Toon posts:

Hoe bots te combineren bij Half-Life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai. Ik heb een vraagje over bots bij HL. Want ik wil namelijk een bot voor CS gebruiken (heb ik al is PODbot), maar ik wil ook een bot voor TFC en DMC (kep namelijk de nieuwste versie van HL en daar zat DMC bij) hebben. Maar weet niet welke en hoe ik het dan moet installeren, want ik had gisteren dus 2 bots naast elkaar, maar toen werkte nergens meer een bot ;( Nu is mijn vraag dus, weten jullie een bot waarbij ik of alles in 1 kan (op HPB-bot na die werkt niet) of een bot voor TFC + DMC en dan een andere bot ernaast voor CS.

Bijvoorbaat dank en ik hoop snel op een reactie...

Verwijderd

Topicstarter
of kunnen jullie me vertellen hoe ik HPB bot moet installeeren en gebruiken, want het staat niet echt in de readme...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:36
Ja dat is toch echt vervelend voor je, je moet hier gewoon geduld hebben, er staan hier 24/7 mensen voor je klaar hoor.

En volgens mij kun je opzich wel een Bot voor CS _en_ een bot voor HL, maar dan moet je wel de hele tijd als je bv na CS HL wil gaan doen, spel afsluiten en opnieuw optarten met HL. Omdat je anders gekloot krijgt met de parameters achter je shortcut. Ik zou alleen niet weten welke BOT je voor HL zou kunnen gebruiken.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
HPB bot die heeft wel "multi mod" support je moet ze installeren dmv batchbestanden, maar vervolgens werkt ie niet... weet jij hoe die werkt om bijv. bots toe te voegen?

Verwijderd

Topicstarter
Maar zou je ook voor elke mod ook een speciale mod kunnen gebruiken?? Als dat zo is, waarom werkt dat dan niet bij mij?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:05
beter laat dan nooit:
http://www.freddark.net/mbl/

dat is een multibot launcher,
en ondersteunt bijna alle HL mods
en zowat alle bots :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Waaorm post jij zoveel vragen in allemaal verschillende posts? Edit je post dan |:(
Pagina: 1