Toon posts:

Kyro maker failliet ofzo ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las hetvolgende op HardOCP :
Firstly, I want to thank you for your support of, and contributions to making Hercules the success it has been and will continue to be. In response to STMicroelectronics' recent announcement to divest its graphics chipset manufacturing interests, we wanted to assure you that Hercules remains strong and committed to bringing you only the best in graphics technology.

Hercules 4000 and 4500 series cards will continue to be available to you and your customers as we have secured ample inventory to fulfill everyone's needs. For the future, we will work with selected vendors in developing and marketing advanced, quality Hercules branded products.
Dus mag ik hieruit opmaken dan Kyro kaarten nog wel geleverd worden, maar Kyro eigen dood is ?? Dat zou toch jammer zijn,.. iedereen had daar toch zulke hoge verwachtingen van...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/20485

Niet failliet.. ze stoppen alleen met PC-videokaarten :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Brengen ze de kyro 3 helemaal niet meer uit? Leek mij toch een best goed kaartje.
Achja, wat blijft er over: ati, nvidia en matrox. Voodoo is dood, stealth is dood, kyro is dood, wie volgt?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Pollewob
  • Niet online
Matrox richt zich ook al niet meer echt op de games-markt.. dus blijven alleen nVidia en ATI over :(

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:12

Ozzi

??

Op zondag 10 februari 2002 13:55 schreef C}{@0$ het volgende:
Brengen ze de kyro 3 helemaal niet meer uit? Leek mij toch een best goed kaartje.
Achja, wat blijft er over: ati, nvidia en matrox. Voodoo is dood, stealth is dood, kyro is dood, wie volgt?
matrox maakt ook geen 3d kaarten mer :'(, en stelth is niet dood maar s3 is ermee genokt :(

geen

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Meer merken=meer kaarten=meer concurrentie=lagere prijs=véél beter

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Zoals gezegd, in een pas op de frontpage gestane artikel werd al vermeld dat STMicro stopt met het produceren van pc 3d chips. Spijtig maar waar, en weer een concurrent minder :(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
Dat STMicro stopt zegt helemaal NIX
Vroeger maakten ze de grootste flop ooit: de Nvidia NV1, ze maken allang geen Nvidia kaarten meer. Wie is nu de grootste 3D chip fabrikant (inmiddels meer dan alleen videochips): NVIDIA!

Wat ik op SavageNews las, was dat STMicro ermee kapt die dingen te produceren, maar dat support voor de Kyro gewoon doorgaat. De Kyro technologie is helemaal niet van ST Micro, maar van Imagination Technologies. Het enige wat ze hoeven doen is zorgen voor een andere fabrikant die de productie overneemt.

• Masterdam
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zondag 10 februari 2002 14:19 schreef _JGC_ het volgende:
Dat STMicro stopt zegt helemaal NIX
Vroeger maakten ze de grootste flop ooit: de Nvidia NV1, ze maken allang geen Nvidia kaarten meer. Wie is nu de grootste 3D chip fabrikant (inmiddels meer dan alleen videochips): NVIDIA!

Wat ik op SavageNews las, was dat STMicro ermee kapt die dingen te produceren, maar dat support voor de Kyro gewoon doorgaat. De Kyro technologie is helemaal niet van ST Micro, maar van Imagination Technologies. Het enige wat ze hoeven doen is zorgen voor een andere fabrikant die de productie overneemt.
phew, opluchting :)
2 concurrenten vond ik toch een beetje weinig, en om nou mooie kaarten van Trident/SiS te verw88... nee :P

Specs

Pagina: 1