@HOME Upload snelheid

Pagina: 1
Acties:

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb ergens in dit forum een post gelezen over het verhogen van de uploadsnelheid. Daarin wordt verwezen naar een link met de file limitremover.zip.
Die doet het dus niet meer. Heeft iemand deze file nog? Of weet er iemand een betere manier?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhmmm kan ik me niks van herinneren en het lijkt me ook HEEEEEL sterk dat zoiets bestaat... @home heeft namelijk de limiet gewoon hardwarematig ingesteld als ik me niet vergis....
Dus je moet het gewoon bij 128 kbits houden... :)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:40
@home zit keihard op een upload van 16 KB/s, dit wordt afgeregeld door de comcontollers van @home. Ligt dus niet aan het Com21 modem en is door jou dan ook niet aan te passen.

Verwijderd

Je hebt gelijk Mr Edge.

De software op de Com 21 modem zorgt er voor dat er bepaalde beperkingen zijn opgelegt (kijk maar even bij www.Com21.com ). Er zijn wat geruchten dat je die software kunt tweaken maar ons is het nog niet gelukt. @home heeft sowieso geen controle over de snelheden, ze kunnen alleen op comcontroller niveau de belasting van het netwerk meten maar niet op huisniveau.

Laat wel weten als het gelukt is.

Greetz

Verwijderd

Je hebt gelijk Mr Edge.

De software op de Com 21 modem zorgt er voor dat er bepaalde beperkingen zijn opgelegt (kijk maar even bij www.Com21.com ). Er zijn wat geruchten dat je die software kunt tweaken maar ons is het nog niet gelukt. @home heeft sowieso geen controle over de snelheden, ze kunnen alleen op comcontroller niveau de belasting van het netwerk meten maar niet op huisniveau.

Laat wel weten als het gelukt is.

Greetz

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Dubbele post Extreme.. dommie! :P

Maar volgens mij kan het niet, dat verhogen van die upload snelheid. Geloof er niks van.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:40
Op elk fatsoenlijk netwerk kan je de bandbreedte per gebruiker (lees modem) beperken. @home houd het zelf in de hand.
Het programma dat ze hier bedoelen is waarschijnlijk F*ckUPC, wat inderdaad voor UPC/A2000 bestemd was.
Pagina: 1