Zalman FB123 & Asus V7700

Pagina: 1
Acties:

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb een Asus V7700. En nu wil'k een Zalman FB123 kopen
(zie: http://www.zalman.co.kr/english/product/fb123.htm)
Alleen is er 1 prob, mijn videokaart steekt uit, dus in de breedte. Maar zou dit verder kunnen, dat het past dan?

FF wat een betere uitleg: De kaart is breder dan zijn ijzeren klepje.

• AK47
niemand :? ;(

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 09:21
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat je bedoelt. :?
Ik heb zelf ook een asus V7700 met daarop een zalman ZM17CU
geplakt.
Daarop staat ook een zalman FB123 te blazen op halve snelheid.
Resultaat: Zeer goede koeling en geruisloos, ben van dat jankerige kleine fannetje op de kaart af.

edit:

Ik geloof dat ik al weet wat je bedoelt.
Je bent bang dat je met dat 'haakje' niet de fan kan bevestigen omdat de kaart te veel naar voren steekt.
Ik heb inderdaad niet het meegeleverde 'haakje' gebruikt omdat dat niet paste maar kon hem makkelijk bevestigen op een plek in mn kast die al geschikt was gemaakt om een fan in te zetten.
Daarvoor heb ik wel de meegeleverde schroefjes/palletjes kunnen gebruiken.
Maar ik denk dat dat ook aan je kast ligt, bovendien moet het ook mogelijk zijn om met een beetje geweld hie haak zo te buigen dat het wel past

• AK47
Op zondag 10 februari 2002 15:46 schreef brilsmurf het volgende:
edit:

Je bent bang dat je met dat 'haakje' niet de fan kan bevestigen omdat de kaart te veel naar voren steekt.
Ik heb inderdaad niet het meegeleverde 'haakje' gebruikt omdat dat niet paste maar kon hem makkelijk bevestigen op een plek in mn kast die al geschikt was gemaakt om een fan in te zetten.
Maar ik denk dat dat ook aan je kast ligt, bovendien moet het ook mogelijk zijn om met een beetje geweld hie haak zo te buigen dat het wel past
Dat bedoel'k dus. Op die manier kan ik 'em niet naar mijn CPU richten...
Misschien met geweld dus ;)

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02-2025

visboer32

Koen

Op zondag 10 februari 2002 15:46 schreef brilsmurf het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat je bedoelt. :?
Ik heb zelf ook een asus V7700 met daarop een zalman ZM17CU
geplakt.
Daarop staat ook een zalman FB123 te blazen op halve snelheid.
Resultaat: Zeer goede koeling en geruisloos, ben van dat jankerige kleine fannetje op de kaart af.

edit:

Hij staat dus op halve snelheid te draaien, daar heb je toch zo'n adaptertje voor nodig om hem in te stellen op de snelheid. Zit zo'n adaptertje standaard bij de FB123 set of moet je die nog apart bestellen??

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:14 schreef visboer32 het volgende:

[..]

Hij staat dus op halve snelheid te draaien, daar heb je toch zo'n adaptertje voor nodig om hem in te stellen op de snelheid. Zit zo'n adaptertje standaard bij de FB123 set of moet je die nog apart bestellen??
nee je pakt een schaar en je zegt knip en je zet hem op 7 volt makkelijk gedaan dan gezegt
Pagina: 1