Weet iemand leuke online strategie spellen? Het is inmiddels wel bekend bij schietspellen maar ook bij strategie? Dus ook niet van die halve robot games (planet 2010 blabla) maar meer zoiets, als red alert, rollercoaster tycoon ofzo. (rollercoaster tycoon kan ook niet online gespeeld worden) maar weet iemand anders wel games die dit wel kunnen?
age of empires? kun je die online spelen?
er worden echt weinig strategie games gemaakt, die je online kunt spelen, dit is echt wel jammer!
er worden echt weinig strategie games gemaakt, die je online kunt spelen, dit is echt wel jammer!
Ehhh..
das een beetje een vreemde stelling..
Je hebt best veel spellen (strategie) voor online.
Tibrium Sun,
Ra 2, Yuri erbij
Emperor of dune,
warcraft 2,
starcraft, broodwar erbij,
Age of empires 1,
Age of empires 2,
Armada 1,
Armada 2,
Myth 1 tot 3
en spellen als Roller coaster, duhh
word een beetje langdradig enzo..
maar bijna elk nieuw spel (en veel oude ook) (strat) heeft wel een functie voor online spelen via een service.. denk dat Warlords battle cry 3 er ook wel een heeft?
Dus meer dan genoeg games voor online, en al die spellen van boven hebben nog een redelijk grote scene zodat je altijd wel wa te spelen hebt..
(behalve myth dan misschien
)
(edit ff beetje toegevoegt)
das een beetje een vreemde stelling..
Je hebt best veel spellen (strategie) voor online.
Tibrium Sun,
Ra 2, Yuri erbij
Emperor of dune,
warcraft 2,
starcraft, broodwar erbij,
Age of empires 1,
Age of empires 2,
Armada 1,
Armada 2,
Myth 1 tot 3
en spellen als Roller coaster, duhh
word een beetje langdradig enzo..
maar bijna elk nieuw spel (en veel oude ook) (strat) heeft wel een functie voor online spelen via een service.. denk dat Warlords battle cry 3 er ook wel een heeft?
Dus meer dan genoeg games voor online, en al die spellen van boven hebben nog een redelijk grote scene zodat je altijd wel wa te spelen hebt..
(behalve myth dan misschien
(edit ff beetje toegevoegt)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
warcraft en starcraft is nix, das echt saai met robots enzo das niet cool. vind tik dan ik vindt rollercaoster, en alle tycoon' s vet cool!
Wat bedoel je nou precies met robots??
warcraft heeft nie eens 1 robot in het hele spel,
speelt zich af in een soort middeleeuwen, met orcs, en elfen. Maar elk Tycoon spel kan je nou niet echt een strategie spel noemen, meer een Sim, want bij rollercoaster? strategie? hoe plaats ik men rollercoaster heb meest strategisch
nehh, meeste mensen noemen games ala Ra, en HOMM, strategie spellen, en dan maken ze onderscheid tussen turn based en real time. Dus als je ff duidelijk maakt wat je nou precies wilt online, kunnen wij je wat beter helpen
(trouwens als je Ra1 leuk vond, vind je Yuri's revenge ook leuk
, echt een aanrader , veel mensen, (ook nederlanders) een natuurlijk de quick match
)
(edit tikfout)
warcraft heeft nie eens 1 robot in het hele spel,
speelt zich af in een soort middeleeuwen, met orcs, en elfen. Maar elk Tycoon spel kan je nou niet echt een strategie spel noemen, meer een Sim, want bij rollercoaster? strategie? hoe plaats ik men rollercoaster heb meest strategisch
nehh, meeste mensen noemen games ala Ra, en HOMM, strategie spellen, en dan maken ze onderscheid tussen turn based en real time. Dus als je ff duidelijk maakt wat je nou precies wilt online, kunnen wij je wat beter helpen
(trouwens als je Ra1 leuk vond, vind je Yuri's revenge ook leuk
(edit tikfout)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
capitalism ofzo die lijkt mij echt vet!
iemand al gespeeld?? denk dat ik hem morgeb ga kopen!
iemand al gespeeld?? denk dat ik hem morgeb ga kopen!
Pagina: 1