Ik heb een ATI Radeon 8500 kaart van Jupiter888 (wie?), en heb tijdelijk een tweede monitor aangesloten om eens te kijken of dat HydraVision nou werkelijk wat is.
Tot nog toe ben ik tevreden met wat HydraVision biedt, behalve dan dat ik problemen heb als ik een DivX filmpje in Media Player afspeel. Op de primary monitor (19" CRT) loopt het filmpje prima, maar zodra ik MP naar de secondary monitor (18" TFT) verschuif, verlies ik mijn beeld. Het is erg vreemd, want als ik MP bijvoorbeeld half op monitor 1 en half op monitor 2 plaats, dan zie ik dus op de linkerhelft van het MP raampje wel beeld, en rechts niet!
Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen?
Laatste ATI drivers geinstalleerd.
Media Player 7.1
Windows 2000 SP2
Resolutie: 2560 x 1024
19" CRT monitor
17.4" TFT monitor (Via DVI)
Chris
Tot nog toe ben ik tevreden met wat HydraVision biedt, behalve dan dat ik problemen heb als ik een DivX filmpje in Media Player afspeel. Op de primary monitor (19" CRT) loopt het filmpje prima, maar zodra ik MP naar de secondary monitor (18" TFT) verschuif, verlies ik mijn beeld. Het is erg vreemd, want als ik MP bijvoorbeeld half op monitor 1 en half op monitor 2 plaats, dan zie ik dus op de linkerhelft van het MP raampje wel beeld, en rechts niet!
Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen?
Laatste ATI drivers geinstalleerd.
Media Player 7.1
Windows 2000 SP2
Resolutie: 2560 x 1024
19" CRT monitor
17.4" TFT monitor (Via DVI)
Chris