waar begin je en hoe zijn jullie begonnen, ik woon in Utrecht en ga binnenkort naar Amsterdam mischien weten jullie nog een paar goede winkels oja ik wou graag een ork leger beginnen bij WH40k
alvast bedankt
alvast bedankt
There is no magic.
There is no magic.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Warhammer is een table-top game, dat houdt in dat je op tafel een groot landschap hebt waar jouw troepen op staan.Op zondag 10 februari 2002 15:39 schreef mazerati het volgende:
nog dommere vraag maar..
is dit warhammer?
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
There is no magic.
ik speelde 40K maar twerd me iets te duur naast mn pcOp vrijdag 01 maart 2002 13:56 schreef The Will het volgende:
Waarom 40k eigenlijk? Ik vind dat zelf namelijk helemaal niet zo leuk omdat ik het niet leuk vind om met allemaal van die futuristische zooi te spelen.
Dus waarom hebben jullie nou besloten om 40k te spelen of waarom juist niet?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
goed, ik heb alles losgemaakt en geveild(veilen = pokkewerk), dit weekend ga k ze verven en ik ga ook nog een soort basisje maken voor zeOp vrijdag 01 maart 2002 13:49 schreef merijn128 het volgende:
tja, ik denk, ik zoek effe of er nog 40k topics zijn, zijn ze allemaal van jaren geleden. Ik wil 40k talk !!!!!!
Maar euh, hoe staat het er voor met je ork leger ??
There is no magic.
Verwijderd
Mijn broertje heeft zeook zo geverft. Heb je de codex al, daar staan voorbeelden in. Hij heeft sommige figuurtjes alleen met blauwe 'tranen' gemaakt, super bruut.Op dinsdag 05 maart 2002 14:23 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
goed, ik heb alles losgemaakt en geveild(veilen = pokkewerk), dit weekend ga k ze verven en ik ga ook nog een soort basisje maken voor ze
ik ben dat ik de helft van hun gezichten blauw(zoals braveheart) ga maken want dat is de orkse kleur voor geluk
There is no magic.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Beetje raar idd dat je de codex van internet haalt. Het is allemaal wel duur, maar een beetje warhammer speler koopt dat gewoon. Tevens sta je ook een beetje voor lul als je in de GW staat met uitgeprinte blaadjes.Op dinsdag 05 maart 2002 21:38 schreef The Will het volgende:
Codex is relexter als je um gewoon als boek hebt hoor. Bluh, dat is net zoiets als de (A)D&D Core Rule Books van i-net plukken, trust me dat wil je niet.
Dus als je het echt serieus wil gaan spelen, zou ik um gewoon kopen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq