Toon posts:

Asus A7M-D goed??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via mijn werk kan ik aan een Asus A7M-D dual Athlon bordje komen.
Nu wilde ik vragen,weet iemand of dit een beetje goed bord is??

Ik heb de search al gebruikt,maar kon niets vinden.. :?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Yep, is een lekker boardje :) Dual XP/MP erin en gaan met die hap >:)

webOS all the way!

Verwijderd

als ik een Dual bord zou kiezen zou het zeker een A7M-D (op dit ogenblik dan toch)

heb in het begin wat problemen gehad met mijn A7M266, maar ik blijf nog steeds bij Asus

Verwijderd

Ik zit er ook over te denken om zo'n bord te kopen,maar ik weet nu nog steeds niet zeker of er 2 XP's in kunnen en stabiel draaien...iemand??

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Perfecte mobo:

2x AMD MP of single XP (Dual XP, met aangepaste BIOS)
Max 4 GB DDR (Registered) of 2 GB DDR unbuffered
64 bits PCI voor een U160 controller :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Voor dit soort vragen kun je beste hier rondkijken, heb er zelf ook flink rondgekeken voordat ik mijn dual bord binnenkreeg (goed voorbereid is het halve werk :) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Dat is idd een van de betere forums op het net voor DUAL CPU related questions :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
okeej dan! dan weet ik wat ik binnekort even bij de baas ga bestellen.. :P

dan gelijk 2x XP 2000+ erin (als die werken op dat bord) en ik kan er weer tegenaan!

Verwijderd

Ik heb em zelf, de A7M266-D en hij is grandioos. Ik heb er 2 1700+ XP's op zitten met 512MB unbufferd PC2100 SDRAM (omdat ik max 2 banken zal gebruiken, verder dan 512MB ga ik toch niet).
Als je alle 4 (of minimaal 3) banken wilt gebruiken heb je registered DIMM's nodig. Vergeet dat niet.

Maar hij draait super stabiel. Been sehr blai mit O+
Pagina: 1