? Zijn deze te tweaken :9 ? Of ligt het aan de ontvanger, zoja wat kan ik hier aan doen? Of moet ik maar gewoon een goede universele afstandsbediening kopen die kan leren, zo ja welke voldoet en is niet al te duur?

Verwijderd

Venstertje voor de IR-ontvanger goed stof- en vetvrij maken wil nogal 's helpen. Heb met m'n TV hetzelfde gehad.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Wij hebben ook een NAD systeem staan en ik moet zeggen, er zijn betere afstandsbedieningen dan deze ja. Het probleem is bij mij niet zozeer de afstand maar zodra je niet meer recht voor die ontvanger van je versterker staat kan hij vaak al geen signalen ontvangen van je afstandsbediening :(

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:39
Volgens mij gebruikt NAD de RC-5 codes. Net als Philips dus. Je zou eens een Philips a.b. kunnen proberen.

Verwijderd

Je moet in een hoek van 30 graden staan of minder, dan lukt het pas zegt NAD.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kutafstandbedieningen zijn het. Ik ben blij dat mijn versterkertje binnen handbereik staat :)

edit : Score -1 Zinloos

Mother, will they like this song?

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

dit valt me wel tegen van NAD ......

ik zit er zelf ook aan te denken 1 te halen ... maar nu weet ik 't niet meer ... ( ik mot natuurlijk wel m'n pc / versterker vanuit m'n bed kunnen besturen he ;) )

pc | server | laptop | pda

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Op maandag 11 februari 2002 14:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Je moet in een hoek van 30 graden staan of minder, dan lukt het pas zegt NAD.
ja dat niet alleen bij mij, hij reageert ook niet altijd even 'alert' zeg maar :)
Pagina: 1