[msn passpoort] wachtwoord is gewijzigd :(

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-08 20:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Een vriend van mij z'n geheime vraag was goed beantwoord door 1 of andere sukkel. En die heeft z'n wachtwoord gewijzigd.

Nu komt die klojo zo nu en dan online onder mijn vriend z'n naam. Is het dan mogelijk om zijn IP-adres te achterhalen?

Dit zou ons een heel stuk verder helpen...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom noem jij die andere een sukkel?

Volgens mij ben jij dat meer.. :{

Trouwens, je hebt ook niet echt de search gebruikt, er zijn namelijk al zooo veel topic over.

🌞🍃

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hebben we hier ook gehad met een MSN account.
Wat je het beste kan doen is het wachtwoord resetten d.m.v. de geheime vraag + antwoord, dan snel het wachtwoord en de geheime vraag + antwoord veranderen.

Mocht je dit niet meer kunnen, dan moet je even een mail sturen naar microsoft dat je je wachtwoord kwijt bent.

Het IP adres kun je achterhalen door te filesenden, anders kan het niet. Dat is hier op het forum al een aantal keer besproken.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Er zijn wel manieren om zijn ip te checken maar die zijn vrij omslachtig, omdat messenger via de server van msn loopt. Je zult hem dan eerst een bestand moeten sturen en dan gaan kijken.

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 13:13 schreef DataBeest het volgende:
Waarom noem jij die andere een sukkel?

Volgens mij ben jij dat meer.. :{

Ik hou me niet bezig met dit soort nutteloze en zielige praktijken. En het is niet mijn msn wat veranderd is, maar die van een vriend.

Trouwens, je hebt ook niet echt de search gebruikt, er zijn namelijk al zooo veel topic over.

Heb ik gedaan.. kwam niet veel tegen behalve een virus en gewoon baluh dat je gehacked bent (wat het eigenlijk niet eens is).

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 13:16 schreef M@FI@ het volgende:
Er zijn wel manieren om zijn ip te checken maar die zijn vrij omslachtig, omdat messenger via de server van msn loopt. Je zult hem dan eerst een bestand moeten sturen en dan gaan kijken.
a.. tnx. daar heb ik wat aan.. volgende keer maar weer proberen als ie online komt.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 13:17 schreef evaarties het volgende:

[..]

a.. tnx. daar heb ik wat aan.. volgende keer maar weer proberen als ie online komt.
[search=msn ip] doet ook wonderen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

^
Is echt al heel vaak geweest...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.