[surfen] Startpagina wordt gewijzigd

Pagina: 1
Acties:

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Topicstarter
Ik was gisteren aan het zoeken naar divx op internet. Dan kom ik langs alllerlei warez-sites en die hebben ook veel irri poppups. Dus na een kwartiertje surfen had ik het wel weer gehad. Maar wat wil nou, vanochtend slinger ik mijn pc weer aan en staat 1 van die popuppagina's van gisteren als startpagina ingesteld. Dit is me al eens eerder overkomen en het is best wel irritant.

Ik kan zelf de startpagina wel weer terugzetten naar GoT :P , maar het is eigenlijk toch van de gekke dat het gebeurd. Is er iets wat ik kan doen zodat dit soort scripjes niet meer worden uitgevoerd? Norton AV 2002 doet er in ieder geval niks tegen.

Ik heb win 98 SE i.c.m. IE 5.5

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

En je hebt niet toevallig in de haast van het wegklikken toevallig geklikt op: "Ja" Bij het: "Wilt u deze pagina als startpagina instellen?".

Verwijderd

Of wilt u deze pagina niet als startpagina? Ben ik ook al een aantal keren tegengekomen

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 14:36 schreef RobinVR het volgende:
En je hebt niet toevallig in de haast van het wegklikken toevallig geklikt op: "Ja" Bij het: "Wilt u deze pagina als startpagina instellen?".
Nope! Die vraag is niet eens aan bod gekomen, dat is dus het vervelende ervan.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 21:16

Opa

Nu Multifocaal!

Javascript: JS/IEStart heet het. McAfee noemt het keihard een Trojan.
Je kan kiezen om geen Javascript uit te voeren, maar dan mis je de helft van de websites. :(

Edit: is in feite een VBS script. Je zou de Windows Scripting Host kunnen disablen. wschost.exe heet die geloof ik. Gewoon file omnoemen en hij wordt niet meer uitgevoerd.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024