Geld verdienen met internet, waar doe jij dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eventjes vooraf:

-Geen links met ref-id's
-Geen kettingen
-Geen flamewar over: "Ga een baan zoeken"

Doe jij aan geld verdienen met internet? Zo ja met welk bedrijf en hoeveel heb je er al mee verdiend.

Ikzelf doe nu nog alleen mee met nitroclicks, waar ik nu $188 en nog een beetje heb staan, nadeel is dat ze pas bij $500 uitbetalen.

Ik heb zelf 1 1/2 jaar geleden een check gekregen van Paid for Surf (of zoiets) die $52 en nog wat bedroeg, ofwel een leuk extratje :)

iStockphoto

Verwijderd

ik weet niet of je veel tijd aan Nitroclicks besteed.

Maar de geruchten gaan dat ze niet uitbetalen, en dat is met heel veel van die bedrijven zo.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

downloaden, branden, verkopen :Y)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Eén keertje GetPaid4 gedaan, die stuurden me een cheque van $146,- Maar goed, nou heb ik dat geld eigenlijk helemaal niet nodig en ik heb geen zin in banners op m'n scherm. En ik ben niet zo sneu dat ik met fakesurfers etc. aan de gang ga. :)

Edit: Hmm... zotezien bestaan ze niet eens meer :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
Nitroclicks betaalt niet uit :)

Je account zal stil komen te staan bij $450

Ik doe mee aan:
EARNwithAds
2mail
Euroclix
Maileuros
MoneyMiljonair
Mec-Co-Op-PaidMail
Coinpoint
Spedia
Degoo

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:24

me1299

$ondertitel

ff voor de duidelijkheid: Euroclix betaald ook niet uit!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ik verdien er een vol maandsalaris mee, maarja, tis ook mijn werk.. :)

Download my music on SoundCloud

• DutchCommando
Op zondag 10 februari 2002 14:14 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb er allang een uitbetaling van ontvangen :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jawel

• BlizzarD
  • Niet online
heb al van heel veel mensen gehoord dat ze wel uitbetalen hoor

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 14:02 schreef Piepeltjes het volgende:
Nitroclicks betaalt niet uit :)

Van wie heb je dat gehoord dan :?

iStockphoto

Verwijderd

Nitroclicks betaalt niet uit
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 10 februari 2002 14:20 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Van wie heb je dat gehoord dan :?
Ja, ik ben ook wel benieuwd, hoe weet je dat?

• DutchCommando
Op zondag 10 februari 2002 14:26 schreef rubenski het volgende:

[..]

--------------------------------------------------------------------------------
[..]

Ja, ik ben ook wel benieuwd, hoe weet je dat?
staat op isaaf.com

• BlizzarD
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 14:37 schreef Piepeltjes het volgende:

[..]

staat op isaaf.com
tnx ik ga het ff bekijken

iStockphoto

Verwijderd

Ik heb 1 keer meegedaan met Alladvantage en 50 piek verdiend. Alladvantage is geloof ik al 100 jaar weg inmiddels. Mijn ervaring met dit soort bedrijven is dat je maanden moet wachten en surfen voordat je een beetje begint te verdienen. Het is eigenlijk niet echt de moeite.....Of is er hier iemand die er WEL wat leuks mee verdient?

• BlizzarD
  • Niet online
ik had bijna 100 piek met all advantage en toen gingen ze failliet ;(

iStockphoto

Verwijderd

Ooit nog eens $600 verdiend met banners op 'n simpel xxx siteje ;) Binnen een week :D

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zondag 10 februari 2002 15:49 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Ooit nog eens $600 verdiend met banners op 'n simpel xxx siteje ;) Binnen een week :D
En wat was je kwijt aan traffic voor die site?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik verkoop zo af en toe een domeinnaam. Ben de laatste jaren gratis op vakantie geweest :P

Verwijderd

oh jah, kep ook nog een website, tikt zeker lekker aan!! *D

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Internet diensten: webdesign & eigen sites.

Verwijderd

Godverdomme ;(

Ik wil ook :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik zit net ff te kijken op die dingen van jullie allemaal.

maar bestaan er simpele dingen meer dat je een banner in je scherm heb gaat slapen en de volgende ochtend er 5 piek op staat ?

• BlizzarD
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 14:37 schreef Piepeltjes het volgende:

[..]

staat op isaaf.com
hey! ik heb ff dat forum over nitroclicks zitten bekijken, maar er zijn wel degelijk mensen die zijn uitbetaald!

* BlizzarD keeps on going @ Nitroclicks *D

iStockphoto

Verwijderd

Leg eens uit! $$$$$$ :9

• BlizzarD
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 19:54 schreef rubenski het volgende:

[..]

Leg eens uit! $$$$$$ :9
idd leg eens uit, maar doe maar geen links naar 18+ sites. Icq/mail anders de mensen die daar wat over willen weten (including me :D)

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online
niemand verder?

iStockphoto

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 17:37 schreef Attilla het volgende:
Ik zit net ff te kijken op die dingen van jullie allemaal.

maar bestaan er simpele dingen meer dat je een banner in je scherm heb gaat slapen en de volgende ochtend er 5 piek op staat ?
klinkt goed :) Dag en nacht aan laten staan en zo een xtra zakcentje verdienen :)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:59

Martijn02

/* No Comment */

Op maandag 11 februari 2002 00:12 schreef DMaarten het volgende:

[..]

klinkt goed :) Dag en nacht aan laten staan en zo een xtra zakcentje verdienen :)
Meestal zit er een beveiliging in dat je je muis moet blijven bewegen ofzo, anders vermoeden ze dat je niet naar je scherm kijkt en geen ads ziet.

Ik heb met 3 vrienden een website (http://www.gfxartist.com) en daar proberen we al een tijdje mee rond te komen. Maar tot nu toe hebben we het alleen van sponsorcontracten moeten hebben. Mensen die webhosting aanbieden in ruil voor reclame, of webdesign diensten van onze kant. Dat schiet niet echt op. We zijn nu alweer bijna een jaar offline omdat we geen nieuwe sponsor konden vinden.

Zijn nu bijna klaar met de nieuwe site en die gaan we op onze eigen server hosten. Verder zijn we wat van plan met donations en lidmaatschappen, maar ik verwacht er niet te veel van. Verder kunnen bedrijven hun banen aanbieden op de site. Hier gaan ze ook een kleine donatie voor doen.

Maarja, voorlopig is het meet voor de hobby/roem. Ik ben nog net geen Femme, maar toch wel leuk als je (als je op de E3 in LA loopt) hoort van: "He dat is die van gfxartist!"

Verder is zo'n website ook een beetje een portefolio. Is makkelijk om te laten zien wat je waard bent.

Verwijderd

hahaha :) dat lukt tegenwoordig niet echt meer. was een jaar of 5 terug.
en die site stond toen bij dds >:) die niet blij was met de 2 gigabyte verkeer die ik aan het eind van die 2 weken per dag haalde :) vandaar dat het ook maar 2 weekjes kon ;)

oja, xpics heette dat geloof ik... maar is allemaal failliet enzo :'(

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb ooit aan euroclix meegedaan. Dat schiet gewoon echt niet op.
Na 1 jaar had ik eindelijk €10 verdiend. Kwam ik erachter dat ik een verkeerde bankrekeningnummer had ingevult |:(. Maar dat wouden ze wel voor me verbeteren dus ik heb het wel gehad.
Daarna nooit meer meegedaan aan die onzin.

🌞🍃

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik moet nog 5 punten voor euroclix dan heb ik 25 euro :)

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Op zondag 10 februari 2002 15:59 schreef Wokschotel het volgende:
Ik verkoop zo af en toe een domeinnaam. Ben de laatste jaren gratis op vakantie geweest :P
Ga je eerst die domein namen zelf reserveren en dan verkopen?

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 13:36 schreef dreeke het volgende:
idd, goeie :Y)

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
m`n vader heeft een website, bestaat uit allemaal plaatjes en de namen zijn page1 t/m page99 en hij verdient er meer mee dan de gemiddelde nederlander :)

ben best wel trots op em

voor de geinstereseerden, het is een vergelijkingssite in verzekeringen, die worden dan bij hem aangevraagd zeg maar en hij stuurt het door naar de betreffende verzekeringsmaatschappij. Iets in die trend, weet ook niet precies :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Ik doe mee aan:
EARNwithAds
2mail
Euroclix
Maileuros
MoneyMiljonair
Mec-Co-Op-PaidMail
Coinpoint
Spedia
Degoo
Ok, ik ga nu meedoen aan EARNwithAds, verdient die een beetje goed en heb je al geld gekregen?

Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar een banner onder- of bovenin beeld, of een programma die je aan kunt laten staan, zonder actief te hoeven zijn (of waar weer iets op is gevonden). Weet iemand meer van deze bedrijven?

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:16

Petuhr

FreeBSD

Euh, ik werk bij een hostings provider.. geldt dat ook? :P

Verwijderd

Ik doe mee aan:
EARNwithAds
2mail
Euroclix
Maileuros
MoneyMiljonair
Mec-Co-Op-PaidMail
Coinpoint
Spedia
Degoo
Hmm, heb ik me aangemeld bij EARNwithAds en netjes ingevuld dat ik uit Nederland.. staat er bij de FAQ dat er alleen in Duitsland, Oostenrijk, Lichtenstein en Zwitserland uitbetaald wordt :'( Er staat ook dat er misschien in de toekomst andere landen worden toegelaten.
Echt belachelijk, bij mijn account is mijn land nu ook ineens veranderd in 1 van de bovenstaande landen en als ik op verder klik, begint ie te zeuren over mijn postcode... Ja gek hè, als ik niet in Lichtenstein ofzo woon! :(
Kan er dus beter gelijk mee stoppen, want dat uitbetalen in andere landen zie ik niet zomaar gebeuren.

• DutchCommando
earnwithads.com

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 19:56 schreef Piepeltjes het volgende:
earnwithads.com
die ja, daar had ik het over :P

• AMDFreak
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Voor me website:
Kliks, promopeppers & coinpoint.. van de 1ste 2 heb ik echt uitbetaald gekregen.. van die laaste ben ik nog maar net bezig :)

Soms.. als ik zin heb.. dan laat ik cashfiesta ff lopen :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Nu het toch over geld verdienen gaat. Ik ben op dit moment een nieuwe startpagina dochter over computergeschiedenis aan het opzetten. Iemand misschien zin om te adverteren >:)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 15:59 schreef Wokschotel het volgende:
Zoek je dan gewoon naar een www adres dat een of ander bedijf zo willen kopen en zet er dan zoiets op zoals:
This domain name is for sale!!!

Mail to blah@iets.com

plz.leg uit!!1

thx

• Wokschotel
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 11 februari 2002 17:52 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Ga je eerst die domein namen zelf reserveren en dan verkopen?
Ja. Heb een grote landelijke mobiele operator een naam verkocht die ze zelf vergeten te waren te registeren. En dat was mooi m'n vakantie naar Mallorca :P

• jep
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Ik host zelf, en ik werk bij een baas die host. Als sysadmin.

Daaraan verdien ik me geld dus, helemaal door internet en Linux :P

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 13:36 schreef dreeke het volgende:
>:)

• BlizzarD
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 22:24 schreef Fantomas het volgende:

[..]

>:)
tja dat doe ik ook wel eens ja >:)

iStockphoto

• Xandrios
  • Laatst online: 13-08 23:13
'k heb aan veel van dit soort shit meegedaan, enigste wat ik ooit heb ontvangen is een cheque van 5 pond |:(
(de verzilveringskosten zijn al hoger :P)

conclusie: als je niet heel veel geluk/tijd erinstopt verdien je NIETS met die paid-4-banner-watch bedrijven :'(
Dat kan ik me nogwel voorstellen...Pr0n is het enigste waarmee nog te verdienen valt op 't net....
Op maandag 11 februari 2002 11:02 schreef Martijn02 het volgende:

[..]

Meestal zit er een beveiliging in dat je je muis moet blijven bewegen ofzo, anders vermoeden ze dat je niet naar je scherm kijkt en geen ads ziet.

Ik heb met 3 vrienden een website (http://www.gfxartist.com) en daar proberen we al een tijdje mee rond te komen. Maar tot nu toe hebben we het alleen van sponsorcontracten moeten hebben. Mensen die webhosting aanbieden in ruil voor reclame, of webdesign diensten van onze kant. Dat schiet niet echt op. We zijn nu alweer bijna een jaar offline omdat we geen nieuwe sponsor konden vinden.

Zijn nu bijna klaar met de nieuwe site en die gaan we op onze eigen server hosten. Verder zijn we wat van plan met donations en lidmaatschappen, maar ik verwacht er niet te veel van. Verder kunnen bedrijven hun banen aanbieden op de site. Hier gaan ze ook een kleine donatie voor doen.

Maarja, voorlopig is het meet voor de hobby/roem. Ik ben nog net geen Femme, maar toch wel leuk als je (als je op de E3 in LA loopt) hoort van: "He dat is die van gfxartist!"

Verder is zo'n website ook een beetje een portefolio. Is makkelijk om te laten zien wat je waard bent.
'k heb laatst gewoon via webhosters.nl wat hostingsbedrijven afgemailt.
Binnen 2 dagen een sponsoraccount, maar idd wel met een logo.
+php
+3 mysql databases
+3 popboxen
+75mb webspeees
+etc etc

maarja, je zit dan wel met zo'n logo onder je pagina...

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 11:36 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
hahaha :) dat lukt tegenwoordig niet echt meer. was een jaar of 5 terug.
en die site stond toen bij dds >:) die niet blij was met de 2 gigabyte verkeer die ik aan het eind van die 2 weken per dag haalde :) vandaar dat het ook maar 2 weekjes kon ;)

oja, xpics heette dat geloof ik... maar is allemaal failliet enzo :'(
Jammer de bammer, dan toch maar verder studeren voor ECHTE computernerd.

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:59

Martijn02

/* No Comment */

[b]Op dinsdag 12 februari 2002 00:10 schreef 'k heb laatst gewoon via webhosters.nl wat hostingsbedrijven afgemailt.
Binnen 2 dagen een sponsoraccount, maar idd wel met een logo.
+php
+3 mysql databases
+3 popboxen
+75mb webspeees
+etc etc

maarja, je zit dan wel met zo'n logo onder je pagina...
Tja, leuk, maar we eisen ietsje meer. Als je website een beetje populair is dan ga je er snel over heen. gfxartist is een pagina die erg veel bezocht wordt. Het is een plek waar kunstenaars hun artworks kunnen uploaden in een gallery alwaar ze bekeken kunnen worden (+ comments + rates) En verder is er nog veel meer op de site te vinden.

De hele site is zo'n 200 mb groot, en groeit met ongeveer 10mb per week. Het dataverkeer is nog erger. 30-50 gb haal je maar zo. Verder heeft de site ook een eigen IP nodig.

Verder is er ook een (bijna) dedicated machine nodig, omdat de site veel bezoekers trekt. Er staat nu alleen een temporary page met alleen de release-datum er op. en een shoutbox. De afgelopen 2 maanden hebben we 51641 pageviews getrokken. Dit is naar verwachting maar een fractie van de pageviews als de site straks echt open gaat.

Het is dus niet zomaar een site-je. en met een simpel hosting-contractje red je het niet :)

/edit: En daarbij kwam het niet alleen omdat we niks konden vinden, maar ook omdat we door verschillende bedrijven aan het lijntje gehouden zijn. Met Vast (Webhoster uit New Zealand) zijn we nog steeds bezig (ongeveer 10 maanden) ze zijn een server aan het opzetten, maar willen allerlij speciale dingen, zoals php parsen op een andere server die niet de webserver is enzo. dat maakt hun geval nodeloos ingewikkeld.

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Op maandag 11 februari 2002 11:02 schreef Martijn02 het volgende:

[..]

[...]
Daar zijn wel progjes voor. Dan kun je muishandlingen programmeren en deze een loop zetten. Vervolgens kun je dan gaan slapen. :)

Maar verder, een vriend van me had ooit zoiets met UniqueSurf (ofzo) gedaan. Achteraf bleek dat ze nog niet begonnen waren met uitbetalen :(

(de :( = omdat ik een aandeel had in de 'winst' :P)

Signatures are so subliminal...

• BlizzarD
  • Niet online
da's balen ja :(

iStockphoto

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 21:20

Behind_You

Kijk altijd achter je

Ben / was bezig met geld verdienen bij Desktopdollars maar die is de laatste week off-line :(
Heb ook een spedia account maar die herkent mijn browser niet meer :(
En heb ook cashsurfers maar ik ben er achter gekomen dat die heeeel weinig betalen dus daar ben ik ook maar mee gestopt. Had iets van 15 uur gesurft en 1 dollar verdient ofzo.

Dus het is 1 grote zooi.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Verwijderd

euroclix betaalt wel uit. ik heb geld van ze gehad

Verwijderd

hee, weet iemand of www.kliks.nl uitbetaald???
het schiet daar trouwens echt niet op, ik heb pas 1 euro en volgens mij moet ik wachten tot 10 euro, maar niemand klikt, hehehehe :?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:24

me1299

$ondertitel

Op maandag 11 februari 2002 16:08 schreef raptorix het volgende:
Ik moet nog 5 punten voor euroclix dan heb ik 25 euro :)
Ja zo blij was ik eerst ook. Totdat ze toch echt geen cent uit betaalden en totaal niet reageerden op emails. Stelletje ass'es

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• BlizzarD
  • Niet online
raar want ik heb best goede dingen over euroclix gehoord :)

iStockphoto

• DutchCommando
Op dinsdag 12 februari 2002 18:09 schreef tamira2k het volgende:
hee, weet iemand of www.kliks.nl uitbetaald???
het schiet daar trouwens echt niet op, ik heb pas 1 euro en volgens mij moet ik wachten tot 10 euro, maar niemand klikt, hehehehe :?
Yep, die betalen. Bij 25 euro. Tja, en dat niemand klikt, moet ge toch een betere site maken met meer bezoekers. Ik heb in 3 dagen 7.11 euro

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 12 februari 2002 20:16 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

Ja zo blij was ik eerst ook. Totdat ze toch echt geen cent uit betaalden en totaal niet reageerden op emails. Stelletje ass'es
ik heb 2x een betaling gehad

Verwijderd

Ik doe momenteel mee aan een leuk thuiswerk projectje, verdient best lekker. Ehm, voor info moet je maar ff mailen ofzo :P

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:16 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

ja dat klopt ik heb wel eens geld van euroclix gehad, maar sindsdien sturen ze alleen maar mailtjes met acties waar je of iets moet kopen of lid moet worden. dus geen mailtjes meer met: je krijgt 10 clix voor het lezen van dit bericht. echt vaag :?

• BlizzarD
  • Niet online
tegenwoordig moet je dingen bestellen via euroclix om clix te krijgen, de 10 clix per email zit er niet meer in :'(

iStockphoto

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Even voor de goede orde :)
Op deze site: http://www.nlreferrals.com en http://www.snelgeldverdienen.tk (<-no spam) kun je vergelijkingen vinden van de bedrijven die wel uit betalen en welke niet.

Ik werk zelf met:
- EuroClix (Nederlands)
- MoneyMiljonair (Nederlands)
- MailEuros (Nederlands)
- 2Mail (Nederlands)

Van allevier de berdijven heb ik al geld ontvangen op mijn rek. :P :P

PB 3.2

Pagina: 1